Consolideren van alle rekeningen
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Consolideren van alle rekeningen
Ik heb verschillende zicht en spaarrekeningen doorheen de jaren. Een groot deel van mijn geld staat bij Rabobank.be, nog gedaan in de tijd dat zij de meeste spaarrente gaven. Voor dagelijkse verrichtingen zit ik bij Belfius en die hebben ook nog mijn hypothecaire leningen etc (dus daar moet ik bij blijven).
Ik overweeg nu alles te consolideren op nog 1 (ipv 4) zicht -en spaarrekening.
Met de rente op een spaarrekening moet ik mijns insziens geen rekening meer houden want brengt toch niets op. Wil dus graag andere voordelen neepakken.
Ik heb gekeken naar Argenta en Hello Bank omdat die gratis zouden zijn. Maar vraag me dan af waarom mensen bv naar Hello Bank zouden overstappen (klein, geen automaten, ...). Ik kijk dus wellicht iets over het hoofd.
Graag jullie feedback.
Met de rente op een spaarrekening moet ik mijns insziens geen rekening meer houden want brengt toch niets op. Wil dus graag andere voordelen neepakken.
Ik heb gekeken naar Argenta en Hello Bank omdat die gratis zouden zijn. Maar vraag me dan af waarom mensen bv naar Hello Bank zouden overstappen (klein, geen automaten, ...). Ik kijk dus wellicht iets over het hoofd.
Graag jullie feedback.
-
anonymous
Re: Consolideren van alle rekeningen
Hello bank is de gratis online rekening van BNP
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Jiraisking
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Consolideren van alle rekeningen
Omdat het gratis is?wiwa1978 schreef: ↑4 januari 2019, 15:29 Ik heb verschillende zicht en spaarrekeningen doorheen de jaren. Een groot deel van mijn geld staat bij Rabobank.be, nog gedaan in de tijd dat zij de meeste spaarrente gaven. Voor dagelijkse verrichtingen zit ik bij Belfius en die hebben ook nog mijn hypothecaire leningen etc (dus daar moet ik bij blijven).
Graag jullie feedback.
Eigenlijk begrijp ik je vraag niet, je wil alles consolideren. Wat zie jij aan andere voordelen mbt sparen behalve de rente? Ik zie er maar 2: lage kosten en gebruiksvriendelijkheid/service
Als je je zichtrekening meeneemt zou ik denken: kies dan een bank die een zeer gebruiksvriendelijke app heeft bijvoorbeeld?
Keytrade en KBC lijken mij goeie opties. Keytrade is volledig gratis en brengt je 5cent per transactie op. Zeer degelijke app, spaarrekening brengt nog meer op dan bij een grootbank.
Kies je liever voor gebruiksvriendelijkheid of een top App, dan ga je best kijken naar KBC of Belfius.
Maar nogmaals: het is mij niet geheel duidelijk wat je zoekt?