Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
  • Bank Awards 2025
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Corona en de cijfers

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
1304 berichten
  • Pagina 68 van 87
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • …
  • 87
  • Volgende
CarpeNoctem
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

Re: Corona en de cijfers

Bericht door CarpeNoctem » 20 november 2020, 12:55

CarpeNoctem schreef: ↑13 november 2020, 12:34Nog een nieuw speeltje gevonden:

Afbeelding

haelewyn, zelfs jij met je aversie voor cijfers zal je er amuseren. Je kan naar believen landen bijvoegen/schrappen en als je over de grafiek zweeft krijg je extra informatie.
Als we over de top zijn (laat het ons hopen) ligt die heel wat lager dan tijdens de eerste golf.
Op 14 april lag die op 24.63, op 9 november op 17.16.
Speel hier naar hartelust.
haelewyn schreef: ↑13 november 2020, 13:58Is dat echt een open deur intrappen of... ??? Allee komaan : voor het goede doel :

Het is niet omdat we over de top zouden zijn van het aantal besmettingen of hospitalisaties dat we over de top zijn van het aantal overlijdens.
We zijn ondertussen een week verder en ook hier zat je ernaast, en gelukkig maar zou ik zeggen. De daling heeft zich verder gezet.

Afbeelding
Ook sommige virologen geven het toe:
‘Tweede golf minder dodelijk dan eerste’
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

Bericht door haelewyn » 20 november 2020, 13:03

Dat die tweede golf minder dodelijk is dan de eerste kan allemaal wel zijn. Maar daar had ik het totaal niet over.
De tweede golf is begonnen in de leeftijdsgroep die minder vaak het loodje legt. De eerste golf : het tegengestelde. Dat is al voornaam element als iemand zich afvraagt 'waarom'. Het zou ook al erg zijn dat ze totaal niets geleerd hadden van die periode.

Wat verkoop je weer kul in pakjes voor de honderdste keer misschien.
Het basisidee dat ik beschreef gaat nog altijd op.

Eerst heb je de besmettingen, dan de hospitalisatie en daarna pas een overlijden.
De piek van de overlijdens komt na de piek van de besmettingen. Meer was er niet besproken.
De piek van besmettingen lag eind oktober. Die van de overlijdens in de weken die volgden.
Op een gegeven moment heeft men de natuur een handje geholpen her en der. Volle ICU's of bijna vol maakt dat mensen die nog een half kansje op 100 hebben al eens iets rapper opgegeven worden dan met nog heel veel beschikbare bedden. Wie durft zeggen dat dat niet klopt is ook aan het lullen.

Gemiddeld gesproken is dat allemaal zo. Her en der haalt de natuur de theorie wel eens in natuurlijk.

Waar we eerder al in overeen kwamen : elke dode is er een te veel. Of die deze week het loodje legt of volgende week...pffff... Dat zal die man / vrouw of zijn familie niet veel uitmaken.

Krikke
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Krikke
Verstuur privébericht

Bericht door Krikke » 20 november 2020, 15:04

haelewyn schreef: ↑20 november 2020, 13:03 Waar we eerder al in overeen kwamen : elke dode is er een te veel. Of die deze week het loodje legt of volgende week...pffff... Dat zal die man / vrouw of zijn familie niet veel uitmaken.
Sterven doen mensen sowieso, gelukkig zijn het voornamelijk ouderen die reeds een heel leven gehad hebben die hierdoor getroffen worden.

Wat mij stoort is dat de coronamaatregelen miljoenen mensen in de armoede storten en vele van hen zijn kinderen en jongeren maar daar lijkt niemand aandacht aan te besteden want onze media samen met mediageile virologen focussen enkel op cijfers in Belgie tenzij er kan commentaar geleverd worden op bv Zweden of Nederland.

https://www.un.org/development/desa/dpa ... -poverty/

sintorama
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer sintorama
Verstuur privébericht Website

Bericht door sintorama » 20 november 2020, 15:20

Krikke schreef: ↑20 november 2020, 15:04 Wat mij stoort is dat de coronamaatregelen miljoenen mensen in de armoede storten en vele van hen zijn kinderen en jongeren maar daar lijkt niemand aandacht aan te besteden want onze media samen met mediageile virologen focussen enkel op cijfers in Belgie tenzij er kan commentaar geleverd worden op bv Zweden of Nederland.
OK. Wat stel jij concreet voor?

Krikke
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Krikke
Verstuur privébericht

Bericht door Krikke » 20 november 2020, 15:23

Winkels, horeca en zelfstandigen weer open en betere maatregelen in rusthuizen om de zwakkeren te beschermen.
Dat scheelt de staat niet alleen een pak premies maar dan komen er ook weer centen binnen die we kunnen gebruiken voor om deze toestanden helpen in te dijken.

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

Bericht door haelewyn » 20 november 2020, 15:57

Wat mij stoort is dat er mensen zijn die het niet zo erg vinden dat honderden mensen van 80 of ouder het loodje leggen door Corona..
En die het dan wel erg vinden dat de jeugd niet kan voetballen of op straat rondhangen met vriendjes.
Of die het wel erg vinden dat de economie dit jaar slecht gaat, tegelijk dat we daarvoor best een duizendtal oudjes vroeger mogen laten overlijden.
Ben jij er zo ook een ? Daar ben ik niet zeker over.

Wel... Voor mij is het simpel. Die groep is het uitschot en de kakkerlakken van onze maatschappij.
De confituur op hun boterham niet waard.
Minder dan een platgetrapte hondendrol op een willekeurig voetpad.

Dat er een grens is aan wat we kunnen betalen om iedereen buiten schot te houden is een aanneembare denkpiste.
Een beetje efficiëntie en sneller optreden had duidelijk iets kunnen doen maar daar was die groep van hierboven over het algemeen ook tegen.

sintorama
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer sintorama

Bericht door sintorama » 20 november 2020, 16:12

Krikke schreef: ↑20 november 2020, 15:23 Winkels, horeca en zelfstandigen weer open en betere maatregelen in rusthuizen om de zwakkeren te beschermen.
OK. Gevolg: ziekenhuizen worden overspoeld, er worden meer mensen ziek dan dat er bedden zijn laat staan IC units. Gevolg: er moeten keuzes gemaakt worden: wie krijgt er nog wel toegang tot de ziekenhuizen en wie niet? Gevolg: het dodenaantal stijgt dramatisch. Je begrijpt toch dat de reden waarom er niet veel meer jonge mensen sterven ligt aan het feit dat er tot nu toe telkens plaats was in de ziekenhuizen? Plaats die er net is omdat we de horeca gesloten hebben?

Dit heet prioriteiten stellen he. Ja, dat is erg dat er zaken failliet gaan, jongeren depressief worden etc. Maar dat weegt voorlopig van geen kanten op tegen het feit dat mensen moeten sterven.

sintorama
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer sintorama

Bericht door sintorama » 20 november 2020, 16:14

haelewyn schreef: ↑20 november 2020, 15:57 Wat mij stoort is dat er mensen zijn die het niet zo erg vinden dat honderden mensen van 80 of ouder het loodje leggen door Corona..
Het zijn VOORAL ouderen die sterven aan corona, maar zeker niet ENKEL ouderen. Zijn we al vergeten dat er een kind van 3 jaar overleden is? Jongere mensen maken gewoon meer kans erdoor te komen op voorwaarde dat het ziekenhuis systeem overeind blijft.

sintorama
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer sintorama

Bericht door sintorama » 20 november 2020, 16:18

haelewyn schreef: ↑20 november 2020, 15:57 Wat mij stoort is dat er mensen zijn die het niet zo erg vinden dat honderden mensen van 80 of ouder het loodje leggen door Corona..
En die het dan wel erg vinden dat de jeugd niet kan voetballen of op straat rondhangen met vriendjes.
Of die het wel erg vinden dat de economie dit jaar slecht gaat, tegelijk dat we daarvoor best een duizendtal oudjes vroeger mogen laten overlijden.
(...)
Wel... Voor mij is het simpel. Die groep is het uitschot en de kakkerlakken van onze maatschappij.
De confituur op hun boterham niet waard.
Minder dan een platgetrapte hondendrol op een willekeurig voetpad.
Dat is wat cru uitgedrukt. Het zijn vooral mensen die niet in staat zijn solidair te zijn, mensen zonder gevoel voor empathie, en zonder zin voor verantwoordelijkheid. Mensen die niet in staat zijn prioriteiten te stellen ook.
Jouw bewoordingen reserveer ik voor mensen uit de cultuursecor die komen jammeren dat ze zelfs een echte job moeten doen om rond te komen tegenwoordig, hoe schandalig zeg!

Cydox
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Cydox
Verstuur privébericht

Bericht door Cydox » 20 november 2020, 16:28

Als ze niets voelen voor de ouderen ... ok. Maar ze moeten toch beseffen dat de regering moet blijven geld pompen om zo min mogelijk schade aan te richten, en zo min mogelijk zaken te laten failliet gaan. Je kan opperen dat ze wat verstandiger geld injecteren, maar hoe langer het duurt hoe meer mensen hun job kwijt zijn en hoe meer schulden België krijgt (naast een kleinere omzet).

Die moeten toch beseffen dat ze nu mee de schuldenberg doen groeien waar ze zelf en hun nageslacht nog zal aan betalen
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

Bericht door haelewyn » 20 november 2020, 16:33

sintorama schreef: ↑20 november 2020, 16:18 Jouw bewoordingen reserveer ik voor mensen uit de cultuursecor die komen jammeren dat ze zelfs een echte job moeten doen om rond te komen tegenwoordig, hoe schandalig zeg!
Ik heb begrip voor jouw nuances die je hier maakt maar .. ik kaats graag de bal terug in iemands' eigen stijl.
En ook hier zal ik dat niet nalaten.

Jouw bewoordingen reserveer ik voor mensen die vinden dat alles mag, kan of moet worden goedgepraat. Het ontbreekt hen aan het vermogen om te begrijpen waar de grens ligt en aan het besef dat vrijheid zeer belangrijk is maar dat niemand de vrijheid heeft om een ander zijn leven te ontzeggen of passief of actief af te nemen. Hoe verstandig die persoon ook wel denkt te zijn... Want vaak is het omgekeerd. ;D

Mijn bewoordingen waren cru. Misschien te cru. Dat weet ik nog niet eens zeker.
Maar af en toe moet je een domme mens wel eens een geweten schoppen. Mijn been kan zoveel domme konten niet aan als er hier in dit land wel rondlopen, dus ja ... liefst er ineens tegelijk meerdere schofferen en een schop onder hun kont geven.

Krikke
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Krikke
Verstuur privébericht

Bericht door Krikke » 20 november 2020, 16:59

OK. Gevolg: ziekenhuizen worden overspoeld, er worden meer mensen ziek dan dat er bedden zijn laat staan IC units. Gevolg: er moeten keuzes gemaakt worden: wie krijgt er nog wel toegang tot de ziekenhuizen en wie niet? Gevolg: het dodenaantal stijgt dramatisch. Je begrijpt toch dat de reden waarom er niet veel meer jonge mensen sterven ligt aan het feit dat er tot nu toe telkens plaats was in de ziekenhuizen? Plaats die er net is omdat we de horeca gesloten hebben?

Dit heet prioriteiten stellen he. Ja, dat is erg dat er zaken failliet gaan, jongeren depressief worden etc. Maar dat weegt voorlopig van geen kanten op tegen het feit dat mensen moeten sterven.
Net daarom dat ik zeg dat mensen in rusthuizen beter beschermd moeten worden.
Een cafe sluiten waar jongeren samentroepen maar tegelijk nog wel besmette medewerkers in een rusthuis laten verderwerken omdat er te weinig zorgpersoneel is is in mijn ogen crimineel.
Als we de statistieken bekijken zijn het vooral ouderen die zwaar ziek worden en sterven, laat ons dan misschien wat meer moeite doen om hen te beschermen en tegelijk proberen van onze economie in leven te houden.
Als het in andere landen lukt om winkels en dergelijke open te houden met minder sterfgevallen dan hier doen we toch iets fout he...

anonymous

Bericht door anonymous » 20 november 2020, 17:57

Ouderen sterven er misschien aan maar denk je dat alle jongere mensen er zonder kleerscheuren vanaf komen? Think again. Ze weten helemaal nog niet wat een besmetting op lange termijn betekent voor je algemene gezondheid. Ik ken mensen ( een collega oa) die tijdens de eerste golf besmet zijn en nu nog steeds de fysiek van een bejaarde hebben.
Hartproblemen, longproblemen, neurologische problemen, enz. Er is zelfs een facebookgroep van mensen met blijvende problemen. 5900 leden.

Makila
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Makila
Verstuur privébericht

Bericht door Makila » 22 november 2020, 15:59

haelewyn schreef: ↑20 april 2020, 17:40
Makila schreef: ↑20 april 2020, 16:26 Ivm een ontstoken appendix. Die was bij mij ooit ontstoken, ik heb echter nooit een operatie ondergaan en ik heb mijn appendix ook nog altijd. Mensen schrikken ervan en geloven mij niet als ik dat zeg en zeggen dan: Dat kan niet, dan was je nu dood.

Hoe ik dat overleeft heb? Wekenlang dag en nacht ijs op mijn buik. Ik was toen 10 jaar en de arts heeft dat zo bevolen en mij 2 maanden thuisgeschreven van school. En ja dat is dan spontaan uiteindelijk genezen.
Was dat toevallig in Congo dat ze je zo behandeld hebben ?
Sorry voor het late antwoord. Neen hoor, gewoon in apenland Belgie. Dat was wel rond 1980. Lang geleden aldus. Ik was toen 5 jaar.

Charlesvdw
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Charlesvdw
Verstuur privébericht

Bericht door Charlesvdw » 26 november 2020, 18:45

Charlesvdw schreef: ↑14 november 2020, 22:22 On-topic qua cijfers. Ik ben zeer benieuwd of 3 weken na de opening van de scholen de cijfers gaan stijgen.
Mijn predictie is: nauwelijks, aangezien de andere maatregelen blijven.
Jullie mogen me gerust quoten binnen een maand als ik het mis heb.
Voorlopig na 1,5 week openen van de scholen blijven de cijfers fors dalen. Maar het loopt natuurlijk 2 weken achter qua besmettingen en 3 of meer qua hospitalisaties.
Maar als de curve op pakweg 10 december nog altijd flink blijft dalen, dan wordt bevestigd dat de scholen geen grote bron van infectie zijn (en haal ik mijn gelijk).
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.

Gesloten
  • Afdrukweergave

1304 berichten
  • Pagina 68 van 87
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • …
  • 87
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy