Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Alleee vooruit de eerste zon en ze zijn daar weer.
Ze staan zelfs aan te schuiven voor een werftoilet
https://hetostendsnieuws.be/politie-oos ... -afgezakt/
Ze staan zelfs aan te schuiven voor een werftoilet

https://hetostendsnieuws.be/politie-oos ... -afgezakt/
Dat ze gewoon de horeca opendoen hé zeg
. Maatregelen tegen Covid-19 hebben 0,0 effect. Denk dat het gevaarlijker is om Covid-19 op te lopen door met een hele meute in een werftoilet te schijten dan op cafe/restaurant op respectabele afstand van elkaar te zitten.

The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
Maatregelen hebben effect wanneer ze nageleefd worden. Als die nitwits bij het eerste zonnestraaltje op een werftoilet willen gaan schijten en op elkaar geplakt op een trein willen zitten dan hebben de maatregelen uiteraard geen effect.
Ik zet me wel met een drankje in mijn tuin sebiet. Laat de kudde maar op het werftoilet schijten.
Ik zet me wel met een drankje in mijn tuin sebiet. Laat de kudde maar op het werftoilet schijten.
Niet iedereen heeft een tuin en de meeste mensen hebben nog wel vrij op zaterdag en zondag. Koppel daar de lange lockdown-soft en de felle winterprik aan en dan krijg je de gekende cocktail: wandelen en fietsen op de plaatsen die iedereen kent. Is er eigenlijk wel ruimte genoeg in dit land om iedereen tegelijk te laten wandelen en fietsen zonder dat het een massa-evenement lijkt? 

Ik blijf erbij dat al die maatregelen meer kwaad doen dan goed. Het plaatsen van dranghekkens in stations etc. Het is een lockdown 'light' met twee maten en twee gewichten.
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
Ben hier volledig mee akkoord, maar er zijn een paar koppigaards die dit anders zien en zo de bevolking gijzelen.GroupB schreef: ↑21 februari 2021, 12:49 Dat ze gewoon de horeca opendoen hé zeg. Maatregelen tegen Covid-19 hebben 0,0 effect. Denk dat het gevaarlijker is om Covid-19 op te lopen door met een hele meute in een werftoilet te schijten dan op cafe/restaurant op respectabele afstand van elkaar te zitten.
Steek wat peper in hun schoenen of achterwerk zodat die vaccinatie wat sneller loopt!
Zou die vaccinatie brandbaar zijn? Is dit misschien de reden dat VDB zo in slow motion werkt of is het de leeftijd?
Ik heb pre-Covid nog nooit zo'n overrompelingen gezien in binnenlandse steden en aan de Belgische Kust (als er geen evenementen zijn). Enkel bij hittegolven, maar meestal legt de NMBS voldoende treinen in. Er zijn idd koppigaards die de bevolking gijzelen. Het falende beleid moet hier zeker in vraag worden gesteld.
Inmiddels heeft Le Grand Mufti Lui-Même verordonneerd, dat er over drie weken pas over versoepelingen mag worden gesproken.
Nochtans waren de horecavertegenwoordigers en zelfs AB Inbev vrij duidelijk.
Als ze nog wat langer wachten om de horeca te openen, is er geen horeca meer om te openen.
Maar goed: we hoeven niet meer na een theatervoorstelling op café. Want de theatergezelschappen hebben ook het loodje gelegd.
Nochtans waren de horecavertegenwoordigers en zelfs AB Inbev vrij duidelijk.
Als ze nog wat langer wachten om de horeca te openen, is er geen horeca meer om te openen.
Maar goed: we hoeven niet meer na een theatervoorstelling op café. Want de theatergezelschappen hebben ook het loodje gelegd.
De horeca mocht wel eens een klop krijgen. Op café gaan is iets voor rijkaards geworden. 2 à 4 euro voor een pintje... Hopelijk heeft abinbev het begrepen en halveren ze hun prijzen binnenkort. Anders mogen ze van mij failliet gaan!
AB Inbev. Zijn dat niet die hele rijke mensen die amper belastingen betalen. Misschien kunnen zij een financiële bijdrage leveren.
https://www.hln.be/economie/drie-belgis ... aca87ef18/
Rond het jaar 2000 kostte een pintje 12 à 15 frank. Dat is ongeveer 0,3€ De prijs is inmiddels gestegen X8 tot X15. Kennen jullie nog een ander gewoon voedingsproduct dat zo hard gestegen is?
Bier kopen van ambachtelijke/familie brouwerijen hé ipv die multinational rommel!
wààr is den tijd dat ge van ne stella, nen bockpils, ne wiels, ne wielemans, nen haecht....DIKKE KOPPIJN kreeg...
Het Buval bier van de Aldi kost nog altijd 0.29 euro voor 33cl .In het jaar 2000 kostte een pintje in een cafe overigens ongeveer 45 frank of 1.10 euro .
https://www.gva.be/cnt/oid78483
https://www.gva.be/cnt/oid78483