Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Corona-virus.

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
14493 berichten
  • Pagina 856 van 967
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 854
  • 855
  • 856
  • 857
  • 858
  • …
  • 967
  • Volgende
Predah
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Predah
Verstuur privébericht

Re: Corona-virus.

• Citeer

Bericht door Predah » 14 augustus 2021, 20:27

Geef toch gewoon toe dat het advies van de experten pestregels zijn voor iedereen, die niets veranderen aan het vaccinatieprobleem bij de vaccin weigeraars. Als dit zo blijft, is een pasjesmaatschappij de enigste oplossing om weigeraars te “overtuigen”.

GroupB
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door GroupB » 14 augustus 2021, 20:58

Persoonlijk heb ik het wel gehad (net als velen) van onbekwame politici. De overstromingen in Wallonië hebben nu echt wel aangetoond dat de Belgische structuur van de staat door en door rot is. Neen ik houd me niet meer aan de door de opgelegde maatregelen van onze groteske overheid. Ik heb ook het gevoel dat veel mensen dat niet meer doen.
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.

GroupB
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door GroupB » 14 augustus 2021, 21:00

Ons belastingsgeld wordt eigenlijk gebruikt om de zwijnen en de kakkerlakken van de politiek te voeden. Als zogezegd welvarend land niet in staat zijn om een pandemie of een enorme ramp te managen tja ..
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.

Charlesvdw
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Charlesvdw
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Charlesvdw » 14 augustus 2021, 21:38

Vortex is hier weer de stem van de rede.

De versoepelingen van deze zomer zijn er ook gekomen tegen advies van de "experts", laat ons hopen dat het in het najaar ook zo is.
Je kan je ook afvragen hoe je "expert" kan zijn in een nieuw virus, 't is niet dat ze er al 20 jaar expertise mee opgedaan hebben 8)

Mondmaskers indoor vind ik vervelend en niet nuttig als het allemaal gevaccineerden onder elkaar zijn; maar ik vind het veel belangrijker dat mijn kinderen terug kunnen basketten/ballet doen/dansen/...
Kinderen hebben al genoeg opgeofferd voor een virus waar ze zelf heel zelden gezondheidsproblemen van krijgen.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.

anonymous9433

• Citeer

Bericht door anonymous9433 » 14 augustus 2021, 22:02

bantsee schreef: ↑14 augustus 2021, 16:44
vortex schreef: ↑14 augustus 2021, 16:33

Inderdaad, aan uw gebrabbel is kop nog staart te vinden :D
Als u niets anders weet te zeggen dat typfouten zijn dan ik blij.

Dus u vaccinweigeraar en VB stemmen. Is allebei goed voor mij. Vrij land. Vrije keuze. Begrijp niet dat u daarvan gepikeerd bent.
Ja, Vortex, geef maar toe: je bent VB-stemmer en je hebt jouw vaccinaties geweigerd. ::) ::) ::)
Want Bantsee heeft onomstotelijk bewezen dat alle vaccinweigeraard VB-stemmers zijn! :D :D :D :D

JackPot
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer JackPot
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door JackPot » 15 augustus 2021, 00:36

Predah schreef: ↑14 augustus 2021, 20:27 Geef toch gewoon toe dat het advies van de experten pestregels zijn voor iedereen, die niets veranderen aan het vaccinatieprobleem bij de vaccin weigeraars. Als dit zo blijft, is een pasjesmaatschappij de enigste oplossing om weigeraars te “overtuigen”.
Wat is het Covid Safe Ticket dan wel volgens u?

Ik ben wel eens benieuwd wat er met die tickets en pasjes zoals in Frankrijk gaat gebeuren de komende maanden. Het is ondertussen bijna 8 maanden geleden dat de eerste prikken hier werden uitgedeeld, ooit gaat die werking ervan gaan verminderen. En wat dan? Rondje nummer 2? Nergens meer binnen omdat uw vaccin uitgewerkt is?

Predah
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Predah
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Predah » 15 augustus 2021, 07:27

JackPot schreef: ↑15 augustus 2021, 00:36
Predah schreef: ↑14 augustus 2021, 20:27 Geef toch gewoon toe dat het advies van de experten pestregels zijn voor iedereen, die niets veranderen aan het vaccinatieprobleem bij de vaccin weigeraars. Als dit zo blijft, is een pasjesmaatschappij de enigste oplossing om weigeraars te “overtuigen”.

Ik ben wel eens benieuwd wat er met die tickets en pasjes zoals in Frankrijk gaat gebeuren de komende maanden. Het is ondertussen bijna 8 maanden geleden dat de eerste prikken hier werden uitgedeeld, ooit gaat die werking ervan gaan verminderen. En wat dan? Rondje nummer 2? Nergens meer binnen omdat uw vaccin uitgewerkt is?
Dat is inderdaad het CST. Maar die is momenteel voor veel zaken niet nodig. Of is die bij u al nodig bij uw plaatselijke restaurant?

RGiskard
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer RGiskard
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door RGiskard » 15 augustus 2021, 08:09

Ik zie het probleem niet met zo een regeling.
Voor griep zit ik al vlot aan rondje nummer 10.

Zolang er voldoende vaccins en vaccinatiecapaciteit lijkt me dat een redelijke maatregel.
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024

Timoootjex
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Timoootjex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Timoootjex » 15 augustus 2021, 08:37

Ik hoop dat voor het verlopen van het certificaat ik een 3rde prik mag ontvangen want ik ben nog nooit getest en wil dat ook zo houden ;D

Aerolla
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Aerolla
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Aerolla » 15 augustus 2021, 09:19

Idem hier, ik heb er goeie hoop op dat ik zonder test deze hele heisa doorkom ^^

coenen
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer coenen
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door coenen » 15 augustus 2021, 09:52

bantsee schreef: ↑14 augustus 2021, 16:44
vortex schreef: ↑14 augustus 2021, 16:33

Inderdaad, aan uw gebrabbel is kop nog staart te vinden :D
Als u niets anders weet te zeggen dat typfouten zijn dan ik blij.

Dus u vaccinweigeraar en VB stemmen. Is allebei goed voor mij. Vrij land. Vrije keuze. Begrijp niet dat u daarvan gepikeerd bent.
Haha, uw Nederlands is anders ook niet om over naar huis te schrijven. Ik vind met gemak 5 fouten in 6 'zinnen'. Iets met 'pot' en 'ketel'. 😁

JackPot
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer JackPot
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door JackPot » 15 augustus 2021, 11:57

Predah schreef: ↑15 augustus 2021, 07:27

Dat is inderdaad het CST. Maar die is momenteel voor veel zaken niet nodig. Of is die bij u al nodig bij uw plaatselijke restaurant?
Tja.. CST is weer zo'n typisch Belgische uitvinding. Half maatregelen om iedereen tevreden te houden, m.a.w. grotendeels zinloos. Maar stel dat ze het uitbreiden naar restaurants,..enz, dan nog zal je in contact komen met mensen die niet gevaccineerd zijn. Of gaat u hen ook verbieden om eten te kopen in de supermarkt of om te gaan werken?

JackPot
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer JackPot
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door JackPot » 15 augustus 2021, 12:09

RGiskard schreef: ↑15 augustus 2021, 08:09

Ik zie het probleem niet met zo een regeling.
Voor griep zit ik al vlot aan rondje nummer 10.

Zolang er voldoende vaccins en vaccinatiecapaciteit lijkt me dat een redelijke maatregel.
Je kan de griepvaccinatie toch moeilijk gaan vergelijken met de covidvaccinatie?

Griepvaccinatie gaat over nog geen 3 miljoen prikken, grotendeels bedoelt voor mensen die tot de risicogroep behoren.
Voor covid is dat minstens maal 3. Wie zal dat blijven doen, organiseren en betalen? Een heel jaar door blijven rekenen op vrijwilligers en medisch personeel die dit doen voor een habbekrats?

Aangezien vaccinatiecentra de deuren beginnen sluiten en men vaccins begint weg te geven aan andere landen (landen in een groene zone waar covid zogezegd niet bestaat nota bene ::) ) zie ik het nog niet meteen gebeuren.

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door vortex » 15 augustus 2021, 12:58

JackPot schreef: ↑15 augustus 2021, 11:57 Maar stel dat ze het uitbreiden naar restaurants,..enz, dan nog zal je in contact komen met mensen die niet gevaccineerd zijn. Of gaat u hen ook verbieden om eten te kopen in de supermarkt of om te gaan werken?
Het grootste risico lopen de niet gevaccineerden maar dat is hun eigen keuze, zij hebben 3 keer zoveel kans om besmet te worden en 25 keer meer kans om vervolgens in het ziekenhuis te belanden. Uiteraard gaan we de niet gevaccineerden niks verbieden, alleen zal voor sommige zaken een covid safe ticket nodig zijn. Als het spel een beetje fair gespeeld wordt zal die covid pas alleen gevraagd worden op plaatsen waar er een groter risico op meerdere besmetting is, de zogenaamde superspread events, bv discotheken en concerten maar dat kan evengoed voor werknemers in de zorgsector wat mij betreft. Het winkelen of een terrasje doen horen daar niet bij, daar is het risico heel klein en zou het een pure pest maatregel zijn.
JackPot schreef: ↑15 augustus 2021, 12:09 Je kan de griepvaccinatie toch moeilijk gaan vergelijken met de covidvaccinatie?

Griepvaccinatie gaat over nog geen 3 miljoen prikken, grotendeels bedoelt voor mensen die tot de risicogroep behoren.
Voor covid is dat minstens maal 3. Wie zal dat blijven doen, organiseren en betalen? Een heel jaar door blijven rekenen op vrijwilligers en medisch personeel die dit doen voor een habbekrats?

Aangezien vaccinatiecentra de deuren beginnen sluiten en men vaccins begint weg te geven aan andere landen (landen in een groene zone waar covid zogezegd niet bestaat nota bene ) zie ik het nog niet meteen gebeuren.
Uiteindelijk zal covid vaccinatie juist wel vergelijkbaar worden met griepvaccinatie, wellicht wordt het zelfs een combinatie vaccin. Eenmaal de bevolking voldoende weerstand (is niet hetzelfde als immuniteit, die illusie is al lang vervlogen) heeft opgebouwd zullen enkel nog mensen met een verzwakt afweersysteem een regelmatige vaccinatie nodig hebben. De kans dat risico groepen dit jaar nog een derde spuit gaan krijgen is vrij groot. Als er bv volgend jaar te veel doorbraak infecties met ernstige ziekte zijn, dan valt een tweede algemene vaccinatie campagne niet uit te sluiten. Kortom afwachten en zoveel mogelijk weerstand onder de bevolking brengen is het enige wat men kan doen. Met andere woorden laat het virus maar wat circuleren nu 90% beschermd is tegen ernstige ziekte.

bantsee
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door bantsee » 16 augustus 2021, 13:09

Het nieuwe werken. Uitzondering of niet? Indien niet, impact op kantorenvastgoed?

The Wall Street JournalState Street is vacating New York City offices

Boston firm behind Wall Street’s ‘Fearless Girl’ statue tells its New York staffers they won’t be returning to Midtown Manhattan offices

Financial giant State Street Corp. is vacating its two New York City office locations.

Executives at the Boston firm STT, -0.73% told New York staffers they won’t be returning to its Midtown Manhattan offices, according to people familiar with the matter. It expects to sublease the two offices near Rockefeller Center to other companies.

Many of State Street’s New York employees have worked remotely since the pandemic’s early days. The financial firm, like others, sent staffers to work from home when infections started surging across the country. Later, U.S. employees who needed an office could go into work if they followed safety protocols. The firm’s New York offices remained sparsely occupied.

In May, State Street told New York staffers to prepare for the closure of their offices. More than 500 employees across the firm’s custody bank and money-management businesses will be affected, some of the people said.

State Street is giving New York-based employees the option to work in other offices in New Jersey and Stamford, Conn. But the firm isn’t directing New York-based staffers to spend time in those offices, letting different groups across State Street determine the mix of in-person and remote work that suits them. State Street also secured some co-working space in Manhattan for those who want to use it.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

14493 berichten
  • Pagina 856 van 967
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 854
  • 855
  • 856
  • 857
  • 858
  • …
  • 967
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy