Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Corona-virus.

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
14493 berichten
  • Pagina 868 van 967
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 866
  • 867
  • 868
  • 869
  • 870
  • …
  • 967
  • Volgende
anonymous9433

Re: Corona-virus.

• Citeer

Bericht door anonymous9433 » 1 september 2021, 22:51

EarthNvstr1 schreef: ↑1 september 2021, 21:25
Jozefien1969 schreef: ↑1 september 2021, 20:36 Wellicht zijn die andere burgers illegaal in België en durven en kunnen ze zich niet laten vaccineren. Uiteraard zijn er altijd uitzonderingen op.
Het probleem is dan niet zozeer dat die zich niet durven of kunnen laten vaccineren omdat ze illegaal zijn.
Het probleem is dan dat die hier illegaal zijn!
(als wat jij beweertinsinueert, effectief klopt)
Over illegalen bestaan sowieso geen cijfers, zij verschijnen niet in de statistieken en worden niet uitgenodigd want officieel bestaan ze niet, Maar de lage vaccinatiegraad gaat over de legale burgers. In Brussel zijn het vooral legale multiculti burgers die zich vaak niet wilken laten vaccineren ook al krijgen ze een uitnodiging. In Molenbeek komen ze amper aan een vaccinatiegraad van 40%. Moet ik dan voor en door hen an een mondmasker dragen, ik die braafjes mijn 2 inspuitingen heb gekregen? Ik denk het niet.

Ze hebben de kans gekregen om zich te laten vaccineren en hebben die kans niet benut. Waarom? Omdat ze meer belang hechten aan fabels die via de sociale media worden verspreid. Een jonge vrouwelijke collega van mij met dubbele nationaliteit wil zich niet laten vaccineren omdat ze had gelezen op de sociale media dat je er onvruchtbaar van wordt. Dat soort van fabels circuleert weelderig in die milieus.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 1 september 2021, 22:56

m-peeters schreef: ↑1 september 2021, 22:51
Ik vermoed inderdaad ook dat dat eerder de oorzaak is, ipv illegalen die niet durven/kunnen.
Want ik kan mij niet voorstellen dat illegalen opgenomen worden in de cijfers.

Wat ik mij wel kan voorstellen is dat illegalen ook kansen krijgen om zich (gratis) te laten vaccineren zonder "vervolging" gevolgen.
En daar is voor mijn part niets mis mee overigens...

Dixit
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Dixit
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Dixit » 2 september 2021, 08:46

EarthNvstr1 schreef: ↑1 september 2021, 22:01 Wat betreft duidelijke/eenduidige communicatie: volledig akkoord ;)
Edit: ik ben 1 keer gaan kijken vorig jaar ergens op info-corovirus.be of zo, heb een vraag geteld omdat er verkeerde/onduidelijke info op stond, nooit antwoord op gekregen... ben ook nooit meer gaan kijken.
En dan heb ik nog niet eens de vraag gesteld hoe ik kan controleren of die website wel legitiem is.
Dat was natuurlijk mijn achterliggende gedachte. Nu zetten ze er intussen in Antwerpen bij. Dan weten we zeker, dat ze het menen (in plaats van dat ze een oudbakken stukje van info-coronavirus.be hebben gekopieerd en nooit meer aangepast).

Ik vraag mij sowieso af in wat voor soort regels en besluiten dat zit gegoten. Gemeenteraadsbesluiten ? Politie-codex ?

Overigens is rondlopen op de markt met een mondonderbroek op sowieso altijd al dubieus geweest. Buitenlucht.
Of dat nu in Antwerpen is of in een wat meer gevaccineerd dorp.

anonymous9433

• Citeer

Bericht door anonymous9433 » 2 september 2021, 09:12

Dixit schreef: ↑20 augustus 2021, 22:20 En bij mijn weten is de verplichting om mondmaskers op de markt te dragen sinds einde juni afgeschaft. Dus ik draag geen masker. Enfin, ik was de enige blanke die geen mondmasker droeg.

Dus toch maar eens nakijken. info-coronavirus.be meldt netjes, dat mondmaskers niet verplicht zijn op markten, tenzij borden het anders aangeven OF indien de gemeentelijke autoriteiten anders eisen.
Je dwaalt, ook na eind juni 2021 kon nog een mondmaskerplicht op openbare markten en kermissen worden opgelegd. Je citeert zelf "niet verplicht tenzij ... de gemeentelijke autoriteiten anders eisen". Wel, in Antwerpen heeft het college anders beslist, wél een mondmaskerplicht op markten en kermissen (net zoals in sommige andere gemeenten of steden). Het enige wat eind juni 2021 is veranderd is dat er geen algemene verplichting tot dragen van mondmaskers meer geldt, maar dat steden of gemeenten dit elk afzonderlijk kunnen bepalen.
Dixit schreef: ↑20 augustus 2021, 22:20 Om hier nog eens terug op te komen. Het is vandaag 1 september, 'de dag dat de meeste maatregelen zijn afgeschaft' en ook meer dan 2 maanden na 26 juni waarbij 'maskers op de markt' zijn afgeschaft (behalve in Deweverstad natuurlijk).

Joepie, de poepie ! De Bartmans deelt geen pukkieboetes meer uit als Dixit zijn kip gaat halen !
Petit détail: in Antwerpen. Ah, ja... want oep d'n parking dragen ze hun mondonderbroek al niet meer sinds 26 juni ! Die van 't Stad zijn altijd wat langzamer van begrip...
Dezelfde vergissing. Trouwens, ook in verschillende andere steden of gemeenten gold na eind juni 2021 nog een mondmaskerplicht. Zoals in Kortrijk bijvoorbeeld. Hieronder een artikel uit HNB van 19/8/2021.

"Kortrijk - HNB 19/08/2021

Een mondmasker is niet langer verplicht tijdens (rommel)markten, braderieën en foren in Kortrijk. Het burgemeestersbesluit treedt meteen in werking.

Vanaf nu is het dragen van een mondmasker niet langer verplicht tijdens het bezoeken van een (rommel)markt, braderie of foor op Kortrijks grondgebied."

Als je kritiek wil geven, moet je zeker zijn dat je recht in je schoenen staat. Anders komen je (humoristische ?) opmerkingen als een boemerang terug in je eigen gezicht ...

Dixit
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Dixit
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Dixit » 2 september 2021, 10:10

Je bent zo aan het knippen en plakken geweest in mijn berichten, dat er nu inderdaad helemaal niets meer van klopt.

Als men een complete literatuurstudie moet maken van allerlei obscure websites en huis-aan-huiskrantjes om te weten of men naar de markt kan, dan is dat een probleem.

anonymous9433

• Citeer

Bericht door anonymous9433 » 2 september 2021, 10:41

Dixit schreef: ↑2 september 2021, 10:10 Je bent zo aan het knippen en plakken geweest in mijn berichten, dat er nu inderdaad helemaal niets meer van klopt.

Als men een complete literatuurstudie moet maken van allerlei obscure websites en huis-aan-huiskrantjes om te weten of men naar de markt kan, dan is dat een probleem.
Ik heb alleen jouw eigen informatie over de Antwerpse markten en foren gebruikt. Het is nochtans heel simpel: lokale overheden mochten na eind juni 2021 WEL een mondmaskerplicht instellen.

Obscure websites? Antwerpen.be is toch niet echt een obscure website. HNB ook niet (en ook geen huis-aan-huiskrantje).

Je hebt je gewoon vergist omdat je dacht dat er na eind juni geen mondmaskerplicht meer was op markten en foren. Is dat nu zo moeilijk om toe te geven?

pukkie007
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer pukkie007
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door pukkie007 » 2 september 2021, 19:37

pukkie007 schreef: ↑1 september 2021, 21:19 Ofwel:
- worden de PLF-formulieren door niemand ' in kaart gebracht'.
- zijn er zo goed als geen besmettingen bij reizigers die een PLF invullen.
- wordt er gesjoemeld met het invullen van die formulieren. ( Iemand had effectief 'uitzondering, profsporter' dwars over het formulier geschreven en is zo door de controle in Dover geraakt. Heeft zelfs geen corona-test laten doen in het VK !)
- waren de controleurs ook met vakantie.
- ...

Het blijft verdacht stil ivm besmettingen en broeihaarden. :-\
They did it again! Er heeft er weer ene zitten meelezen op SG: out of the blue gaat Vlaanderen van code oranje naar code rood. Ik had beter niks geschreven. Als het VK de aanpassing overneemt, kunnen mijn reisplannen de vuilbak in.

Jozefien1969
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jozefien1969
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jozefien1969 » 2 september 2021, 21:26

EarthNvstr1 schreef: ↑1 september 2021, 21:25

Het probleem is dan niet zozeer dat die zich niet durven of kunnen laten vaccineren omdat ze illegaal zijn.
Het probleem is dan dat die hier illegaal zijn!
(als wat jij beweertinsinueert, effectief klopt)
Over illegalen bestaan sowieso geen cijfers, zij verschijnen niet in de statistieken en worden niet uitgenodigd want officieel bestaan ze niet, Maar de lage vaccinatiegraad gaat over de legale burgers. In Brussel zijn het vooral legale multiculti burgers die zich vaak niet wilken laten vaccineren ook al krijgen ze een uitnodiging. In Molenbeek komen ze amper aan een vaccinatiegraad van 40%. Moet ik dan voor en door hen an een mondmasker dragen, ik die braafjes mijn 2 inspuitingen heb gekregen? Ik denk het niet.

Ze hebben de kans gekregen om zich te laten vaccineren en hebben die kans niet benut. Waarom? Omdat ze meer belang hechten aan fabels die via de sociale media worden verspreid. Een jonge vrouwelijke collega van mij met dubbele nationaliteit wil zich niet laten vaccineren omdat ze had gelezen op de sociale media dat je er onvruchtbaar van wordt. Dat soort van fabels circuleert weelderig in die milieus.
Fabels circuleren overal...

Maar de legale multiculturele burgers in Molenbeek moeten zich schamen! Net zoals diegene die niet multicultureel zijn en zich niet laten inenten. En vooral wanneer ze in de zorg werken! Weet niet wat die mensen bezielt en of ze nu van Ouagadougou of Brussel komen! Wellicht ben ik niet genuanceerd. Overigens vrouwen die in blijde verwachting zijn laten zich – in het algemeen- niet vaccineren. Wellicht is dat verstandig….

Jozefien1969
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jozefien1969
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jozefien1969 » 2 september 2021, 22:44

Jozefien1969 schreef: ↑2 september 2021, 21:26

Maar de legale multiculturele burgers in Molenbeek moeten zich schamen! Net zoals diegene die niet multicultureel zijn en zich niet laten inenten. En vooral wanneer ze in de zorg werken! Weet niet wat die mensen bezielt en of ze nu van Ouagadougou of Brussel komen! Wellicht ben ik niet genuanceerd. Overigens vrouwen die in blijde verwachting zijn laten zich – in het algemeen- niet vaccineren. Wellicht is dat verstandig….
In feite ben ik fout met mijn vorige mail. We leven vooralsnog in een democratie en ieder mag bepalen hetgeen hij of zij denkt zolang hij of zij die ander geen kwaad doet. Teveel filosofisch gedacht; of eerder de emotionaliteit overwon de rationaliteit.

anonymous9433

• Citeer

Bericht door anonymous9433 » 3 september 2021, 07:57

Jozefien1969 schreef: ↑2 september 2021, 22:44
Jozefien1969 schreef: ↑2 september 2021, 21:26

In feite ben ik fout met mijn vorige mail. We leven vooralsnog in een democratie en ieder mag bepalen hetgeen hij of zij denkt zolang hij of zij die ander geen kwaad doet. Teveel filosofisch gedacht; of eerder de emotionaliteit overwon de rationaliteit.
Denken mag iedereen doen natuurlijk, en veranderen van mening mag ook ... maar ik snap je rechtzetting niet goed. Wat bedoel je nu? Gaat het over het al dan niet verplicht vaccineren? Of heb je het over fabels verspreiden via sociale media? Wat bedoel je precies?

Als je bedoelt dat iedereen zomaar fabels mag verspreiden (bv. over onvruchtbaar worden door vaccinatie) dan is het misschien niet onwettig (vrijheid van meningsuiting) maar zit er toch een ranzig kantje aan: mensen worden verkeerd geïnformeerd en nemen daardoor geen vaccinatie waardoor hun gezondheid en die van anderen in gevaar kan komen. Doet me een beetje denken aan Republikeinen in Amerika die eerst een vaccin weigeren en dan op het sterfbed - te laat en tevergeefs - smeken om een vaccin. Maar ja, iedereen heeft ook het recht om te sterven door zijn eigen fout ...

HLN - 23/07/2021

“Stervende patiënten smeken om vaccin”: bij meer dan 99 procent van coronasterfgevallen in VS gaat het om niet-gevaccineerden

De pandemie van niet-gevaccineerden woedt volop in de VS nu de deltavariant zich in sneltreinvaart over het land verspreidt. “Minstens 99 procent van degenen die in de VS in de afgelopen zes maanden aan het coronavirus overleden, was niet ingeënt.” In de ziekenhuizen spelen zich hartverscheurende scènes af.
...
Ondertussen sputtert de motor van de vaccinatiecampagne , vooral in de meer conservatieve zuidelijke delen van het land. Op 22 juli waren er meer dan 68.000 nieuwe bevestigde gevallen, het hoogste aantal sinds 16 april. Sinds het begin van de pandemie overleden al meer dan 610.000 Amerikanen aan Covid-19. In Alabama bijvoorbeeld is slechts 33 procent van de bevolking volledig gevaccineerd.
...
Arts Brytney Cobia doet er alles aan om mensen te overtuigen, maar soms is het gewoon te laat, schrijft ze op Facebook. Ze vertellen me dat ze het niet wisten. Ze dachten dat het een hoax was. Ze dachten dat het om politiek ging. Ze dachten dat ze niet zo ziek zouden worden omdat ze een bepaalde bloedgroep of een bepaalde huidskleur hadden. Ze dachten dat het ‘gewoon de griep’ was. Maar ze hadden het mis. En ze zouden willen dat ze de klok konden terugdraaien. Maar dat kunnen ze niet.

Adhemar
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Adhemar
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Adhemar » 3 september 2021, 18:32

Dat het in de VS zo slecht gaat met corona heeft voor een groot stuk te maken door hun 'obesitas-epidemie'

Overgewicht is één van de bekendste risicofactoren betreffende corona, en de VS heeft het grootste aantal obese mensen
Laatst gewijzigd door Adhemar op 3 september 2021, 19:30, 2 keer totaal gewijzigd.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 3 september 2021, 18:57

Adhemar schreef: ↑3 september 2021, 18:32 Dat het in de VS zo slecht gaat met corona heeft voor een groot stuk te maken door hun 'obesitaspandemie'
Eerder hun "obesitas-epidemie" dan, of zelfs hun "obesitas-edemie" ;)

Adhemar
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Adhemar
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Adhemar » 3 september 2021, 19:29

EarthNvstr1 schreef: ↑3 september 2021, 18:57
Adhemar schreef: ↑3 september 2021, 18:32 Dat het in de VS zo slecht gaat met corona heeft voor een groot stuk te maken door hun 'obesitaspandemie'
Eerder hun "obesitas-epidemie" dan, of zelfs hun "obesitas-edemie" ;)
Idd, heb het aangepast ;D

Jozefien1969
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jozefien1969
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jozefien1969 » 3 september 2021, 21:37

m-peeters schreef: ↑3 september 2021, 07:57
Jozefien1969 schreef: ↑2 september 2021, 22:44

Denken mag iedereen doen natuurlijk, en veranderen van mening mag ook ... maar ik snap je rechtzetting niet goed. Wat bedoel je nu? Gaat het over het al dan niet verplicht vaccineren? Of heb je het over fabels verspreiden via sociale media? Wat bedoel je precies?

Als je bedoelt dat iedereen zomaar fabels mag verspreiden (bv. over onvruchtbaar worden door vaccinatie) dan is het misschien niet onwettig (vrijheid van meningsuiting) maar zit er toch een ranzig kantje aan: mensen worden verkeerd geïnformeerd en nemen daardoor geen vaccinatie waardoor hun gezondheid en die van anderen in gevaar kan komen. Doet me een beetje denken aan Republikeinen in Amerika die eerst een vaccin weigeren en dan op het sterfbed - te laat en tevergeefs - smeken om een vaccin. Maar ja, iedereen heeft ook het recht om te sterven door zijn eigen fout ...

HLN - 23/07/2021

“Stervende patiënten smeken om vaccin”: bij meer dan 99 procent van coronasterfgevallen in VS gaat het om niet-gevaccineerden

De pandemie van niet-gevaccineerden woedt volop in de VS nu de deltavariant zich in sneltreinvaart over het land verspreidt. “Minstens 99 procent van degenen die in de VS in de afgelopen zes maanden aan het coronavirus overleden, was niet ingeënt.” In de ziekenhuizen spelen zich hartverscheurende scènes af.
...
Ondertussen sputtert de motor van de vaccinatiecampagne , vooral in de meer conservatieve zuidelijke delen van het land. Op 22 juli waren er meer dan 68.000 nieuwe bevestigde gevallen, het hoogste aantal sinds 16 april. Sinds het begin van de pandemie overleden al meer dan 610.000 Amerikanen aan Covid-19. In Alabama bijvoorbeeld is slechts 33 procent van de bevolking volledig gevaccineerd.
...
Arts Brytney Cobia doet er alles aan om mensen te overtuigen, maar soms is het gewoon te laat, schrijft ze op Facebook. Ze vertellen me dat ze het niet wisten. Ze dachten dat het een hoax was. Ze dachten dat het om politiek ging. Ze dachten dat ze niet zo ziek zouden worden omdat ze een bepaalde bloedgroep of een bepaalde huidskleur hadden. Ze dachten dat het ‘gewoon de griep’ was. Maar ze hadden het mis. En ze zouden willen dat ze de klok konden terugdraaien. Maar dat kunnen ze niet.
Ten eerste is dat ook maar een bericht van HLN, heb daar toch wel enigszins mijn twijfels over. Ten tweede het verplicht vaccineren is een vrij moeilijk onderwerp. Kan me voorstellen dat sommige mensen zich niet laten vaccineren. Right or wrong wie ben ik om daarover te oordelen? Ten derde hetgeen ik me wel kan voorstellen en blijkbaar vaccineren vrouwen die in verwachting zijn zich niet. Kan er niet echt over oordelen mijn moeder kreeg ook na een moeilijke zwangerschap 'softenon" pillen voorgeschreven die ze gelukkig niet heeft ingenomen.

Conclusie is dus ook: Gij moet doen waar gij u gelukkig bij voelt. Lijkt mij het allerbelangrijkste toch?

We kunnen niet vooruitzien; al willen wij het wel.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 3 september 2021, 21:42

Er kunnen altijd *medische* redenen zijn om ervoor te opteren zich niet te laten vaccineren.
Daar gaat het echter niet over...

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

14493 berichten
  • Pagina 868 van 967
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 866
  • 867
  • 868
  • 869
  • 870
  • …
  • 967
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy