Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Corona-virus.

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
14493 berichten
  • Pagina 167 van 967
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • …
  • 967
  • Volgende
CarpeNoctem
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

Re: Corona-virus.

• Citeer

Bericht door CarpeNoctem » 13 april 2020, 16:45

J Lawieck schreef: ↑13 april 2020, 16:43
CarpeNoctem schreef: ↑13 april 2020, 15:59 Ik erger mij dat ze laten uitschijnen dat als we maar als makke schapen hun regeltjes volgen we ervan af gaan zijn deze zomer.
Wie zijn "ze" ?
The powers that be. Politiekers, mediageile professoren, hun spin doctors en napapegaaiende pers.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell

haelewyn
Tijdelijk Verbannen
Tijdelijk Verbannen
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 13 april 2020, 16:47

Tot ik een uitgebreide wetenschappelijke studie zie van het effect van het onderrapporteren van de Nederlanders en de overraportering van de Belgen + de verhouding tussen beide en een methode die het exact aantal doden in alle EU landen goed inschat... geloof ik dat de Nederlanders het minder goed hebben aangepakt.

;D

CarpeNoctem
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door CarpeNoctem » 13 april 2020, 16:51

vortex schreef: ↑13 april 2020, 16:42 OK, bewijs dan eerst maar eens
Ahum ...
vortex schreef: ↑13 april 2020, 15:49
Fakkel schreef: ↑13 april 2020, 15:05 Kan iemand een oud VRT journaal terugvinden waarin Van Ranst zei dat het in wzc helemaalniet zo een vaart ging lopen? Immers, al die oude mensen, die hebben droge speekselklieren, en het virus overleeft beter in vocht.
Nonsens, dat is helemaal niet wat Van Ranst gezegd heeft.
J Lawieck schreef: ↑13 april 2020, 16:25 In mijn lessen zeg ik altijd: oude mensen hebben oude slijmvliezen, en die produceren heel weinig virus.
Jij leest misschien anders dan ik maar in die quote van MVR zie ik bijna letterlijk hetzelfde als wat Fakkel zich meent te herinneren. En wat jij afdoet als nonsens. :P
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell

SparSpaar
Hero Member
Hero Member

• Citeer

Bericht door SparSpaar » 13 april 2020, 16:58

Duitse experts: 'Mondmaskers in openbaar vervoer' (De Tijd)
Sparspaar: muilkorf voor Van Ranst

SparSpaar
Hero Member
Hero Member

• Citeer

Bericht door SparSpaar » 13 april 2020, 17:07

Toch belangrijk nieuws: de maatregel van de FED (opkopen van alle obligaties) overtuigt niet: Dow omlaag en goud sterk omhoog.

Grapjassen spreken nu reeds van kwadriljoenen als steun.

Weimar, uitgave 2020 ? Het lijkt dat we er naar toe gaan. Fasten seatbelts ! Hamsteren nu de Euro nog waarde heeft ?

Fakkel
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door Fakkel » 13 april 2020, 17:24

J Lawieck schreef: ↑13 april 2020, 16:25
"Van Ranst: “Er werken daar natuurlijk mensen die naar huis gaan. Zo kan het virus naar binnen. Maar het virus bleek ook veel besmettelijker dan iedereen dacht. In mijn lessen zeg ik altijd: oude mensen hebben oude slijmvliezen, en die produceren heel weinig virus. Voor de griep klopt dat, en daardoor geven de bewoners van een woon-zorgcentrum de griep niet of weinig door aan anderen.
“Maar dit virus doet iets dat we nog nooit gezien hebben: die oude mensen produceren massieve hoeveelheden van het virus. Daardoor zijn zieken veel besmettelijker. Dat hadden we niet voorzien, want het ging in tegen elke kennis die we hadden.”"
https://www.demorgen.be/nieuws/we-moete ... ~b0f8355a/ 11 april 2020
Ja! Dit bedoel ik.
En nu gaan we daar wiskunde op toepassen.

In mijn dorp is momenteel 2 op de 1.000 besmet. Voorheen was dat 1 op de 1.000.
In de Duitse "hotspot" komen ze aan 15%, nog ver van hun gewenste groepsimmuniteit, remember, was dit weekend in de pers.
Als nu de mensen die in woonzorgcentra werken, representatief zijn voor de ganse bevolking, dan is daar ook tussen de 2 op 1000 en 150 op 1000 (15%) geïnfecteerd.
Wat ik dan niet snap, als slechts - laat ons nu ergens een middenweg nemen - 5% van de zorghelpers zijn besmet, hoe is dat virus dan zo wijd verspreid geraakt?

Daar is toch een missing link?
Er kunnen 'een aantal' zorgcentra zijn waar 1 of een paar besmette hulpverleners werken.
Maar gezien Corona nog maar op zo beperkte schaal verspreid is (<15% in de hotspot), en gezien al weken geen ander bezoek meer binnen mag, zou je toch verwachten dat heel veel zorgcentra totaal geen last zouden hebben?

Wat mis ik?

Fakkel
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door Fakkel » 13 april 2020, 17:32

CarpeNoctem schreef: ↑13 april 2020, 16:37
vortex schreef: ↑13 april 2020, 15:49 Nonsens, dat is helemaal niet wat Van Ranst gezegd heeft.
vortex schreef: ↑13 april 2020, 16:33 Ach kijk, hij kan dus wel toegeven dat hij fout was :)
Nu jij nog :P
Geen ruzie maken op mijn telefoon, schatjes. :-*
Ik kan gerust toegeven dat Van Ranst niet exact zei wat ik me ervan herinnerde.
Maar het blijft toch een raar iets, nee.
Volgens mij heeft Van Ranst dat op tv trouwens veel eerder gezegd, en zonder die ´maar´ erachter, maar dit terzijde.
Ik blijf het een bizar iets vinden.

Fakkel
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door Fakkel » 13 april 2020, 17:35

J Lawieck schreef: ↑13 april 2020, 16:25
vortex schreef: ↑13 april 2020, 15:49 Nonsens, dat is helemaal niet wat Van Ranst gezegd heeft. Wat hij wel gezegd heeft is dat de besmetting wellicht door zorgpersoneel verspreid wordt omdat de ouderen indien besmet zelf niet zo besmettelijk zijn naar anderen, onder andere omdat ze drogere slijmvliezen hebben.
"Van Ranst: “Er werken daar natuurlijk mensen die naar huis gaan. Zo kan het virus naar binnen. Maar het virus bleek ook veel besmettelijker dan iedereen dacht. In mijn lessen zeg ik altijd: oude mensen hebben oude slijmvliezen, en die produceren heel weinig virus. Voor de griep klopt dat, en daardoor geven de bewoners van een woon-zorgcentrum de griep niet of weinig door aan anderen.
“Maar dit virus doet iets dat we nog nooit gezien hebben: die oude mensen produceren massieve hoeveelheden van het virus. Daardoor zijn zieken veel besmettelijker. Dat hadden we niet voorzien, want het ging in tegen elke kennis die we hadden.”"
https://www.demorgen.be/nieuws/we-moete ... ~b0f8355a/ 11 april 2020
11 april was eergisteren .
Nu gaat de tijd in quarantaine traag, maar wat ik me herinner was een paar weken geleden.
Maar hij heeft het dus nog eens herhaald in de gazet.

J Lawieck
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer J Lawieck
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door J Lawieck » 13 april 2020, 17:41

CarpeNoctem schreef: ↑13 april 2020, 16:45
J Lawieck schreef: ↑13 april 2020, 16:43 Wie zijn "ze" ?
The powers that be. Politiekers, mediageile professoren, hun spin doctors en napapegaaiende pers.
Ik heb niet de indruk dat Van Gucht, Van Ranst en Vlieghe zoiets beweerden... aangezien er momenteel noch een geneesmiddel, noch een vaccin is ....

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door vortex » 13 april 2020, 17:47

Fakkel schreef: ↑13 april 2020, 17:32 Volgens mij heeft Van Ranst dat op tv trouwens veel eerder gezegd, en zonder die ´maar´ erachter, maar dit terzijde.
Ik blijf het een bizar iets vinden.
Klopt, moet een week of twee geleden zijn toen de eerste berichten van corona uitbraken in wzc in het nieuws kwamen. Het ging er toen over dat het virus van buitenaf door zorgpersoneel moest zijn binnen gebracht en dat de oudjes wellicht niet elkaar besmet hebben omdat die "zogezegd niet zo besmettelijk zijn door droge slijmvliezen". We weten ondertussen dat het zorg personeel toen nog niet beschikte over pbm's en er onder hen in desbetreffende wzc behoorlijk wat besmettingen zijn. Wat hij heel zeker niet gezegd heeft is "dat het in wzc helemaalniet zo een vaart ging lopen? Immers, al die oude mensen, die hebben droge...."

Fakkel
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door Fakkel » 13 april 2020, 17:56

vortex schreef: ↑13 april 2020, 17:47 Het ging er toen over dat het virus van buitenaf door zorgpersoneel moest zijn binnen gebracht en dat de oudjes wellicht niet elkaar besmet hebben omdat die "zogezegd niet zo besmettelijk zijn door droge slijmvliezen". We weten ondertussen dat het zorg personeel toen nog niet beschikte over pbm's en er onder hen in desbetreffende wzc behoorlijk wat besmettingen zijn. Wat hij heel zeker niet gezegd heeft is "dat het in wzc helemaalniet zo een vaart ging lopen? Immers, al die oude mensen, die hebben droge...."
En intussen zegt hij dus het omgekeerde, en bemerkt dat ze massaal veel virussen blijven produceren (krantenartikel).
Dat is op z´n minst toch een plottwist.
Konden ze dat niet weten van eerdere ervaring in China? Italië?

Er zullen inderdaad te weinig pbm´s geweest zijn.
En mocht dit niet gezegd worden om de publieke opinie niet tegen te krijgen? Opdracht van de overheid zoals Armand Pien ten tijde van Tsjernobiel?

Blijft de vraag... zijn die zorgverstrekkers zo´n ´vetzakken´ dat er zoveel zijn die besmet waren en dan ook nog (onwetend) ziek gaan werken zijn?
Op een moment dat 1 op de 1000 besmet was? Laat het nog 1 op de 100 zijn... Die werken toevallig allemaal in een wzc?

SparSpaar
Hero Member
Hero Member

• Citeer

Bericht door SparSpaar » 13 april 2020, 18:04

Heeft hij een staatsgreep gepleegd, dat HIJ beslist ipv de politiekers ?
Nu ja, de Bolsjevieken zijn dat gewoon ...
Een wetenschapper moet informeren en daarmee basta.

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door vortex » 13 april 2020, 18:26

Fakkel schreef: ↑13 april 2020, 17:56 En intussen zegt hij dus het omgekeerde, en bemerkt dat ze massaal veel virussen blijven produceren (krantenartikel).
Dat is op z´n minst toch een plottwist.
Konden ze dat niet weten van eerdere ervaring in China? Italië?
Hoeveel informatie is er uit China gekomen buiten wat sterfte cijfers met vraagtekens bij? En Italië, wat zouden zij meer weten dan wij, dat ze een dikke week eerder getroffen zijn gaat het verschil niet maken hé.
Fakkel schreef: ↑13 april 2020, 17:56 Er zullen inderdaad te weinig pbm´s geweest zijn.
En mocht dit niet gezegd worden om de publieke opinie niet tegen te krijgen? Opdracht van de overheid zoals Armand Pien ten tijde van Tsjernobiel?
De publieke opinie en media heeft het de afgelopen maand over niks anders dan het gebrek aan mondmaskers gehad! Onder welke steen leef jij?
Fakkel schreef: ↑13 april 2020, 17:56 Blijft de vraag... zijn die zorgverstrekkers zo´n ´vetzakken´ dat er zoveel zijn die besmet waren en dan ook nog (onwetend) ziek gaan werken zijn?
Op een moment dat 1 op de 1000 besmet was? Laat het nog 1 op de 100 zijn... Die werken toevallig allemaal in een wzc?
Misschien een beetje respect voor het zorg personeel ja? En voor de rest, hoe dom kun je zijn, dat je het nu nog niet snapt?

Dixit
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Dixit
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Dixit » 13 april 2020, 18:29

CarpeNoctem schreef: ↑13 april 2020, 15:59 Maar mijn groeiende aversie voor Van Ranst staat daar los van. Hij is te arrogant naar mijn zin en geeft ook nooit toe dat hij misschien inschattingsfouten gemaakt heeft etc.
Ze houden ook de burger voor dom (niet helemaal onterecht, maar da's een andere discussie ;) ). Zijn carrot and stick over een zwaardere lockdown kan toch maar enkel op de lachspieren werken?
Daar maak ik me dus wel zorgen over. De Zonnekoning houdt vandaag om 20h02 een toespraak en die gaat de confinement waarschijnlijk nog wat verder uitbreiden.
En je weet: slechte ideeën vanuit Frankrijk worden principieel gewoon overgenomen.

Klein puntje van ergernis mijnerzijds: wij hadden sinds 1982 de Franse, de Belgische en de Duitse zenders op de kabel. En later ook RAI Uno. Nu kijk ik nu nog steeds uit principe analoog. Maar Telenet heeft die er dus allemaal uitgesmeten. Ten voordele van 10 kanalen vlaamse commerciële zooi.
Op dit soort momenten is dat toch spijtig.. meuh, enfin... het zal wel ergens uitgezonden worden op het Amerikaanse Minitel.

Fakkel
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door Fakkel » 13 april 2020, 19:32

Vortex schreef: De publieke opinie en media heeft het de afgelopen maand over niks anders dan het gebrek aan mondmaskers gehad! Onder welke steen leef jij?
???
Ze hadden problemen om de voorraad aan te vullen en wat ze kregen was alibaba-rommel, maar er werd altijd gezegd dat de ziekenhuizen etc nog voldoende voorraad hadden tot x tijd in de toekomst.
Vortex schreef: Misschien een beetje respect voor het zorg personeel ja? En voor de rest, hoe dom kun je zijn, dat je het nu nog niet snapt?
Tja, je zal het eens moeten uitleggen zonder schelden.
Als tussen 2 op 1000 (cijfers België) en 15 op 100 (Duitse broeihaard) besmet zijn, realistisch op dat moment (paar weken terug) iets rond 1 op 100, en extern bezoek is niet mogelijk, hoe komt dan dat het virus in zoveel WZCs verspreid is geraakt?
Ik begrijp hoe het verspreid geraakt eens het binnen is, maar hoe geraakt het binnen met 1 kans op 100 op een besmet personeelslid? Goed, mochten er in elk WZC 500 mensen werken, dan heb je al 5 kansen op een besmet persoon en dan is het hek vd dam. Maar zo groot zijn onze WZC niet.

Verder alle respect voor mensen in de zorg (al zijn zorgenden niet hetzelfde als verplegers).

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

14493 berichten
  • Pagina 167 van 967
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • …
  • 967
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy