Coronavaccinatie multicultureel Vlaanderen
Re: Coronavaccinatie multicultureel Vlaanderen
Eerst en vooral : Ik heb nog nooit op een bericht zoveel +1's gekregen als datte.
Niet meer doen mannen ! Straks ga ik nog naast mijn schoenen lopen.
Dat de Waal in Vlaanderen zijn plan moet trekken haal ik uit mijn eigen ervaring :
Ik moet in Kraainem in de Carrefour of Delhaize ook mijn plan trekken als ze geen personeel hebben gevonden dat 3 woorden Nederlands spreekt in Vlaanderen. Ik doe dat .. en trek mijn plan. Met de glimlach zelfs want what's in a word.
Uit het voorgaande leid ik af : als voornoemde Franstalige zijn plan niet kan trekken met zijn NL oproepingsbrief zal hij wel iemand kennen of vinden die het hem uitlegt. Desnoods op het call center van het vacc centrum.
Dus : ik trek mijn plan alhoewel het niet zou hoeven.
De FR die een vaccin wil krijgen moet eigenlijk wel zijn plan trekken in het Vlaams , dus breek ik er mijn kop niet over.
Ik mag jou ook niet; In de verste verte niet.
Voel je vooral niet gekleineerd. Van mij mag iedereen er zijn. De strontvliegen en ikzelf zijn er ook.
Niet meer doen mannen ! Straks ga ik nog naast mijn schoenen lopen.
Dat de Waal in Vlaanderen zijn plan moet trekken haal ik uit mijn eigen ervaring :
Ik moet in Kraainem in de Carrefour of Delhaize ook mijn plan trekken als ze geen personeel hebben gevonden dat 3 woorden Nederlands spreekt in Vlaanderen. Ik doe dat .. en trek mijn plan. Met de glimlach zelfs want what's in a word.
Uit het voorgaande leid ik af : als voornoemde Franstalige zijn plan niet kan trekken met zijn NL oproepingsbrief zal hij wel iemand kennen of vinden die het hem uitlegt. Desnoods op het call center van het vacc centrum.
Dus : ik trek mijn plan alhoewel het niet zou hoeven.
De FR die een vaccin wil krijgen moet eigenlijk wel zijn plan trekken in het Vlaams , dus breek ik er mijn kop niet over.
Dave,dave1976 schreef: ↑13 maart 2021, 14:47 Ik had me voorgenomen niet meer op jou te reageren Haelewijn. Ik mag je niet en vind je nog steeds een betweter. Je hebt wel een nieuwe concurrent met amturingas. Delen ze niet jullie mening dan hen direct kleineren. Triestig. Dit gezegd zijnde wil ik toch even reageren. 1 land is goed maar 1 kop is 1 stem hé. Man de Vlamingen gaan nog nooit zoveel te zeggen hebben gehad in dit land. Voor de rest wil deze idioot velen nog bedanken voor hun nuttige bijdrages in de financiële topics. Ik lees ze en maak er gebruik van. Zelfs een idioot kan nog bijleren .
Ik mag jou ook niet; In de verste verte niet.
Voel je vooral niet gekleineerd. Van mij mag iedereen er zijn. De strontvliegen en ikzelf zijn er ook.
Re: Coronavaccinatie multicultureel Vlaanderen
Fakkel schreef: ↑13 maart 2021, 16:08Op welke basis ga je deze selectie maken.amturingas schreef: ↑13 maart 2021, 15:13
De meest capabele personen bovenaan. Zijn de top 10 allemaal mannen? Prima. Zijn het allemaal vrouwen? Ook prima.
Diploma, verdiensten voor de partij, hard kunnen roepen, lange arm van papa enz.
Op papier kan zo een lijstje, eens ze aan de grabbelton zitten.., allemaal in hetzelfde bedje ziek.
Estate Guru believer.