Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Coronavaccinaties en de cijfers

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
4372 berichten
  • Pagina 116 van 292
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • …
  • 292
  • Volgende
E10ne
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer E10ne
Verstuur privébericht

Re: Coronavaccinaties en de cijfers

• Citeer

Bericht door E10ne » 26 april 2021, 18:11

foopah schreef: ↑26 april 2021, 17:29
haelewyn schreef: ↑26 april 2021, 17:27 maar over 2 weken schalen ze weer op ...
Morgen gratis bier !
Voor mij liever een glaasje rode wijn nu woensdag na de vaccinatie.

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 26 april 2021, 18:16

De uitnodigingen voor over twee weken zijn gemaakt. De vaccins zijn er.
Dat is nu net een eigenschap van onze manier van werken in BE.
We nodigen alleen mensen uit voor vaccins die er ZEKER ZIJN.

Als het een loutere belofte was is het maar quatsch maar in dit geval baseer ik me op de planning voor het personeel van het vaccinatiecentrum. Dat is een goede indicator om te weten of ze veel gaan vaccineren of niet.
Als er weinig vaccins zijn gaan we maar anderhalve dag per week open.
Komen er nadien toch meer dan verwacht kunnen daar altijd halve dagen bijkomen.

Dat niet iedereen weet hoe het echt werkt kan best zijn en is niet verkeerd. Ik weet ook niet van elk bedrijf in BE hoe ze werken. Van enkele vaccinatiecentra weet ik het redelijk goed.

geebee
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer geebee
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door geebee » 26 april 2021, 18:43

David_DeWa schreef: ↑26 april 2021, 18:01 De meeste kinderen zijn die houding na hun lage schooltijd ontgroeid, met een vinger in elk oor en de ogen dichtgeknepen al stampvoetend staan bleiren: nananaa ik kan je toch niet horen nananaaa
Zegt de man die - voor welke reden dan ook (mijn vraag van een paar dagen geleden werd nooit beantwoord) - om de zoveel tijd vervelt in een nieuwe nickname (blijkbaar een vlot overdraagbaar hardnekkig virus hier op dit forum)
Stop daar misschien ook eens mee vooraleer je anderen als klein kind bestempelt, op die manier kan je misschien virtueel respect terugverdienen.

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 26 april 2021, 18:50

Inderdaad GB. Er staat niemand op mijn negeerlijst. Ook jij niet.
Ik hou mijn ogen en oren open voor iedereen, ongeacht hun geaardheid, mening en gezondheidstoestand.
Misschien leer ik er iets van, misschien weet ik voor wie of wat ik moet oppassen, misschien....

Virtueel respect? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
In elk geval niet iets waar ik naar zit te hengelen. Dus blijf gewoon maar jezelf. ;)

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 26 april 2021, 19:01

haelewyn schreef: ↑26 april 2021, 18:08 Eén week erg weinig, onder de helft van sommige drukke weken voordien.
De week daarna 20 procent meer is nog altijd weinig en minder dan de drukste weken.

De eerste week van mei weer op volle kracht. Alle dagen open en extra's, niet alleen meer weekdagen 9 to 5 maar zelfs open tijdens het weekend en al eens met een avondvaccinatieploeg ook.
Dat wordt vermoedelijk de drukste week die we al gehad hebben.
Ja wat is weinig, wat is meer?
Je kan de concrete cijfers van de vaccinatiecentra niet vergelijken met elkaar.
Ze hebben niet allemaal dezelfde capaciteit.
Sommige centra liggen ook letterlijk jaren voor op andere centra.
In het ene centra zijn er nog 70-jarigen niet aan de beurt geweest, in het andere zijn er al zestigjarigen die niet op de lijst van officiële voorkeursbehandelingen staan uitgenodigd. Of erger, dezelfde leeftijdsgroepen al dan niet opgeroepen in hetzelfde centrum. Je zou er een boek over kunnen schrijven.
In sommige centra gaat men strikt om met de uitnodigingen, in sommige kan er al wat meer afgeweken worden en van sommige kan ik me zelf niet van de indruk ontdoen dat er een bepaalde voorkeur strategie wordt gehanteerd.

Hier wordt trouwens nooit gewerkt van 9 to 5.

geebee
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer geebee
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door geebee » 26 april 2021, 19:03

Virtueel respect verdien je alvast niet als je de ene maand Croco_de_diel heet, de daaropvolgende maand JefPatat en daarna David_de_Boskabouter ... ik weet graag - als is het maar onder een nikszeggende nickname - tegen wie ik bezig ben.
Trouwens, ik ben mezelf, ik ben nog altijd geen vriend van BDW :P, ben niet op zoek naar kudo's van anderen maar heb wel nog altijd dezelfde nickname als toen ik me hier aanmeldde.

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 26 april 2021, 19:07

haelewyn schreef: ↑26 april 2021, 18:08 Als sommigen niets anders te vertellen hebben dan onruststokerij is er niets mis mee om dat gewoon te negeren.
Een tegengestelde onderbouwde mening negeren is een gemis. Maar iedereen doet wat hij wil zeker ?
Of als je hen een spiegel voorhoudt schrikken sommigen zo hard van zichzelf dat ze het zelf niet meer kunnen harden.
Wel het recht opeisen tegen alles en iedereen te fulimeren, zelfs tegen de hand die hen in leven houdt. Maar ho maar als ze van eigen deeg een koekje krijgen. Dan worden ze plots de onbevlekte ontvangenis zelve.
Met zulke types, no mercy

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 26 april 2021, 19:17

geebee schreef: ↑26 april 2021, 19:03 Virtueel respect verdien je alvast niet als je de ene maand Croco_de_diel heet, de daaropvolgende maand JefPatat en daarna David_de_Boskabouter ... ik weet graag - als is het maar onder een nikszeggende nickname - tegen wie ik bezig ben.
Trouwens, ik ben mezelf, ik ben nog altijd geen vriend van BDW :P, ben niet op zoek naar kudo's van anderen maar heb wel nog altijd dezelfde nickname als toen ik me hier aanmeldde.
Ja en? Ik streef niet naar (je) virtueel respect.
Ben ik in de werkelijkheid geen zier mee.
Respect van iemand die denkt dat hij zijn eigen nick geworden is?
Je begint steeds meer de werkelijkheid en je virtuele wereld door elkaar te halen.
Ik weet ook niet of jij GB bent, de Match, Delhaize, Lidl of Aldi. Maakt ook geen enkel verschil.
Aan je gebrek aan virtueel respect is dus niets verloren gegaan.
Je noemt je blijkbaar nog steeds hetzelfde. Maar je bent al lang niet meer dezelfde als een jaar geleden.
Je bent bijna je eigen tegengestelde geworden.
Je verloochent jezelf om er toch maar bij te mogen horen?
Of pas je jezelf gewoon aan de omgeving aan?
Zelfde resultaat: geen respect voor. En dat je daar ook niet van zal wakker liggen, groot gelijk. Who cares?
Het is SG maar, creator van clickbaits. Of was je na al die tijd zo ver nog niet mee?

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 26 april 2021, 19:47

geebee schreef: ↑26 april 2021, 19:03 ik weet graag - als is het maar onder een nikszeggende nickname - tegen wie ik bezig ben.
En volgens je eigen definitie weet je dat dan ook.
Wat is dan je probleem?
Dat jij je dingen laat wijs maken door forumgebruikers die je voor hun kar willen spannen is jouw probleem.
Vorm je eigen mening. Laat je agenda niet bepalen door anderen.

Charlesvdw
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Charlesvdw
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Charlesvdw » 26 april 2021, 20:06

Ons lokaal vaccinatiecentrum doet vandaag mensen met geboortejaar 1951-1952. 69-70 jaar oud dus.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.

jeff
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer jeff
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jeff » 26 april 2021, 20:44

David_DeWa schreef: ↑26 april 2021, 19:01 Je kan de concrete cijfers van de vaccinatiecentra niet vergelijken met elkaar.
Ze hebben niet allemaal dezelfde capaciteit.
Sommige centra liggen ook letterlijk jaren voor op andere centra.
In het ene centra zijn er nog 70-jarigen niet aan de beurt geweest, in het andere zijn er al zestigjarigen die niet op de lijst van officiële voorkeursbehandelingen staan uitgenodigd. Of erger, dezelfde leeftijdsgroepen al dan niet opgeroepen in hetzelfde centrum. Je zou er een boek over kunnen schrijven.
In sommige centra gaat men strikt om met de uitnodigingen, in sommige kan er al wat meer afgeweken worden en van sommige kan ik me zelf niet van de indruk ontdoen dat er een bepaalde voorkeur strategie wordt gehanteerd.

Hier wordt trouwens nooit gewerkt van 9 to 5.
Ieder vaccinatiecentrum heeft blijkbaar zijn eigen regels qua reservelijst of m.a.w. wie voorkeur krijgt op vaccin als opgeroepenen niet komen opdagen. Er zijn vaccinatiecentra die blijkbaar de officiële voorkeurregeling niet volgen. Het hangt er dus maar van af waar je woont wat bepaalt wanneer je aan de beurt bent. Aldus blijkt dat niet alle belgen (of vlamingen) ter zake op dezelfde gelijke wijze behandeld worden.

Officieel luidt het in het vaccinatiecentrum Park Spoor Oost (Antwerpen) zelfs dat ze niet werken met een reservelijst. Wat dan met de vaccins op overschot van opgeroepenen die niet kwamen opdagen. Zou het kunnen dat hier vriendjespolitiek speelt: als je iemand kent die actief is in het vaccinatiecentrum, heb je wellicht een beentje voor op anderen (zelfs behorend tot de officiële voorkeursrangorde) om "onverwacht" als "reserve" te worden opgeroepen

Het komt weer neer zoals alles in België (en Vlaanderen): als je entiteiten te grote zelfstandigheid geeft, dan creëer je baronieën die hun eigen regeltjes hanteren. Waar macht geven (hoe klein die ook is) altijd toe leidt: misbruik.

Ik hoop dat ik hierin spoken zie (m.a.w. dat het niet waar is wat ik hier stel), maar wou mijn gevoelens hierover toch even kwijt.

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 27 april 2021, 11:38

Iedereen die een officiële uitnodiging krijgt en hierop reageert en zich dus aanbiedt binnen zijn oproepperiode wordt eerst bediend.

Op de plaatsen waar ik het kan nagaan wordt dit ten gunste van de uitgenodigde zelfs zeer ruim in het voordeel van de uitgenodigde toegepast. Er wordt nog niet echt rekening gehouden met het oproepuur. Als de situatie het toelaat, op dezelfde datum één soort vaccin, wordt er zelfs geen rekening gehouden met de beurt waarbinnen men zich aanbiedt.
Waar men om begrijpelijke redenen wel streng op toeziet is dat personen die al een uitnodiging voor een bepaald vaccin gekregen hebben niet proberen zich op een andere dag aan te bieden om van vaccin te kunnen swappen. Als men dat zou toelaten is het einde immers zoek. Zo'n kapoenen vind je natuurlijk ook onder de Vlamingen.

Wat er op het einde van een shift gebeurt met de vaccins die over zijn, daar wordt van plaats tot plaats inderdaad nogal creatief mee omgesprongen. Maar dat is nooit ten nadele van de normaal opgeroepen quota.

Je kan je natuurlijk wel vragen stellen bij het constant bijmaken van nieuwe voorkeursgroepen. Maar dat is een politieke kwestie en ligt buiten de bevoegdheid van de verantwoordelijken van de vaccinatiecentra.

Maar het leven is geen kwestie van eerlijkheid en rechtvaardigheid. Nooit. Nergens. In het verleden, heden en in de toekomst niet.
Je kan er dus voor kiezen tot de goedgelovigen te blijven behoren en de agenda van anderen te ondergaan of realistisch te zijn en zoveel mogelijk proberen je eigen leven in de hand te nemen en te leiden.
Spijtig. Maar het was en is niet anders en zal het ook nooit worden.

De Optimo Reipublicae Statu deque Nova Insula Utopia was maar een verzonnen stuk literatuur waarin op het einde de schrijver zelf niet eens meer in geloofde.
Deze virtueel geschapen wereld is in de werkelijkheid nooit waargenomen.

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 27 april 2021, 11:52

De eerste dagen werd er bij ons geïmproviseerd om de overgebleven vaccins verdeeld te krijgen.

Omdat we ook voor andere gemeenten vaccineren is er een wachtlijst gemaakt die door de gemeenten eerlijk en volgens gelijke criteria gevuld wordt.

De reservelijst wordt gebruikt om mensen op te roepen voor spuiten die niet werden opgeëist, enkele dagen na het voorziene tijdstip of op de dag zelf (als mensen effectief annuleren).

Elke dag (bijna) zijn er ook spuiten over van geopende flesjes die onder vooraf bepaalde categorieën uitgedeeld worden.
Het gebeurt al eens dat iemand die in de buurt is en nog niet ingeënt werd die spuit krijgt.
Simpele reden : we weten pas om 17 uur hoeveel spuiten er echt over zijn omdat we (zoals David schreef) om 16.50 nog mensen kunnen binnenkrijgen die om 14 uur gepland waren.
Als je om 17 uur, sluitingstijd, nog mensen moet bellen die 30 minuten rijden verder wonen zijn wij voor 18 uur niet weg .. en we moeten voor 1 of 2 spuiten die we over zouden hebben ook niet 10 mensen 40 minuten met hun duimen laten draaien.

spaarfreakje
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer spaarfreakje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door spaarfreakje » 27 april 2021, 13:28

Dan hadden ze die zotte kosten voor Qvax.be ook niet moeten doen hé.
Bij ons worden op het einde van de dag zelfs mensen teruggestuurd omdat ze geen nieuwe viles meer willen openen en omdat ze geen overuren willen maken.

Weet je hoeveel mensen er dagelijks gespannen wachten op een oproeping via Qvax?

--KNIP mod--

NTO
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door NTO » 27 april 2021, 13:34

spaarfreakje schreef: ↑27 april 2021, 13:28
Weet je hoeveel mensen er dagelijks gespannen wachten op een oproeping via Qvax?
Nee, ik weet het niet. Hoeveel?

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

4372 berichten
  • Pagina 116 van 292
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • …
  • 292
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy