Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Coronavaccinaties en de cijfers

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
4372 berichten
  • Pagina 269 van 292
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 267
  • 268
  • 269
  • 270
  • 271
  • …
  • 292
  • Volgende
Adhemar
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Adhemar
Verstuur privébericht

Re: Coronavaccinaties en de cijfers

• Citeer

Bericht door Adhemar » 4 december 2021, 17:32

Ik heb niet alles herlezen, maar toch even dit:

-Polio is een zeer slechte vergelijking, want dat is een stabiel virus, in tegenstelling tot Covid, dat continue muteert

-Gevaccineerden geven ook nog het virus door, dat is ondertussen wel voor iedereen duidelijk lijkt me

-Vooral ouderen en mensen met obesitas en andere onderliggende problemen lopen zwaar risico gehospitaliseerd te worden. Het beleid zou daar wel eens rekening mee mogen houden, in plaats van nu te opperen om kinderen tussen de vijf en 12 jaar oud te gaan vaccineren, aangezien ze eigenlijk hoogst uitzonderlijk last hebben van Covid

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 4 december 2021, 17:34

Adhemar schreef: ↑4 december 2021, 17:29
EarthNvstr1 schreef: ↑4 december 2021, 17:23

Kan je eventueel uitweiden over "geen ongevaarlijke praktijk" ? (dat vind ik interessanter dan die vermeende polarisatie)
Het lijkt me toch duidelijk dat het continue met de vinger wijzen en de schuld geven aan de niet-gevaccineerden geen gezonde situatie is.

Veel mensen gaan daar op den duur door de constante herhaling in opgaan, met mogelijke dramatische gevolgen
Heb ik gezegd dat er "continue met de vinger wijzen en de schuld geven aan de niet-gevaccineerden" nodig is ? Denk het niet.

CarpeNoctem
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer CarpeNoctem
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door CarpeNoctem » 4 december 2021, 17:34

CarpeNoctem schreef: ↑4 december 2021, 17:14 Je bent de enige niet die vatbaar is voor de polarisatie die TV-'experten' en politici propageren onder de bevolking.
Wees er wel van bewust dat dit geen ongevaarlijke praktijk is.
Kan je eventueel uitweiden over "geen ongevaarlijke praktijk" ? (dat vind ik interessanter dan die vermeende polarisatie)
Wel, een paar weken terug was er een betoging van mensen tegen de coronahysterie. Het was een onverhoopt succes, en deelnemers van alle gezindten, zowel linkse als rechtse rakkers. Daaronder wel wat niet-gevaccineerden. Wel, als je die mensen blijft tergen moet je niet schrikken als er opeens een echt gevaarlijke moegetergde mens opstaat die in tegenstelling tot Jurgen Conings wel eens echt zou kunnen tot atie overgaan. Stop eens met die polarisatie, ik vrees dat dit niet goed gaat aflopen.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell

Adhemar
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Adhemar
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Adhemar » 4 december 2021, 17:38

EarthNvstr1 schreef: ↑4 december 2021, 17:34
Adhemar schreef: ↑4 december 2021, 17:29

Het lijkt me toch duidelijk dat het continue met de vinger wijzen en de schuld geven aan de niet-gevaccineerden geen gezonde situatie is.

Veel mensen gaan daar op den duur door de constante herhaling in opgaan, met mogelijke dramatische gevolgen
Heb ik gezegd dat er "continue met de vinger wijzen en de schuld geven aan de niet-gevaccineerden" nodig is ? Denk het niet.
Heb ik geschreven dat jij dat doet? NEEN ;)

Adhemar
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Adhemar
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Adhemar » 4 december 2021, 17:42

CarpeNoctem schreef: ↑4 december 2021, 17:34
EarthNvstr1 schreef: ↑4 december 2021, 17:23 Kan je eventueel uitweiden over "geen ongevaarlijke praktijk" ? (dat vind ik interessanter dan die vermeende polarisatie)
Wel, een paar weken terug was er een betoging van mensen tegen de coronahysterie. Het was een onverhoopt succes, en deelnemers van alle gezindten, zowel linkse als rechtse rakkers. Daaronder wel wat niet-gevaccineerden. Wel, als je die mensen blijft tergen moet je niet schrikken als er opeens een echt gevaarlijke moegetergde mens opstaat die in tegenstelling tot Jurgen Conings wel eens echt zou kunnen tot atie overgaan. Stop eens met die polarisatie, ik vrees dat dit niet goed gaat aflopen.
Beetje flauw dat die betoging door de media ondermijnd werd door de initiatiefnemers ervan af te schilderen als 'extreem rechts'
Geeft me de indruk dat ze op die manier de betoging opzettelijk in diskrediet brengen

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 4 december 2021, 17:42

CarpeNoctem schreef: ↑4 december 2021, 17:34
EarthNvstr1 schreef: ↑4 december 2021, 17:23 Kan je eventueel uitweiden over "geen ongevaarlijke praktijk" ? (dat vind ik interessanter dan die vermeende polarisatie)
Moeten we dan alles waar een deel(tje) van de bevolking het niet mee eens is dan maar zo laten en er zelfs niet over spreken ?
Dat sommigen daar polarisatie van (willen) maken, vind ik eerder problematisch!
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 4 december 2021, 17:47, 1 keer totaal gewijzigd.

CarpeNoctem
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer CarpeNoctem
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door CarpeNoctem » 4 december 2021, 17:46

CarpeNoctem schreef: ↑4 december 2021, 17:14Je bent de enige niet die vatbaar is voor de polarisatie die TV-'experten' en politici propageren onder de bevolking.
Wees er wel van bewust dat dit geen ongevaarlijke praktijk is.
Nog een echt gebeurd voorbeeld:
Twee collega's van mij, de ene obsessief bezig met zijn gezondheid. Ik moet opletten dat ik zijn privacy niet schend maar hij zal zowat de beste niet-professionele marathonloper van Vlaanderen zijn. De andere een jonge kerel die zich ook laten wijsmaken heeft dat deze hysterie de schuld is van de niet-gevaccineerden. Zij stonden deze week bij ons in de werkplaats neus aan neus. En dit allemaal omdat de MSM dit mantra maar blijft herhalen.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell

Adhemar
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Adhemar
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Adhemar » 4 december 2021, 17:50

CarpeNoctem schreef: ↑4 december 2021, 17:46
Nog een echt gebeurd voorbeeld:
Twee collega's van mij, de ene obsessief bezig met zijn gezondheid. Ik moet opletten dat ik zijn privacy niet schend maar hij zal zowat de beste niet-professionele marathonloper van Vlaanderen zijn. De andere een jonge kerel die zich ook laten wijsmaken heeft dat deze hysterie de schuld is van de niet-gevaccineerden. Zij stonden deze week bij ons in de werkplaats neus aan neus. En dit allemaal omdat de MSM dit mantra maar blijft herhalen.
En we weten waar het systematisch herhalen van mantra's toe in staat zijn, de propaganda van het Derde Rijk is daar een schoolvoorbeeld van.

Als je gedurende langere tijd dagelijks dezelfde boodschap naar buiten brengt gaat de grote meerderheid geloof hechten aan die boodschap. Mensen waren en zijn helaas nog steeds heel beinvloedbaar

CarpeNoctem
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer CarpeNoctem
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door CarpeNoctem » 4 december 2021, 17:51

EarthNvstr1 schreef: ↑4 december 2021, 17:42Moeten we dan alles waar een deel(tje) van de bevolking het niet mee eens is dan maar zo laten en er zelfs niet over spreken ?
Ik ( en onze Green Dean) zijn hier zowat de grootste voorstanders van vrije meningsuiting. Dus spreek gerust over eender wat.
Maar als je de bevolking wil gaan opdelen in A-burgers en B-burgers moet je niet schrikken als die laatste dat niet zomaar ondergaan.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 4 december 2021, 17:57

CarpeNoctem schreef: ↑4 december 2021, 17:46 Nog een echt gebeurd voorbeeld:
Twee collega's van mij, de ene obsessief bezig met zijn gezondheid. Ik moet opletten dat ik zijn privacy niet schend maar hij zal zowat de beste niet-professionele marathonloper van Vlaanderen zijn. De andere een jonge kerel die zich ook laten wijsmaken heeft dat deze hysterie de schuld is van de niet-gevaccineerden.
Het loopt bij die jonge kerel dan misschien al mis door te vinden dat er "een hysterie" bezig is, lijkt mij.
CarpeNoctem schreef: ↑4 december 2021, 17:46 Zij stonden deze week bij ons in de werkplaats neus aan neus.
Dat is dus niet de bedoeling ... ;)
CarpeNoctem schreef: ↑4 december 2021, 17:46 En dit allemaal omdat de MSM dit mantra maar blijft herhalen.
De ene keer ligt het aan de social media, de andere keer ligt het aan de mainstream media.
't Zal altijd wel ergens aan liggen zeker, want zelf kunnen we niet nadenken, laat staan op een normale manier van gedachte/mening wisselen. (niet op u of iemand anders op dit forum bedoeld, wel op die "jonge kerel" en/of die marathonloper van eerder)

verbanneling
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer verbanneling
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door verbanneling » 4 december 2021, 18:03

EarthNvstr1 schreef: ↑4 december 2021, 17:17 Hier nogmaals ... 13% in de -18 groep en 59% in de 18-65 groep, vind ik niet verwaarloosbaar.
Wat ik of jij wel of niet verwaarloosbaar vinden is een redelijk zinloze discussie. Punt is dat de bescherming enorm snel aan het afnemen is, in het rapport van vorige week ging het nog over 26 en 66%, een halvering op een week tijd bij volwassenen. Bij de groep die de overgrote meerderheid van de ziekenhuisbezetting uitmaakt, de 65 plussers rest er zelfs geen vaccinatie voordeel meer qua kans op besmetting. Een bescherming van 13% wil zeggen dat een gevaccineerde met 11 contacten een even groot risico loopt dan een niet-gevaccineerde met 10 contacten, voor mij is dat met de huidige hoge viruscirculatie een verwaarloosbaar verschil, dat er volgende week misschien niet meer is. De groene vaccinatie status en CST mag dus liefst zo snel mogelijk verdwijnen voor iedereen die nog niet geboosterd is. Zes maand na Pfizer of Moderna is veel te laat, in het VK gaan ze daarom al boosteren na drie maand. Wij moeten nog tot eind maart wachten eer de derde ronde is afgelopen.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 4 december 2021, 18:05

CarpeNoctem schreef: ↑4 december 2021, 17:51 Maar als je de bevolking wil gaan opdelen in A-burgers en B-burgers moet je niet schrikken als die laatste dat niet zomaar ondergaan.
Waar heb ik gesproken over het opdelen van de bevolking in A-burgers en B-burgers ?

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 4 december 2021, 18:10

verbanneling schreef: ↑4 december 2021, 18:03 Wat ik of jij wel of niet verwaarloosbaar vinden is een redelijk zinloze discussie. Punt is dat de bescherming enorm snel aan het afnemen is, in het rapport van vorige week ging het nog over 26 en 66%, een halvering op een week tijd bij volwassenen. Bij de groep die de overgrote meerderheid van de ziekenhuisbezetting uitmaakt, de 65 plussers rest er zelfs geen vaccinatie voordeel meer qua kans op besmetting. Een bescherming van 13% wil zeggen dat een gevaccineerde met 11 contacten een even groot risico loopt dan een niet-gevaccineerde met 10 contacten, voor mij is dat met de huidige hoge viruscirculatie een verwaarloosbaar verschil, dat er volgende week misschien niet meer is.
Akkoord dat het weinig zin heeft om daarover verder te discussiëren.
verbanneling schreef: ↑4 december 2021, 18:03 De groene vaccinatie status en CST mag dus liefst zo snel mogelijk verdwijnen voor iedereen die nog niet geboosterd is.
Inderdaad.
Maar voor mij mag dat CST gedoe ook eens grondig herzien worden, ook voor wie geboosted is.
verbanneling schreef: ↑4 december 2021, 18:03 Zes maand na Pfizer of Moderna is veel te laat, in het VK gaan ze daarom al boosteren na drie maand. Wij moeten nog tot eind maart wachten eer de derde ronde is afgelopen.
Wat de aangewezen tijd is voor een booster, daar ga ik verder ook niet over discussiëren.
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 4 december 2021, 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.

CarpeNoctem
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer CarpeNoctem
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door CarpeNoctem » 4 december 2021, 18:14

EarthNvstr1 schreef: ↑4 december 2021, 17:57Het loopt bij die jonge kerel dan misschien al mis door te vinden dat er "een hysterie" bezig is, lijkt mij.
Zou het kunnen dat je het laatste anderhalf jaar op een andere planeet hebt gezeten?
EarthNvstr1 schreef: ↑4 december 2021, 17:57De ene keer ligt het aan de social media, de andere keer ligt het aan de mainstream media.
Die social media zou ik niet weten, ik zit niet op faecesboek. Maar dat de MSM in overdrive gaat staat als een paal boven water. Probeer eens de reacties op HLN op eender wat Corona aangaat te lezen, als je nog geen misantroop bent zou je het stante pede worden. :'(
EarthNvstr1 schreef: ↑4 december 2021, 18:05Waar heb ik gesproken over het opdelen van de bevolking in A-burgers en B-burgers ?
Ahum:
EarthNvstr1 schreef: ↑4 december 2021, 15:11Ik vind dus wel dat er striktere maatregelen genomen zouden mogen worden voor niet-gevaccineerden.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 4 december 2021, 18:22

CarpeNoctem schreef: ↑4 december 2021, 18:14
EarthNvstr1 schreef: ↑4 december 2021, 17:57Het loopt bij die jonge kerel dan misschien al mis door te vinden dat er "een hysterie" bezig is, lijkt mij.
Zou het kunnen dat je het laatste anderhalf jaar op een andere planeet hebt gezeten?
Tja ... ik heb het laatste anderhalf jaar inderdaad wel mijn fysieke contacten zoveel als mogelijk beperkt inderdaad.
Maar waar is die "hysterie" dan ?
(edit: nog zo iets dat van in het begin fout liep trouwens: het begrip "social distancing")
EarthNvstr1 schreef: ↑4 december 2021, 17:57De ene keer ligt het aan de social media, de andere keer ligt het aan de mainstream media.
Die social media zou ik niet weten, ik zit niet op faecesboek. Maar dat de MSM in overdrive gaat staat als een paal boven water. Probeer eens de reacties op HLN op eender wat Corona aangaat te lezen, als je nog geen misantroop bent zou je het stante pede worden. :'(
Is Spaargids geen social media ? (op Facebook zit ik ook niet)
De reacties op nieuws is nog iets anders dan het nieuws zelf natuurlijk. Maar goed, HLN volg ik inderdaad niet.
EarthNvstr1 schreef: ↑4 december 2021, 18:05Waar heb ik gesproken over het opdelen van de bevolking in A-burgers en B-burgers ?
Ahum:
EarthNvstr1 schreef: ↑4 december 2021, 15:11Ik vind dus wel dat er striktere maatregelen genomen zouden mogen worden voor niet-gevaccineerden.
Dat is dan hoe jij mijn uitspraak ziet, het is in ieder geval niet wat ik gezegd/geschreven heb.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

4372 berichten
  • Pagina 269 van 292
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 267
  • 268
  • 269
  • 270
  • 271
  • …
  • 292
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy