Coronavaccinaties en de cijfers
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Tja, ik ben principieel eigenlijk nogal tegen die negeerlijst maar ik vrees dat FTP in deze gelijk heeftFakkel schreef: ↑15 maart 2021, 12:20 Daar, onze lesbische transgender negerin is ook wakker.
Ik ga je wel waarschuwen: je bent nog maar de 2e persoon ooit, maar je komt op m´n nege(e)r-lijst.
Waarom? Omdat het toch maar gewauwel is, en nog storend gewauwel ook.
Mensen ter linker en ter rechter zijde hebben deze keuze al eerder gemaakt. Populair geval ben jij. Tijd voor je volgende nick, vrees ik.
Alhoewel, zijn zoveelste nick in een lange rij lijkt me dichtbij de vervaldatum te zitten. Hij begint weer de pedalen te verliezen en de blunders op te stapelen. Bij zijn vorige nicks was dat ook het signaal om te vervellen.

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
En ook Frankrijk en Italië doen intussen mee aan de door sommige forumleden als massahysterie beschouwde stopzetting van het AZ-vaccin ... tegen-de-stroom-opvarend als wij Belgen zijn zullen we in de loop van deze avond of ten laatste morgenvroeg onze grote broers en zussen volgen. Ik vraag me af hoe ze het gaan uitleggen.
-
anonymous
Ik denk dat ze ook wel gaan stoppen nu. Grote broer volgen, enz. Alexander zal ondertussen opnieuw zijn vaccinatiestrategie mogen aanpassen. Dat wordt stilaan een full-time job.
Zijn voornemen naar 11 juli mag dan na 1 dag al in de vuilnisbak. Opnieuw met de billen bloot.
Zijn voornemen naar 11 juli mag dan na 1 dag al in de vuilnisbak. Opnieuw met de billen bloot.
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Ik krijg mijn leedvermaak eigenlijk ook niet op, die vetbetaalde EU-mandarijnen slaan keer op keer een mal figuur. Spijtig dat de bevolking steeds het slachtoffer is.anonymous schreef: ↑15 maart 2021, 12:42Na eerst te zijn uitgelachen door hooghartig Europa die zelf niets klaar krijgt komt Rusland misschien binnenkort ter hulp.
https://www.hln.be/buitenland/niet-lang ... ~a636fa53/
Maar je haalt ook Europa en de EU door elkaar...

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Nee hoor. Na overleg met de experten heeft Pyro Frank zonet bekend gemaakt dat België gewoon doorgaat.anonymous schreef: ↑15 maart 2021, 18:37 Ik denk dat ze ook wel gaan stoppen nu. Grote broer volgen, enz. Alexander zal ondertussen opnieuw zijn vaccinatiestrategie mogen aanpassen. Dat wordt stilaan een full-time job.
Tja. Iedereen weet dat Frank bijzonder koppig en eigenzinnig is. Ik hoop voor onze bevolking dat zijn koppigheid goed uitdraait en dat we wat kunnen inhalen tob landen die nu krap komen te zitten qua vaccins.
Maar als die gok verkeerd uitdraait en er ernstige redenen zijn om er eigenlijk mee te stoppen, krijgen we hier een drama. Ik hoop dat we hem daar dan ook persoonlijk mogen op afrekenen, remember z´n weddenschap rond vaccinaties waar hij niet graag meer aan herinnerd wordt.
https://www.knack.be/nieuws/belgie/fran ... 27726.html
Een drama? nee hoor, gewoon zijn ontslag, alles behalve een drama, dus....Fakkel schreef: ↑15 maart 2021, 18:57
Maar als die gok verkeerd uitdraait en er ernstige redenen zijn om er eigenlijk mee te stoppen, krijgen we hier een drama. Ik hoop dat we hem daar dan ook persoonlijk mogen op afrekenen, remember z´n weddenschap rond vaccinaties waar hij niet graag meer aan herinnerd wordt.
Ik zou het echt straf vinden mocht hij nog kunnen aanblijven als blijkt dat er iets scheelt
Zelfs met veel creativiteit kan je je daar niet uitpraten...
Het zal geen verrassing zijn maar de uitleg van Frank Van Den Broecke heeft me veel meer overtuigd dan de uitleg van Fakkel en Geebee.
Het was al eerder mijn mening dat het zo moest en dat is het nog steeds.
We moeten nu stoppen met vaccineren, dan zullen mensen minder geneigd zijn om zich niet te laten vaccineren is
m.i. een zwaar ondergeschikt argument aan : we gaan AZ in de frigo laten liggen en we laten per dag dat we niet vaccineren tienduizenden mensen een bewezen groter risico lopen.
Het risico van het vaccin is niet bewezen en blijft voor mij onwaarschijnlijk.
Het was al eerder mijn mening dat het zo moest en dat is het nog steeds.
We moeten nu stoppen met vaccineren, dan zullen mensen minder geneigd zijn om zich niet te laten vaccineren is
m.i. een zwaar ondergeschikt argument aan : we gaan AZ in de frigo laten liggen en we laten per dag dat we niet vaccineren tienduizenden mensen een bewezen groter risico lopen.
Het risico van het vaccin is niet bewezen en blijft voor mij onwaarschijnlijk.
-
anonymous
Je hebt gelijk. Ik had zo veel tranen in mijn ogen van te lachen dat ik verkeerd getypt heb.
-
fropskottel
- Hero Member

- Contacteer:
Je kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat zijn koppigheid goed uitdraait. Daarom zijn er ook klinische testen geweest.Fakkel schreef: ↑15 maart 2021, 18:57 Nee hoor. Na overleg met de experten heeft Pyro Frank zonet bekend gemaakt dat België gewoon doorgaat.
Tja. Iedereen weet dat Frank bijzonder koppig en eigenzinnig is. Ik hoop voor onze bevolking dat zijn koppigheid goed uitdraait en dat we wat kunnen inhalen tob landen die nu krap komen te zitten qua vaccins.
Dit is geen gok. Dit is vertrouwen in de wetenschappers. Die zijn zeker dat er vele doden kunnen voorkomen worden door het vaccin, en dat een hypothetisch trombose-probleem daarbij in het niet verdwijnt. Hoedje af wat mij betreft voor iemand die dat durft te verdedigen in zo'n woelige tijden, en die er - in tegenstelling tot vroeger- beter in lijkt te slagen daar consensus rond te vinden binnen regering en partij.Maar als die gok verkeerd uitdraait en er ernstige redenen zijn om er eigenlijk mee te stoppen, krijgen we hier een drama. Ik hoop dat we hem daar dan ook persoonlijk mogen op afrekenen, remember z´n weddenschap rond vaccinaties waar hij niet graag meer aan herinnerd wordt.
Met wat geluk krijgt België een hoop Oxford-vaccins toegespeeld die andere landen niet moeten hebben en liggen we ineens een eind voor op het gemiddelde in de vaccinatiesaga...
En als de producent van Astra stopt met leveren of zelfs te produceren ? Pyro Frank kan dan op zijn kop staan.
Er moet vandaag wel VEEL geld van eigenaar veranderd zijn. Verbranden maar ?
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Je vergeet dan wel gemakshalve de olifant in de kamer. Er gaan dan wel nog liefhebbers gevonden moeten worden die bereid zijn dat Astra-Zeneca vaccin in hun bovenarmen te laten pleuren. Perceptie is alles en vertrouwen komt te voet maar vertrekt te paard.fropskottel schreef: ↑15 maart 2021, 19:26Met wat geluk krijgt België een hoop Oxford-vaccins toegespeeld die andere landen niet moeten hebben en liggen we ineens een eind voor op het gemiddelde in de vaccinatiesaga...
Vanavond reportage in journaal: vaccinatiecentrum in Mons is begonnen aan +8565 (edit)jarigen, enkel met Pfizer en Moderna. Dit lijkt me een wijze beslissing.(edit) Is dat in jouw vaccinatiecentrum ook zo bij de start voor de +85 jarigen, haelewyn? Dat zou het beste zijn want velen zijn van AZ toch minstens één dag doodziek, zoals mijn kinesiste de afgelopen week (zie ook de eerdere post van FTP wat betreft zijn kinesist).
Als + 85 jarigen dan ook AZ krijgen, dan vrees ik dat meerdere het niet zullen overleven.
Laatst gewijzigd door jeff op 15 maart 2021, 20:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Voila, dat is wat ik al de hele discussie door probeer duidelijk te maken.CarpeNoctem schreef: ↑15 maart 2021, 19:53 Je vergeet dan wel gemakshalve de olifant in de kamer. Er gaan dan wel nog liefhebbers gevonden moeten worden die bereid zijn dat Astra-Zeneca vaccin in hun bovenarmen te laten pleuren. Perceptie is alles en vertrouwen komt te voet maar vertrekt te paard.
Wat heb je er aan als ze tegendraads met de andere landen het vaccin blijven gebruiken om hun vaccinatiestrategie niet te wijzigen als de mensen niet langer willen gevaccineerd worden ? Wat ben je dan nog met je strategie ? Ik wed dat de bereidheid bij andere landen vlugger zal terugkomen door deze (korte ?) onderbreking.
Maar ja, ik ben maar een mislukte salonpsycholoog die weinig snapt van groepsdynamiek, perceptie en de menselijke psyche
Een vaststelling is trouwens ook dat IEDEREEN, zonder de minste uitzondering, die ik ken die AZ in hun arm hebben gekregen minstens een dag ziek zijn geweest, meerdere mensen zelfs meerdere dagen. Een vaststelling is ook dat ik van al mijn griepprikken die ik in het verleden heb gekregen nooit ziek ben geweest (buiten de traditionele stijve bovenarm). Bewijs dat het immuunsysteem in actie komt hoor ik van de vaccinologen, waarom dan niet bij de griepprikken, werkt het immuunsysteem daar dan niet misschien ?
Ik heb me deze week enkele dagen verlof genomen in het vaccinatiecentrum, Jeff. Ik kan er niets van zeggen nu.
Ik had een drukke week (enkele dagen) door een andere activiteit.
Ik heb er geen idee van, wat ze deze week gaan doen en wat er al dan niet gaat te verdelen zijn.
Eind vorige week was het nog onduidelijk en onzeker hoeveel en welk product er zou zijn.
Misschien weet onze collega R1150GS iets ?
Bijwerkingen : zijn bij AZ groter na eerste vaccinatie. Bij Pfizer na de tweede. Maar ook bij Pfizer worden er redelijk wat bijwerkingen gerapporteerd en mensen die er ziek van zijn achteraf.
Dat laatste 'onder elkaar', officieel is het minder.
Ik had een drukke week (enkele dagen) door een andere activiteit.
Ik heb er geen idee van, wat ze deze week gaan doen en wat er al dan niet gaat te verdelen zijn.
Eind vorige week was het nog onduidelijk en onzeker hoeveel en welk product er zou zijn.
Misschien weet onze collega R1150GS iets ?
Bijwerkingen : zijn bij AZ groter na eerste vaccinatie. Bij Pfizer na de tweede. Maar ook bij Pfizer worden er redelijk wat bijwerkingen gerapporteerd en mensen die er ziek van zijn achteraf.
Dat laatste 'onder elkaar', officieel is het minder.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 15 maart 2021, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.