Credimo - CredoSecure ervaringen?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Credimo - CredoSecure ervaringen?
Iemand ervaring met dit tak21-produkt ?
Aanrader om in te stappen of niet ? Positieve punten, negatieve punten ? Addertjes onder het gras ?
Alvast bedankt.
Aanrader om in te stappen of niet ? Positieve punten, negatieve punten ? Addertjes onder het gras ?
Alvast bedankt.
Re: Credimo - CredoSecure ervaringen?
Ik heb dit product ook en ben er tevreden over.
Al zijn er misschien die een beter rendement geven overal vind ik
dit product één van de betere
Positieve punten
*Kan je kopen aan 0% instapkosten
*Levert mooi rendement tenopzichte van de andere tak 21 (3,75% in 2010) subtop
*hoog minimum rendement 3%
*geen beheerskosten
Negatieve
Bij mijn weten geen maar het rendement kan natuurlijk altijd hoger
je kan zelf ook de fiches is doornemen van verschillende tak21 prodcuten hier op spaargids
Al zijn er misschien die een beter rendement geven overal vind ik
dit product één van de betere
Positieve punten
*Kan je kopen aan 0% instapkosten
*Levert mooi rendement tenopzichte van de andere tak 21 (3,75% in 2010) subtop
*hoog minimum rendement 3%
*geen beheerskosten
Negatieve
Bij mijn weten geen maar het rendement kan natuurlijk altijd hoger

je kan zelf ook de fiches is doornemen van verschillende tak21 prodcuten hier op spaargids
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb mij ingeschreven bij credimmo in okt 2010. Is het normaal dat ik na papieren van inschrijving hiervan nog geen uittreksel heb ontvangen ?
Wanneer is de bonus gekend en wanneer krijg ik hiervan bericht en hoe ?
Wanneer is de bonus gekend en wanneer krijg ik hiervan bericht en hoe ?
Bij mijn weten werd rendement vorig jaar bekend gemaakt tweede helft van januari. Zal dit jaar ook wel in diezelfde periode zijn vermoed ik.
Nog een tevreden klant hier.
Indien het over groot kapitaal gaat, zou ik dit spreiden over verscheidene tak21 produkten, zeker als je later nog wenst bij te storten (dan kan je kiezen voor de beste voorwaarden op dat latere moment; ik heb mijn lesje geleerd).
Zo snel mogelijk openen zou ik zeggen, dan zijn de 8 jaar sneller voorbij
Ik heb destijds gekozen voor Credosecure en voor Integrale 786 (3,25% met instap van 1%) via makelaar Futuria.
Zie ook tak21-berekening-alle-producten-in-exce ... ml#p106158" onclick="window.open(this.href);return false;
Indien het over groot kapitaal gaat, zou ik dit spreiden over verscheidene tak21 produkten, zeker als je later nog wenst bij te storten (dan kan je kiezen voor de beste voorwaarden op dat latere moment; ik heb mijn lesje geleerd).
Zo snel mogelijk openen zou ik zeggen, dan zijn de 8 jaar sneller voorbij

Ik heb destijds gekozen voor Credosecure en voor Integrale 786 (3,25% met instap van 1%) via makelaar Futuria.
Zie ook tak21-berekening-alle-producten-in-exce ... ml#p106158" onclick="window.open(this.href);return false;
Iemand ervaring met dit tak21-produkt ?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.