Credit Europe oud versus nieuw geld
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
Credit Europe oud versus nieuw geld
Voortaan maakt CE geen onderscheid meer tussen bestaande en nieuwe klanten. Dit is me vandaag bevestigd. Binnen het kwartier na het versturen van mijn e-mail een bevestigend antwoord gekregen.
Voorbeeldige dienstverlening! Hier kunnen de grootbanken in hun marmeren paleizen een lesje van leren.
Voorbeeldige dienstverlening! Hier kunnen de grootbanken in hun marmeren paleizen een lesje van leren.
Re: Credit Europe oud versus nieuw geld
Ja ik heb het gezien aan de banner op spaargids (was mij opgevallen
). Ik zit er aan te denken om ... Maar ik ga toch nog zeker wachten tot 1 april. Het is zo onvoorspelbaar wat alle banken gaan doen. In ieder geval hoop ik dat mijn prognose van 3 + 1,5 uitkomt bij deze bank. Even afwachten dus. Zouden ze hun "speciale" systeem van de aangroeipremie doortrekken naar de getrouwheidspremie in de nieuwe spaarregeling? Dat zou wel een serieus pluspunt zijn.
Nog een klein vraagje: als je een overschrijving wilt doen van CE naar je tegenrekening. Kan je dat dan online doen? Op hun site staat dat je dit kan doen door een brief te sturen, te faxen of te bellen. Er staat niets dat het ook online kan, of heb ik erover gelezen?

Nog een klein vraagje: als je een overschrijving wilt doen van CE naar je tegenrekening. Kan je dat dan online doen? Op hun site staat dat je dit kan doen door een brief te sturen, te faxen of te bellen. Er staat niets dat het ook online kan, of heb ik erover gelezen?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ja, hoor je kan online naar je tegenrekening overschrijven.
Online kan je eigenlijk twee dingen doen:
een termijndeposito openen
geld overschrijven naar je tegenrekening
Online kan je eigenlijk twee dingen doen:
een termijndeposito openen
geld overschrijven naar je tegenrekening
- ericksenior
- Full Member
- Contacteer:
Ik hoor al geruchten dat 1 april zou verschoven worden . Geen aprilgrap hoorVaganzza schreef: Ja ik heb het gezien aan de banner op spaargids (was mij opgevallen). Ik zit er aan te denken om ... Maar ik ga toch nog zeker wachten tot 1 april. Het is zo onvoorspelbaar wat alle banken gaan doen. In ieder geval hoop ik dat mijn prognose van 3 + 1,5 uitkomt bij deze bank. Even afwachten dus. Zouden ze hun "speciale" systeem van de aangroeipremie doortrekken naar de getrouwheidspremie in de nieuwe spaarregeling? Dat zou wel een serieus pluspunt zijn.
Verklaar u nader...ericksenior schreef: Ik hoor al geruchten dat 1 april zou verschoven worden . Geen aprilgrap hoor
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Misschien een domme vraag maar kan je geld overschrijven van en naar je tegenrekening en hoe lang duurt het eer zoiets effectief is uitgevoerd?cleo schreef: Ja, hoor je kan online naar je tegenrekening overschrijven.
Ja hoe zit dat met die verschuiving van 1april 2009 naar later ?
Iemand hier iets meer over gehoord ?
- ericksenior
- Full Member
- Contacteer:
geruchten ? maar de informatika zou niet klaar zijnpeter schreef: Ja hoe zit dat met die verschuiving van 1april 2009 naar later ?