Credit Europe termijnrekening
TIP
Re: Credit Europe termijnrekening
Intussen heb ik via mail aan CE laten weten dat de automatisch verstuurde brief eigenlijk geen zin meer had, gezien het bedrag reeds naar mijn tegenrekening overgeschreven werd.louise schreef: ........
Inderdaad : ik heb vandaag (26/1) ook nog een "automatisch verstuurde" brief ontvangen van Credit Europe, met vermelding van automatische verlenging van mijn Termijndeposito, behalve tegenbericht.
Maar daar ik het bedrag reeds óp de eindvervaldag (21/1) had overgeschreven naar mijn tegenrekening, heeft deze brief geen enkele zin meer.
......
Daarop kreeg ik als antwoord : (wat ik mij niet meer herinnerde reeds gedaan te hebben

"........
U heeft inderdaad gelijk. Bovendien had u al eerder doorgegeven dat u uw termijn deposito niet wilde verlengen. Om deze reden hebben wij het desbetreffende bedrag ook naar uw spaarrekening geboekt en niet verlengd. Op die manier kon u het geld overschrijven.........."
Aan wie bij CE een termijnrekening heeft die binnenkort vervalt :
Het is dus tóch best dat je aan CE laat weten dat je deze niet wenst te verlengen.
Je kan uiteraard ook afwachten tot je de brief ontvangt, en dan nog reageren.
Zoals reeds gezegd : ze doen daar niet moeilijk over en schrijven dan alles terug over met dezelfde valutadatum.