Credosecure
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Credosecure
Ik overweeg een nieuwe tak21 bij Credosecure, 3,5% gegarandeerd gedurende 8 jaar. Instapkosten 0,5% (+ de wettelijke 1,1%).
Heeft iemand op dit forum ervaring met Credimo? Ik zie dat zij vroeger een "Vraag het aan... hadden" maar dat deze is afgesloten.
Heeft iemand op dit forum ervaring met Credimo? Ik zie dat zij vroeger een "Vraag het aan... hadden" maar dat deze is afgesloten.
Re: Credosecure
Momenteel kan je nog inschrijven op BKCP Capital ( tot midden volgende maand ) met geen gegarandeerde opbrengst van 3,85%. Buiten de taks zijn er bij BKCP geen instapkosten.
Dus een hoger rendement en minder kosten.
Dus een hoger rendement en minder kosten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dank Be Legger. Ik heb al een aanzienlijk bedrag in BKCP Expansion. En vind dat genoeg, wil niet meer geld hierin stoppen.
vraag het aan credimo is niet afgesloten hoor
er heeft alleen nog niemand een vraag gesteld...
u kan de eerste zijn als u wil
er heeft alleen nog niemand een vraag gesteld...
u kan de eerste zijn als u wil
Ik heb vorig jaar ingeschreven in Credosecure, nog aan 3,75 %.
Er is nog geen totaalrendement bekend. Instapkosten kan je eventueel bediscussiëren met je makelaar. Hierin beleggen is op veilig spelen : men zal nooit de rendementen halen van gelijkaardige dynamische produkten, maar anderzijds ben je vrijwel zeker van een hogere opbrengst dan een spaarboekje.
Er is nog geen totaalrendement bekend. Instapkosten kan je eventueel bediscussiëren met je makelaar. Hierin beleggen is op veilig spelen : men zal nooit de rendementen halen van gelijkaardige dynamische produkten, maar anderzijds ben je vrijwel zeker van een hogere opbrengst dan een spaarboekje.
Karatekid, hoeveel kosten heb je toen betaald?
0, zero, nul
Geen instapkosten en geen taks van 1,1%? Via wie heb je dat gedaan of heb je het rechtstreeks gedaan?
geen instapkosten omdat de makelaar dezelfde promotie aanbood aan zijn bestaand cliënteel, maar de taks van 1,1 % diende ik uiteraard wel te betalen
-
scoobydo
Waarom staat de BKCP Expansion (3%) alleen in de spaargids tak21 overzicht en de Capital (3.85%) niet
Iemand een idee
En hoe zit het met de jaarlijkse beheerskosten ?
En hoe zit het met de jaarlijkse beheerskosten ?