crypto currencies
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: crypto currencies
Gebruik cold storage. Zoiets kan Coinbase of Kraken ook overkomen...
Ik moet iets bekennen..
Sinds ik begonnen ben met crypto volg ik mijn echte portfolio niet meer dagelijks op (gelukkig is dat een lazy portfolio wat weinig opvolging vraagt) en als ik naar de beurscijfers kijk zie ik weinig interessants. Het kabbelt maar rustig verder maar bij crypto zijn die dagelijkse schommelingen net wat ik leuk vind het geeft een beetje een kick als je veel risico neemt. Zijn er nog mensen die dit ervaren of heb ik een soort van gok probleem
Sinds ik begonnen ben met crypto volg ik mijn echte portfolio niet meer dagelijks op (gelukkig is dat een lazy portfolio wat weinig opvolging vraagt) en als ik naar de beurscijfers kijk zie ik weinig interessants. Het kabbelt maar rustig verder maar bij crypto zijn die dagelijkse schommelingen net wat ik leuk vind het geeft een beetje een kick als je veel risico neemt. Zijn er nog mensen die dit ervaren of heb ik een soort van gok probleem
- DoubleDigitsOrBust
- Full Member

- Contacteer:
Omdat het niet altijd serieus moet zijn:

ik denk dat je meer winst maakt met proportioneel minder moeite in de cryptomarkets, eerlijk gezegd. dus waarschijnlijk is het een natuurlijke en normale evolutie.Tiziano schreef: ↑18 december 2017, 21:28 Ik moet iets bekennen..
Sinds ik begonnen ben met crypto volg ik mijn echte portfolio niet meer dagelijks op (gelukkig is dat een lazy portfolio wat weinig opvolging vraagt) en als ik naar de beurscijfers kijk zie ik weinig interessants. Het kabbelt maar rustig verder maar bij crypto zijn die dagelijkse schommelingen net wat ik leuk vind het geeft een beetje een kick als je veel risico neemt. Zijn er nog mensen die dit ervaren of heb ik een soort van gok probleem![]()
zelfde hierTiziano schreef: ↑18 december 2017, 21:28 Ik moet iets bekennen..
Sinds ik begonnen ben met crypto volg ik mijn echte portfolio niet meer dagelijks op (gelukkig is dat een lazy portfolio wat weinig opvolging vraagt) en als ik naar de beurscijfers kijk zie ik weinig interessants. Het kabbelt maar rustig verder maar bij crypto zijn die dagelijkse schommelingen net wat ik leuk vind het geeft een beetje een kick als je veel risico neemt. Zijn er nog mensen die dit ervaren of heb ik een soort van gok probleem![]()
Mijn fondsen bekijk ik regelmatig en dat is saaaaai....
Af en toe waag ik eens een gok met een biopharma aandeel op nasdaq of otcb en dit als de fda approval data nabij is.
Stress, stalen zenuwen, euforie, beklag, spijt, manipulatie, enorme winsten en enorme verliezen.
Idem hier, bijna elk dag opstaan en onmiddellijk koersen checken.
Elke dag wat verkopen en wekelijks euro's richting aandelen loodsen en dan nog zie ik totaal crypto waarde in mijn port stijgen.
Elke dag wat verkopen en wekelijks euro's richting aandelen loodsen en dan nog zie ik totaal crypto waarde in mijn port stijgen.
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
crypto currencies
Ik ken het, ben ook al lange tijd in kleine stapjes aan het afbouwen. Toch is mijn portfolio meer waard dan ooit...
Blij dat ik niet de enige ben..
Daarnet op vtm nieuws, bitcoins zijn waardeloos want de medeoprichter van bitcoin.com heeft al zijn coins verkocht.
Allez tegenwoordig kunnen we dat dus al volgen gewoon op het 7 uur nieuws. Ook wel leuk hoe ze hun berichtgeving brengen ".. na het brengen van het nieuws van de verkoop zakte de waarde van bitcoin met 700 euro."
Lol 4-5% dat is niets in crypto land, maarja dat zeggen ze er wel niet bij.. zelfs op de beurs is dat dagelijkse kost.

Los daarvan vond ik de oproep van de Belgische ceo's om Belgische webshops te gebruiken ook lachwekkend en als Trump dat doet wordt het afgedaan als populisme of nationalisme het enige wat ontbrak was nog:
MAKE BELGIUM GREAT AGAIN!
Daarnet op vtm nieuws, bitcoins zijn waardeloos want de medeoprichter van bitcoin.com heeft al zijn coins verkocht.
Allez tegenwoordig kunnen we dat dus al volgen gewoon op het 7 uur nieuws. Ook wel leuk hoe ze hun berichtgeving brengen ".. na het brengen van het nieuws van de verkoop zakte de waarde van bitcoin met 700 euro."
Lol 4-5% dat is niets in crypto land, maarja dat zeggen ze er wel niet bij.. zelfs op de beurs is dat dagelijkse kost.

Los daarvan vond ik de oproep van de Belgische ceo's om Belgische webshops te gebruiken ook lachwekkend en als Trump dat doet wordt het afgedaan als populisme of nationalisme het enige wat ontbrak was nog:
MAKE BELGIUM GREAT AGAIN!
Ik probeer al gans de week XVG en XRP te kopen via litebit...maar ze zitten zonder voorraad!!
Zo frustrerend als iets, arrrghhhh

Zo frustrerend als iets, arrrghhhh
- DoubleDigitsOrBust
- Full Member

- Contacteer:
-
Josdendief
- Newbie

- Contacteer:
Wat s er aan de hand in cryptoland?
spiegeltje spiegeltje aan de wand, wat is er met de cryptomunten aan de hand???
Dat bomen niet tot in de hemel groeien zoals in het sprookje van Jack en de bonenstaak.