crypto currencies
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: crypto currencies
Zoals reeds geschreven, het is idd een netwerk, geen website dat een hacker zomaar even kan platleggen. Juist omdat het gedecentraliseerd is, heeft het ook geen single point of failure.
En als je zo graag iets in handen hebt, kan je private keys op een papiertje schrijven (of zelfs op niet kapot te krijgen cryptosteel: http://cryptosteel.com/)
En als je zo graag iets in handen hebt, kan je private keys op een papiertje schrijven (of zelfs op niet kapot te krijgen cryptosteel: http://cryptosteel.com/)
10% eraf in een uur tijd.
Te veel druk op de ketel?
Te veel druk op de ketel?
meeste crypto 10% gedaald vandaag. is dus niet gerelateerd aan China? weet iemand meer?
-
Cowboy_Bebop
- Full Member

- Contacteer:
http://www.coindesk.com/report-chinese- ... al-flight/Sanakoev schreef:meeste crypto 10% gedaald vandaag. is dus niet gerelateerd aan China? weet iemand meer?
Dit misschien?
Nu dat alles terug normaal is wordt het terug interessant om wat bij te kopen.
Voor elke prijsschommeling is het antwoord "China" 
Ik verwacht dat de prijs nu wel even rond de $900 blijft hangen om daarna rustig te stijgen (maar zeker ben je nooit met bitcoin...)
Ik verwacht dat de prijs nu wel even rond de $900 blijft hangen om daarna rustig te stijgen (maar zeker ben je nooit met bitcoin...)
-
Cowboy_Bebop
- Full Member

- Contacteer:
Het is dan toch nog eens flink omlaag gekelderd naar 760$ na dit nieuws.
http://www.coindesk.com/chinas-central- ... ge-visits/
http://www.coindesk.com/chinas-central- ... ge-visits/
Die vreemde piek van de voorbije maand is er volledig uit. Ik vind het goed.
btw voor wie Mobile Vikings gebruiker is, je kan nu ook via betaallijn.be je overtollig beltegoed laten uitbetalen naar een bitcoin adres. Zelfde principe : €2 beltegoed wordt €1 uitbetaald.
En je kan met die bitcoins opnieuw vikingpunten kopen bij Mobile vikings. Zo is de cirkel rond
En je kan met die bitcoins opnieuw vikingpunten kopen bij Mobile vikings. Zo is de cirkel rond
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
In de wereld van de nanocoin spreekt men ook altijd van een handel op 'Tradano', is dat een website of een soort online trade-platform?opi schreef:Die site bestaat overigens ook nog maar 3 maand. Is een extra alarmbel. Wel straf dat die mannen toch altijd slachtoffers weten te vinden.
Wat is eigenlijk het verschil tussen een nanocoin en een bitcoin, wordt dat anders 'gemined' zoals dat heet?
Er is geen "wereld van nanocoin". Er is geen nanocoin.
Jammer dat het Bitcoin gesprek in deze draad gevoerd wordt.
Jammer dat het Bitcoin gesprek in deze draad gevoerd wordt.
Slecht nieuws iedereen.
EU komt dit jaar met hun 'regulatie' voor alle crypto currency's.
Dit zouden ze van wege terrorisme financiering.
Wat al totale propaganda is.
Geruchten zijn dit willen ze doen:
-een beurs voor europa alleen waar eu burgers alleen crypto's kunnen kopen en verkopen.
-een database elke crypto houder geregistreed met elke transactie van hun.
-je mag/kan je bitcoin niet meer jou eigen wallet sturen(alleen naar bedrijven die EU geregelereed zijn die wallet voor jou bewaren).
Hoe het echt in 1 zit is nog afwachten.
Als dit zo is heeft de technologie totaal geen nut meer.
En stempellen ze elke gebruiker ervan die het correct gebruikt af als crimineel.
Hopen dat het niet zo zal worden.
Dit is dood aan innovatie.
EU komt dit jaar met hun 'regulatie' voor alle crypto currency's.
Geruchten zijn dit willen ze doen:
-een beurs voor europa alleen waar eu burgers alleen crypto's kunnen kopen en verkopen.
-een database elke crypto houder geregistreed met elke transactie van hun.
-je mag/kan je bitcoin niet meer jou eigen wallet sturen(alleen naar bedrijven die EU geregelereed zijn die wallet voor jou bewaren).
Hoe het echt in 1 zit is nog afwachten.
Als dit zo is heeft de technologie totaal geen nut meer.
En stempellen ze elke gebruiker ervan die het correct gebruikt af als crimineel.
Dit jaar 'regulatie'? Herinner er me in december nog is aanInsan2 schreef: EU komt dit jaar met hun 'regulatie' voor alle crypto currency's.
...
Dood aan innovatie? Ik denk niet dat de developers zich veel aantrekken van EU's plannetjes...
Terrorisme financiering? Dan zullen ze wel iets iets anders vinden dat wel in hun macht ligt. Ik zie ze eerder de andere grote geldbiljetten afschaffen...
Laatst gewijzigd door ldwjr op 17 januari 2017, 10:06, 1 keer totaal gewijzigd.
De stijging is precies weer goed ingezet.
Zie er 30 euro bijkomen op een half uur tijd
Zie er 30 euro bijkomen op een half uur tijd
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
-
Cowboy_Bebop
- Full Member

- Contacteer:
Yep, geen idee of het weer van hetzelfde zal zijn als eind december maar ik heb in ieder geval wat bijgekocht als klein daytrading 'experiment'.
Tja gaan nog moeten zien hoe dit afloopt.ldwjr schreef:Dit jaar 'regulatie'? Herinner er me in december nog is aanInsan2 schreef: EU komt dit jaar met hun 'regulatie' voor alle crypto currency's.
...
Dood aan innovatie? Ik denk niet dat de developers zich veel aantrekken van EU's plannetjes...
Terrorisme financiering? Dan zullen ze wel iets iets anders vinden dat wel in hun macht ligt. Ik zie ze eerder de andere grote geldbiljetten afschaffen...
Hoop niet zo erg als dit.
Anders verkoop ik mijn nest.
Europa zit in de shit en dit zou misschien de reden zijn voor het terrorisme kaartje te trekken.
Ingeval europa en heel de economie valt.hebben ze daarmee verdere schade vermeden zoals kapitaal ontvluchting naar bitcoin onmogelijk te maken.
Als zij alle bitcoin beurzen,wallets,... Beheren kan kapitaal niet ontvluchten en meer economiesche schade aanrichten.
Hun aanval op cash,goud en cryptos is daarmee een goede zet.
Roep het woordje terrorist en je komt met alles weg tegen de burger.
Maak alle bezitingen van burgers die ze niet 100 % kunnen weerleggen een misdaad.en pak het af.
Ik vraag mij af dit de bedoeling is complete controle over burgers hun kapitaal te krijgen of ze het wel als terrorisme bestrijding bedoelen.
Al deze maatregelen hebben geen invloed op terrorisme.
De aanslagen in europa gepleegd heeft geen kapitaal nodig.
Die bommen zijn met goedkopen middelen gemaakt die je bij elke supermarkt of drogist kan krijgen.
En vuurwapens heeft ook geen kapitaal nodig.
Replicas als alarm pistolen of airsoft kosten niks en zijn makkelijkt aantepassen\uitbouwen tot het echte.
Erg eigenlijk europa maakt de terrorist door hun te bombarderen en haalt ze daarna naar hier en geeft hun vervolgens nog eens uitkeringen.
Bitcoin is niet anoniem.meer als klein kapitaal kan iemand met verkeerde bedoeling en echt niet verbergen.
We spreken iemers over het meeste transparante + in de gaten gehouden betaal systeem dat bestaat.
Het is een mensenlijk recht Vrijheid van financiele middelen te hebben net zoals vrijheid van meningsuiting.