crypto currencies
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: crypto currencies
En hoe zou je in godsnaam bepalen of crypto's wel of niet overgewaardeerd zijn? Lijkt mij onmogelijk daar een zinnige waarde op te plakken, een goeie aan of verkoopwaarde bepalen is bijgevolg even zinloos. Het enige wat volgens mij zinvol is bij dergelijke zuiver speculatieve beleggingen is herbalanceren, bv je steekt er €1000 in, wanneer de waarde gestegen is naar €2000 haal je er €1000 uit, enz... Of je in de omgekeerde richting wil balanceren, bijstorten bij een waarde daling, hangt van je risicobereidheid af.
't Valt me wel op dat het plots heel stil is bij de "kenners" van de crypto's ... of zien ze deze kleine correctie als een koopmoment ... 

Check eens de grafiek van januari 2017, en 2016, 2015?
Meh was in September net van hetzelfde gewoon even niet meer naar de koers kijken..
Of het nu het moment is om bij te kopen kan niemand voorspellen . Ik wacht in elk geval niet langer en heb aardig wat bij gekocht . 

Die kijken hier al lang niet meer van op. (Terug naar de prijs van een goeie maand geleden, oeioei...)geebee schreef:'t Valt me wel op dat het plots heel stil is bij de "kenners" van de crypto's ...
Degenen die een paar dagen geleden, totaal verblind door de verhalen van rendement, instapten daarentegen...
Voor wie graag alle crypto's binnen handbereik heeft en de rendementen wenst te weten, topsite :
http://cryptomaps.org/
(dankzij www.tijd.be/markten)
http://cryptomaps.org/
(dankzij www.tijd.be/markten)
-
- Full Member
- Contacteer:
Die bitcoin regulatie, wat zou dit precies inhouden voor de kleine bezitters?
De vraag is eerder wat ze gaan reguleren en hoe ze het onderscheid hard kunnen maken tussen crypto's en gewone munten. Vergeet niet dat er al een arrest is van het Europees Hof van Justitie dat stelt dat crypto's als een gewone munt moeten worden behandeld.
Ja en ? Alsof het verleden een garantie biedt voor de toekomst ... ooit de grafieken van bv. L&H bekeken ?
Er zijn weinig tot geen "beleggers" (tussen aanhalingstekens) die hun crypto's al die tijd hebben bijgehouden ... de merendeel hebben de laatste tijd gekocht omdat ze dollartekens in hun ogen kregen ... en ik vermoed dat die momenteel met dichtgeknepen billen heel stilletjes langs de kant zitten ...
Tja. Zo'n investering moet je dan ook niet short term maken wegens volatiliteit. Eigenlijk stap je beter in na een gezonde correcte, bijvoorbeeld deze van de laatste 2 dagen. Kijk dan binnen een jaar nog eens hoeveel ze staan.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Wie heeft er bijgekocht of gaat dat doen? Ik denk vooral aan eth en btc.
Ergens gelezen voor de durvers: pas aankopen rond 1500$-2000$....Blijf er zelf zover mogelijk vandaan.
Persoonlijk vind ik Ethereum een pak interessanter dan Bitcoin. Lijkt me een pak nuttiger en meer use cases te hebben dan puur Bitcoin. Bitcoin is dan weer de "eerste" en heeft een voorsprong, maar lijkt me niet onmogelijk dat Ethereum Bitcoin ooit voorbijsteekt. Je moet het eens onderzoeken.
Bitcoin kan je bouwen op Ethereum, maar Ethereum valt niet te bouwen op Bitcoin. Ik bezit dan ook.. enkel Ethereum.
Bitcoin kan je bouwen op Ethereum, maar Ethereum valt niet te bouwen op Bitcoin. Ik bezit dan ook.. enkel Ethereum.