Dag-Nacht tarief
-
Woz
Re: Dag-Nacht tarief
Je kan de aandelen terug verkopen aan Ecopower en af en toe is er een dividendje.
Verkopen is wel aan nominale waarde, dus niet inflatie gecorrigeerd.
Maar als je een pv-installatie tweedehands zou verkopen dan krijg je daar ook niet meer de prijs voor die op de factuur stond maar een heel stuk minder. Als je die al zou kwijtraken want de ontwikkelingen gaan zodanig snel.
Verkopen is wel aan nominale waarde, dus niet inflatie gecorrigeerd.
Maar als je een pv-installatie tweedehands zou verkopen dan krijg je daar ook niet meer de prijs voor die op de factuur stond maar een heel stuk minder. Als je die al zou kwijtraken want de ontwikkelingen gaan zodanig snel.
Voorlopig heb ik 19cent per kwh dagtarief en 14 cent nachttarief.
Het injectie tarief varieert dus daar heb ik nog niet zo een goed zicht op.
Mijn huidig vast contract loopt nog tot 31Maart2024, denk dat ik dit dan misschien ga laten doorlopen tot de vervaldatum , dan kan ik ook al wat beter inschatten wat de nieuwe installaties betekenen qua verbruik en opbrengst. Alvast bedankt voor jullie reacties.
Het injectie tarief varieert dus daar heb ik nog niet zo een goed zicht op.
Mijn huidig vast contract loopt nog tot 31Maart2024, denk dat ik dit dan misschien ga laten doorlopen tot de vervaldatum , dan kan ik ook al wat beter inschatten wat de nieuwe installaties betekenen qua verbruik en opbrengst. Alvast bedankt voor jullie reacties.
All in zal het niet zijn, Platin. Ik zie geen enkele leverancier onder de 0,2€ duiken in augustus.
Zal moeilijk zijn om ooit nog onder 0,2€ per kWh te duiken wanneer de netwerkkosten en andere toeslagen samen al op €0,177 per kWh komen. Hoe dan ook de energieprijs zit hier alweer een flink stuk onder de netwerkkosten
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Bovenstaand zijn de tarieven van de energiecomponent, op mijn laatste afrekening was het 0,26/kWh all-in maar hier tellen ze beiden tarieven samen.