Dalen hypothecaire leningen door coronamaatregelen
TIP
-
- Newbie
- Contacteer:
Dalen hypothecaire leningen door coronamaatregelen
Hallo
Zullen hypothecaire kredieten zakken van tarief door de coronamaatregelen? Of zal alles net stabiel blijven net door het nemen van maatregelen?
Momenteel 0.98 % op 15 jaar.
Zullen hypothecaire kredieten zakken van tarief door de coronamaatregelen? Of zal alles net stabiel blijven net door het nemen van maatregelen?
Momenteel 0.98 % op 15 jaar.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Dalen hypothecaire leningen door coronamaatregelen
Zakken, van dit punt? Als een eventuele daling u een zakske frieten per maand verschil oplevert zal het veel zijn.
Alle gekheid op een stokje... De hypotheekrente proberen timen op een moment dat die historisch laag staat zou ik niet proberen. Er kunnen andere redenen zijn om een hypotheek uit te stellen, maar niet die fractie renteverschil.
Alle gekheid op een stokje... De hypotheekrente proberen timen op een moment dat die historisch laag staat zou ik niet proberen. Er kunnen andere redenen zijn om een hypotheek uit te stellen, maar niet die fractie renteverschil.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: Dalen hypothecaire leningen door coronamaatregelen
Uw rente is nu al lager dan gemiddeld. Geen enkele reden om te herfinancieren, er zijn veel efficiëntere manieren om wat extra te verdienen. Ik weet niet wat het kredietbedrag is, maar bereken eens het potentiële verschil bij herfinanciering d.m.v. een annuïteitsformule in Excel, zal niet veel zijn.