DB lanceert termijnrek van 4% voor 4 maand!
TIP
Re: DB lanceert termijnrek van 4% voor 4 maand!
Hiermee kan je inderdaad een ' vluggertje' doen dat goed opbrengt ! Ik doe weeral mee !!
Deze week vervroegd én zonder RV de Ethias First kunnen afsluiten met behoud van de interesten tot 31/12/2013 door de toekenning van de premie
.
Maandag deze termijnrekening laten openen . Later zien we wel
.
Maandag deze termijnrekening laten openen . Later zien we wel
DB-termijnrek van 4% voor 4 maand! (verlengd tot 30/06)
De actie is verlengd tot 30/06/2013
zie http://www.deutschebank.be/vier" onclick="window.open(this.href);return false; .
zie http://www.deutschebank.be/vier" onclick="window.open(this.href);return false; .
Spijtig genoeg alleen voor "vers" geld. Geld dat nog niet op de rekening stond voor maart.
Als DB regelmatig dergelijke acties doet die zich specifiek op vers geld richten moeten ze wel beseffen dat het interessant wordt om "wachtend" geld bij een andere bank onder te brengen. Dat zal dus bij deze gebeuren. Ipv dat ze x EUR vers geld aantrekken, zullen ze aan mij x EUR geld verliezen.
Geld van een andere bank laten overkomen zorgt immers voor verlies van getrouwheidspremie.
Als DB regelmatig dergelijke acties doet die zich specifiek op vers geld richten moeten ze wel beseffen dat het interessant wordt om "wachtend" geld bij een andere bank onder te brengen. Dat zal dus bij deze gebeuren. Ipv dat ze x EUR vers geld aantrekken, zullen ze aan mij x EUR geld verliezen.
Geld van een andere bank laten overkomen zorgt immers voor verlies van getrouwheidspremie.
Dergelijke acties zijn enkel voor 4 luttele maanden.
Ik laat mij aan zoiets toch nooit vangen.
Ik laat mij aan zoiets toch nooit vangen.
Is het dan toch nog interessant om geld van de gewone man te krijgen.
De andere grootbanken geven de schijn dat ze het geld halen bij het ECB en ons spaarders niet meer nodig hebben.
Laten we een keer een "run on the bank" organiseren en laat het ECB dan maar tussenkomen.
Eens kijken wat er allemaal van waar is.
De andere grootbanken geven de schijn dat ze het geld halen bij het ECB en ons spaarders niet meer nodig hebben.
Laten we een keer een "run on the bank" organiseren en laat het ECB dan maar tussenkomen.
Eens kijken wat er allemaal van waar is.
Even gebeld met het financial center.
Geen probleem om 50.000 euro vers geld in cash te komen plaatsen op deze termijnrek. van 4%.
Wel in het bezit zijn van een afhalingsbewijs vorige bank, uiteraard.
Maar... bij mijn vraag om na deze 4 maand deze 50.000 euro onmiddellijk terug aan mij te overhandigen in cash kwam het 'ja, dit kan' antwoord niet zo enthousiast over.
Hmm...Doen of niet?
Geen probleem om 50.000 euro vers geld in cash te komen plaatsen op deze termijnrek. van 4%.
Maar... bij mijn vraag om na deze 4 maand deze 50.000 euro onmiddellijk terug aan mij te overhandigen in cash kwam het 'ja, dit kan' antwoord niet zo enthousiast over.
Hmm...Doen of niet?
Timmermc, dat moet iedereen voor zichzelf beslissen, maar 4 maand vind ik persoonlijk te weinig.timmermc schreef:Even gebeld met het financial center.
Hmm...Doen of niet?
Ik kan u alleen mijn eigen ervaringen zeggen, we zijn al een achttal jaar bij DB klant en hebben nog nooit problemen ondervonden.timmermc schreef:Even gebeld met het financial center.
Hmm...Doen of niet?
Een aantal maanden geleden ook ingetekend met 3 x 10.000€ op de 4% op 4 maand en ook dit ging zonder problemen. In ons geval was dit perfect qua termijn, we zijn aan het renoveren en dit geld stond geparkeerd op onze (laagrentende) rekening om toekomstige verbouwfacturen te betalen.
Ik ben ook een tevreden klant van DB en die termijnrekening is toch zeker voor cash een buitenkansje !
Niet vergeten dat hier nog 25% roerende voorheffing vanaf gaat, zoals er uiteindelijk slechts 3% netto en dat voor enkel 4 maanden overblijft.
Toch mooi 1% op jaarbasis, verdiend op 4 maand en zonder risico. (als je geld op een bank zonder risico mag noemenPiper schreef:Niet vergeten dat hier nog 25% roerende voorheffing vanaf gaat, zoals er uiteindelijk slechts 3% netto en dat voor enkel 4 maanden overblijft.
Natuurlijk doen ze dit als lokker en om je erna nog andere producten te kunnen aansmeren, maar wel handig voor geld dat net vrijkomt of dat je niet lang kan missen.
Piper, jou stelling hierin kan ik volgen!Piper schreef:Timmermc, dat moet iedereen voor zichzelf beslissen, maar 4 maand vind ik persoonlijk te weinig.timmermc schreef:Even gebeld met het financial center.
Hmm...Doen of niet?
Plus, de marktomstandiheden lijken mij momenteel niet zo denderend om hierin mee te gaan. Andere ideetjes zoeken?
DB is overigens wel een uitstekende bank. Geen kwaad woord erover.
Spaarrekeningen brengen vandaag nog weinig op. Vandaar dat mijn interesse niet zo groot is.timmermc schreef: Piper, jou stelling hierin kan ik volgen!
Plus, de marktomstandiheden lijken mij momenteel niet zo denderend om hierin mee te gaan. Andere ideetjes zoeken?
DB is overigens wel een uitstekende bank. Geen kwaad woord erover.
Deutsche Bank is misschien een goede bank, maar ik ben in elk geval geen klant meer.
Vooral het feit dat zij hun topmanagement nog steeds extreem hoge bonussen uitbetalen, stoort mij enorm.
Deze actie is zoals anderen ook schreven, vooral gericht om nieuwe klanten aan te trekken, waar op lange termijn er altijd van blijven hangen.
Deze termijnrekeningactie is weeral verlengd tot 30 september met een inleg van 10 000 euro tot 100 000 euro
Blijkbaar kunnen ze het geld goed gebruiken aangezien deze actie al heel lang duurt...
https://public.deutschebank.be/campaigns/four/nl/nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Blijkbaar kunnen ze het geld goed gebruiken aangezien deze actie al heel lang duurt...
https://public.deutschebank.be/campaigns/four/nl/nl/" onclick="window.open(this.href);return false;