DB Saving Plan
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: DB Saving Plan
Kijk ook naar de posts hoger in de thread om je getrouwheidspremie te maximaliseren
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Minstens dat.
Als je dan 1/4 nog 3 maanden langer maar staan heb je mogelijk ook daar nog je betrouwbaarheidspremie - weer niet of dat echt de moeite is.
Als je dan 1/4 nog 3 maanden langer maar staan heb je mogelijk ook daar nog je betrouwbaarheidspremie - weer niet of dat echt de moeite is.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
inderdaad. Volgens een eerdere berekening gaat het slechts over een schamele 36€. Nu, als je het geld niet nodig hebt is dat mooi meegenomen uiteraard.
Mijn DB savings rekening is mijn noodfonds.
Ik heb een me-direct fidelity rekening geopend voor mijn noodfonds.
Ik heb de voorbije dagen van verschillende (spaar)rekeningen geld overgeschreven naar de nieuwe me-direct rekening.
Volgende week haal ik 3/4 de af van de saving, en begin October de rest.
Ik heb een me-direct fidelity rekening geopend voor mijn noodfonds.
Ik heb de voorbije dagen van verschillende (spaar)rekeningen geld overgeschreven naar de nieuwe me-direct rekening.
Volgende week haal ik 3/4 de af van de saving, en begin October de rest.
Ik heb zowel bij Medirect als bancosantander een hoge getrouwheidsrekening genomen.
Daarnaas heb ik o.a. bij bancosantander nog een 0.3 + 0.1 rekening.
Bij Bancosantander heb ik geld gezet in december waarvan ik het zeker een jaar kan missen.
Bij Medirect nog in juni waarvan ik het vermoedelijk ook een jaar kan missen.
Om het half jaar in december en juni evalueer ik alles.
Tussendoor zet ik het op de 0.3 + 0.1 rekening.
Die interesten zijn allemaal geen enorme bedragen, maar tel maar eens uit wat je bespaart op enkele jaren t.o.v. de klassieke banken.
Daarnaas heb ik o.a. bij bancosantander nog een 0.3 + 0.1 rekening.
Bij Bancosantander heb ik geld gezet in december waarvan ik het zeker een jaar kan missen.
Bij Medirect nog in juni waarvan ik het vermoedelijk ook een jaar kan missen.
Om het half jaar in december en juni evalueer ik alles.
Tussendoor zet ik het op de 0.3 + 0.1 rekening.
Die interesten zijn allemaal geen enorme bedragen, maar tel maar eens uit wat je bespaart op enkele jaren t.o.v. de klassieke banken.