De Beurs vandaag part 2
TIP
Re: De Beurs vandaag part 2
Ja klopt, trump had zo’n schrik van hem en de flip dat hij zijn kak intrekt..patrick4 schreef: ↑22 januari 2026, 08:31Lol, die laatste link is van een jaar geleden, toen BDW eerste minister werd. Indertussen hebben ze hem leren kennen.Indalo schreef: ↑21 januari 2026, 19:19 https://www.hungarianconservative.com/a ... hatgpt.com
https://www.gva.be/politiek/overzicht.- ... hatgpt.com
En dan die eerste link, niet bepaald obectieve nieuwsgaring.![]()
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
In Hongarije is er bijna geen neutrale media. Wat nog het meest betrouwbaar is (en ook populair) is index.hupatrick4 schreef: ↑22 januari 2026, 08:31Lol, die laatste link is van een jaar geleden, toen BDW eerste minister werd. Indertussen hebben ze hem leren kennen.Indalo schreef: ↑21 januari 2026, 19:19 https://www.hungarianconservative.com/a ... hatgpt.com
https://www.gva.be/politiek/overzicht.- ... hatgpt.com
En dan die eerste link, niet bepaald obectieve nieuwsgaring.![]()
Daar zal je wel een ander soort opinies vinden.
72% aandelen, 19% obligaties, 9% cash
opnieuw TACO.
NAVO heeft toegevingen gedaan aan Trump. Hij zou blijkbaar controle verwerven over bepaalde delen van Groenland (voor zover dat informeel al niet zo was gezien hun militaire aanwezigheid). Diplomatie heeft haar werk gedaan
NAVO heeft toegevingen gedaan aan Trump. Hij zou blijkbaar controle verwerven over bepaalde delen van Groenland (voor zover dat informeel al niet zo was gezien hun militaire aanwezigheid). Diplomatie heeft haar werk gedaan
NAVO heeft daar niets mee te maken. Leve de Konnig / Vive le Roi
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
De zot in het witte huis doet de USD verder wegzakken.
0,4% tov de EUR
0,5% tov de CHF
Dat is normaal.
Maar meer dan 1% verliezen tov de roebel, en zelfs verliezen tov de Turkse lire, om maar iets te zeggen
0,4% tov de EUR
0,5% tov de CHF
Dat is normaal.
Maar meer dan 1% verliezen tov de roebel, en zelfs verliezen tov de Turkse lire, om maar iets te zeggen
-
the_bishop
- Sr. Member

- Contacteer:
Waar die KleineSpaarder zijn eigen mee bezig houdtKleineSpaarder schreef: ↑22 januari 2026, 16:43 De zot in het witte huis doet de USD
Maar meer dan 1% verliezen tov de roebel, en zelfs verliezen tov de Turkse lire, om maar iets te zeggen![]()
En dan verschieten dat ‘m zo’n slechte belegger is.
Die focust zich duidelijk op verkeerde onbenullige zaken.
Hier mag je nog niet eens meer in russische aandelen beleggen… wat maakt het uit wat de roebel doet
KleineSpaarder maakt z’n eigen zorgen over dat pak russische roebels onder zijn matras
Dat had ie gekocht toen ie vorig jaar dacht dat heel het Westen om zeep ging gaan
Ik heb nog altijd russische aandelen, dus spreek voor jezelf...
Zijn punt houdt wel geen steek, de roebel is al vele jaren heel stabiel rond de 90 rub/eur, los van paar korte pieken in beide richtingen( wat ze bij de vet niet graag zeggen)
Wie toen roebels kocht, deed potentieel echt geen slechte zaak hoor...
Zijn punt houdt wel geen steek, de roebel is al vele jaren heel stabiel rond de 90 rub/eur, los van paar korte pieken in beide richtingen( wat ze bij de vet niet graag zeggen)
Wie toen roebels kocht, deed potentieel echt geen slechte zaak hoor...
Dat de dollar bij de meeste strapatsen van Trump telkens weer verder wegzakt vind ik als belegger toch relevant. De relatie tussen beide lijkt me ook wel duidelijk. Wie het eerst op de 'Sell America'-kar springt doet er het meeste voordeel (of het minste nadeel) mee. Als hij zo verder doet verkoop ik alles wat in de USA belegd is - maar nee, ik zal er nu ook geen roebels mee gaan kopen.
- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer:
Nu niet overdrijven he. Valuta fluctueren constant en recent-historisch gezien is de USD vandaag zelfs niet goedkoop. Gedurende de GFC stond de dollar nog een heel stuk lager als ik mij goed herinner.Qwan schreef: ↑23 januari 2026, 12:26 Dat de dollar bij de meeste strapatsen van Trump telkens weer verder wegzakt vind ik als belegger toch relevant. De relatie tussen beide lijkt me ook wel duidelijk. Wie het eerst op de 'Sell America'-kar springt doet er het meeste voordeel (of het minste nadeel) mee. Als hij zo verder doet verkoop ik alles wat in de USA belegd is - maar nee, ik zal er nu ook geen roebels mee gaan kopen.
Het gaat mij er niet over of de dollar nu hoog of laag staat, maar dat zijn stijgen en vooral zijn dalen heel erg samenhangt met wat Trump verkondigt. Volatiliteit en wisselkoersrisico is er altijd, en soms meer dan nu, maar de correlatie met de uitspraken op Truth Social is toch opvallend.
Kleine spaarder post kritische-waarheidsgetrouwe info over Trump,the_bishop schreef: ↑23 januari 2026, 08:01Waar die KleineSpaarder zijn eigen mee bezig houdtKleineSpaarder schreef: ↑22 januari 2026, 16:43 De zot in het witte huis doet de USD
Maar meer dan 1% verliezen tov de roebel, en zelfs verliezen tov de Turkse lire, om maar iets te zeggen![]()
![]()
![]()
Hier mag je nog niet eens meer in russische aandelen beleggen… wat maakt het uit wat de roebel doet![]()
KleineSpaarder maakt z’n eigen zorgen over dat pak russische roebels onder zijn matras![]()
Dat had ie gekocht toen ie vorig jaar dacht dat heel het Westen om zeep ging gaan![]()
zelfs de tijd redacteur Callewaert noemt
Trump gestoord (dit zegt Kl.sp. al tijden),
Kl.Sp. is fire blijkbaar...dus kan kennelijk
wel met geld omgaan...
En jij gelooft dat.Gg70 schreef: ↑23 januari 2026, 18:49Kleine spaarder post kritische-waarheidsgetrouwe info over Trump,the_bishop schreef: ↑23 januari 2026, 08:01
Waar die KleineSpaarder zijn eigen mee bezig houdt![]()
![]()
Hier mag je nog niet eens meer in russische aandelen beleggen… wat maakt het uit wat de roebel doet![]()
KleineSpaarder maakt z’n eigen zorgen over dat pak russische roebels onder zijn matras![]()
Dat had ie gekocht toen ie vorig jaar dacht dat heel het Westen om zeep ging gaan![]()
zelfs de tijd redacteur Callewaert noemt
Trump gestoord (dit zegt Kl.sp. al tijden),
Kl.Sp. is fire blijkbaar...dus kan kennelijk
wel met geld omgaan...
-
the_bishop
- Sr. Member

- Contacteer:
Sommige mensen zijn ZO goedgelovig...
met financieën is mijn principe heel eenvoudig... weinig van geloven zolang ze niet met bewijzen komen, vooral zij die ongeloofwaardig overkomen.
Van sommigen op het forum krijg je na verloop van tijd wel de indruk dat ze werkelijk een grote portefeuille hebben en FIRE zijn, KleineSpaarder is daar zeker niet bij zonder hard bewijs.
Wat ik wel geloof van KleineSpaarder is dat hij in zijn leven nog niet veel gewerkt heeft zoals ie zelf zei.
Hij zou ook met niks in orde zijn qua ziekteverzekering zegt ie, niet eens aangesloten bij een verplichte ziekenkas. Hij betaalt dat allemaal zelf wel
Er zijn ziekten waarbij medicijnen 100-duizenden euro kosten per jaar/patient. 't Is te hopen dat ie zo'n ziekte niet krijgt. Maar indien wel... allemaal geen probleem voor KleineSpaarder hij betaalt dat allemaal zelf
Het OCMW zal hem wel stiekem in orde houden met z'n ziekteverzekering vermoed ik
Net als gepensioneerden.