Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

De Beurs vandaag

Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
22072 berichten
  • Pagina 1126 van 1472
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 1124
  • 1125
  • 1126
  • 1127
  • 1128
  • …
  • 1472
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
el perro
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer el perro
Verstuur privébericht

Re: De Beurs vandaag

Bericht door el perro » 1 april 2021, 23:23

Zijn bedenkingen die ik mezelf maak: u niet te snel rijk rekenen

Ik heb het vooral over de laatste 13 jaar, na de bankencrisis dus, de start van de enorme groei van de balans van de centrale banken.
Doel was deflatie bekampen. Die is er niet gekomen.
Bij dergelijke massale geldcreatie zou je eigenlijk zeer sterke inflatie verwachten, die er evenwel ook niet gekomen is.
Dat wijst er volgens mij op en sterke onderliggende deflatoire trend.
M.a.w. deflatie is gemaskeerd door geld ook te laten ontwaarden.

Ik stel me voor, als de centrale banken hun balans niet zo hadden opgeblazen, we een scenario hadden gezien met:
- deflatie van dagelijkse 'verbruiksgoederen' zoals te vinden in inflatiecijfers
- min of meer stabiele waarde kapitaalgoederen/beleggingen
m.a.w. dezelfde onderlinge verhouding als nu, alleen een verschil bij vertaling in euros/dollars
zo een situatie zou wel heel anders aanvoelen (en zo ook wel feedback hebben op reële economie)

Of nog: er is de gekende wet van vraag en aanbod, met dalende prijzen voor stijgend aanbod. Dus: aanbod geld neemt sterk toe -> waarde geld daalt. Dat hoor je ook dikwijls in ondernemerskringen: geld nog nooit zo goedkoop geweest.
Of nog: (fiat) geld is niet zo geschikt als maatstaf voor absolute waarde van iets. iets is maar waardevol in vergelijking met iets anders.

Nu ben ik zeker geen econoom.
En een betere maatstaf voor waarde dan euro's of dollars heb ik ook niet.
Maar dit zijn wel bedenkingen die ik me al tijdje maak.

Hopelijk wat duidelijker zo wat ik bedoel

amturingas
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

Bericht door amturingas » 2 april 2021, 07:55

el perro schreef: ↑1 april 2021, 23:23 ...
Ik stel me voor, als de centrale banken hun balans niet zo hadden opgeblazen ...
Ik kan me vinden in jouw redenering.

Het geld van de centrale banken was bedoeld om de kredietverlening te stimuleren, en zo de investeringen te doen groeien, en zo echte waarde te creëren.

Maar dat geld is vooral naar de beurzen gevloeid.

** edit ** hier stond een fout. De EPS van de S&P 500 is nu weer aan het stijgen na enkele kwartalen van dalingen

En toch blijven de beurskoersen stijgen. Dit is geen gezonde situatie.

Het tegenargument kan zijn: de EPS is het verleden. De beurskoersen kijken naar de toekomst. Zie Tesla en andere technologische bedrijven. Misschien. Maar Tesla kan niet hard maken hoe hun winst zal stijgen de komende jaren. Toch niet om de hoge beurskoersen te verklaren.

Mensen voelen zich inderdaad rijk, en zijn vanzelf rijk geworden. Ze willen nog rijker worden en stoppen nog meer geld in de beurzen. En kijk: de beurzen gaan nog meer omhoog! Het werkt ! Dus nog meer geld in de beurzen.

En zo gaan de beurzen maar omhoog en omhoog.

Maar nu dreigt het spook van de stijgende rente. De US 10y treasury stijgt nu al sinds maanden. Heel zachtjes van 0,5% naar 1,7%.

Op een bepaald moment zal het niet meer genegeerd worden.

Wat zal de impact op de economie zijn? Geen idee.
De reactie van de beurzen? Geen idee.

Maar het is niet uitgesloten dat het zeer heftig zal zijn.

SparSpaar
Hero Member
Hero Member

Bericht door SparSpaar » 2 april 2021, 08:08

@El Perro
Je bent dus geen econoom maar je uitleg mag er wezen ! Zelden zo een klare uitleg gelezen. Nog van dat !

Umi
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Umi
Verstuur privébericht

Bericht door Umi » 2 april 2021, 15:59

& wat is de reden van die bijna deflatoire omgeving?
- Globalisering?
- Goedkope maakindustrie in China/Oosten die Westerse bedrijven beconcurreren met prijzenslag tot gevolg. (zie oa Amerikaanse heffingen op staal etc.)
- 'Grondstoffenboom' met hoge pieken in 2008/2011 die daarna sterk terugvielen?

Wat kunnen we verwachten?
Die grondstofprijzen zijn recent terug aan het stijgen.
Goedkope producten uit China krijgen al een tijdje tegenwind in USA.
Globalisering wordt stilletjes teruggefloten. Heel recent na de 'Suez-file' ijvert men om terug maakindustrie terug te halen naar Europa.

Wat is de invloed op inflatie? Hoe springen centrale banken hiermee om?
De overheidsschulden zijn wereldwijd fors gestegen vanwege de corona-maatregelen. Het zou zeer ongelegen komen voor veel landen moesten de rentes (fors) stijgen. -> Hogere belastingen?

Soit, het lijkt me duidelijk dat het alvast niet saai gaat worden het komende decennia. Macro blijft een secundair gegeven in m'n strategie, maar een mogelijke evolutie van de rente zal uiteraard z'n impact hebben. & ook dan zullen er weer opportuniteiten komen, volgens mij in het voordeel van de stockpicker.

Uiteraard belangrijk om uw huiswerk te maken. Welk bedrijf heeft baat (of zo min mogelijk nadeel) bij een stijgende rente?
- Voor bedrijven met een (grote) pensioenschuld is een stijgende rente misschien zelfs een zegen? Agfa, Norcros, Solvay... Is het mogelijk dat ze dan in een extreem geval met een pensioenoverschot zitten? Vooral bij AGFA kan dit meespelen in een investment case? (is zo'n 'rente-shock' überhaupt te berekenen met cijfers uit het jaarverslag?)
- Grondstoffen doen het vaker goed? Al zijn veel grondstoffen recent als fors gestegen & of er een supercyclus aankomt is niet zeker.
- Bedrijven met fixed LT rentes (vb. Inbev), die het potentieel hebben om schulden snel af te bouwen? (wss worden deze in eerste instantie afgestraft door de markt & komen dan de opportuniteiten)
- Bedrijven die stijging van grondstoffen makkelijk kunnen doorrekenen aan de klant? Of bedrijven met hoge gross margins die geen last hebben van grondstoffen?

Soit veel vragen. Andere visies & antwoorden worden geapprecieerd!

ps Ook geen econoom hier, maar dat is wel duidelijk denk ik ;D

reteiP
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer reteiP
Verstuur privébericht

Bericht door reteiP » 2 april 2021, 16:03

https://finance.yahoo.com/news/march-jo ... 29856.html
March jobs report: Payrolls rise by 916,000, unemployment rate drops to 6.0%
Roaring twenties
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash

sintorama
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer sintorama
Verstuur privébericht Website

Bericht door sintorama » 2 april 2021, 16:21

Als Biden ook nog eens zijn infrastructuurwerken in gang zet dan hebben we het einde van de bubbel nog lang niet gezien.

dreaZ
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer dreaZ
Verstuur privébericht

Bericht door dreaZ » 2 april 2021, 17:03

Er is heel veel geld in omloop en iedereen staat te popelen van ongeduld om het uit te geven. Veel geld hebben en binnen moeten blijven is niet leuk. Alleen al daarom verwacht ik een sterke inflatie. En als het daarenboven niet vlot aan de aanbodzijde ...

Verder lijkt het deflatoire effect van de globalisering (o.a. de maakindustrie in China) stilaan over zijn hoogtepunt: het kan niet blijven duren en o.a. door Covid komt er een (bescheiden) tegenreactie op gang. Kijk maar naar de verdeling van de vaccins.
En heel wat overheden hebben baat bij een flinke scheut inflatie, wegens de schulden.
Last but not least: Biden.

Een bedrijf zoals Agfa (zoals hierboven gezegd) heeft baat bij inflatie (de fundamentals moeten natuurlijk ook nog in orde zijn) maar ook staal/bouw/... aandelen en ik denk dat ook goud een verstandige belegging is -de bouwgrond van de kleine man.

el perro
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer el perro
Verstuur privébericht

Bericht door el perro » 2 april 2021, 18:04

Umi schreef: ↑2 april 2021, 15:59
De overheidsschulden zijn wereldwijd fors gestegen vanwege de corona-maatregelen. Het zou zeer ongelegen komen voor veel landen moesten de rentes (fors) stijgen. -> Hogere belastingen?

Soit, het lijkt me duidelijk dat het alvast niet saai gaat worden het komende decennia.
Geen idee wat de toekomst brengt, behalve 1 punt dat me onvermijdelijk lijkt: negatieve reële rente.
Anders ontsporen de overheidsfinanciën compleet.
De ECB (=overheid) zorgt er wel voor dat inflatie > rente,
't is maar in geval van problemen met de handelsbalans dat je verplicht kan zijn rente op te trekken (vb Turkije),
en handelsbalans EU is al hele tijd positief
Pech voor Agfa :-)

Ben ook stockpicker ze, ik wil investeren in concrete bedrijven
Mijn bedenkingen die ik schreef dienen vooral om me met 2 voeten op de grond te houden:
je moet niet denken dat je winsten wijzen op enig talent, immers veel winst in euro is maar gezichtsbedrog door de alsmaar dalende waarde van de munt(en)

amturingas
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

Bericht door amturingas » 2 april 2021, 18:08

el perro schreef: ↑2 april 2021, 18:04

Soit, het lijkt me duidelijk dat het alvast niet saai gaat worden het komende decennia.
Geen idee wat de toekomst brengt, behalve 1 punt dat me onvermijdelijk lijkt: negatieve reële rente.
Je bedoelt dat de negatieve reële rente verder zal blijven duren? De reële rente is al vele jaren negatief.

el perro
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer el perro
Verstuur privébericht

Bericht door el perro » 2 april 2021, 18:14

Vooral bij AGFA kan dit meespelen in een investment case? (is zo'n 'rente-shock' überhaupt te berekenen met cijfers uit het jaarverslag?)
Ja, jaarverslag bevat sensitiviteitsanalyse pensioenverplichtingen aan disconteringsvoet
2019: p 137
per 0.25% daling/stijging scheelt dat 70-75M€

In 2019 hebben ze disconteringsvoet laten zakken van 2.5% naar 1.6%, al wat realistischer.
Daardoor stegen hun verplichtingen met 226M€.
Mooie opkuisactie toch.

el perro
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer el perro
Verstuur privébericht

Bericht door el perro » 2 april 2021, 18:20

amturingas schreef: ↑2 april 2021, 18:08 Je bedoelt dat de negatieve reële rente verder zal blijven duren? De reële rente is al vele jaren negatief.
Ja dat denk ik.
Als inflatie stijgt kan rente terug positief worden dat wel, anders zou economie echt wel op hol kunnen slaan
Maar ze zullen rente wel onder de inflatie houden
Rentesneeuwbal overheidsschulden ten allen prijze te vermijden nu, dat kan toch niet anders?
My 2¢

amturingas
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

Bericht door amturingas » 2 april 2021, 18:54

el perro schreef: ↑2 april 2021, 18:20
amturingas schreef: ↑2 april 2021, 18:08 Je bedoelt dat de negatieve reële rente verder zal blijven duren? De reële rente is al vele jaren negatief.
Ja dat denk ik.
Als inflatie stijgt kan rente terug positief worden dat wel, anders zou economie echt wel op hol kunnen slaan
Maar ze zullen rente wel onder de inflatie houden
Rentesneeuwbal overheidsschulden ten allen prijze te vermijden nu, dat kan toch niet anders?
My 2¢
De korte termijnrente kunnen ze direct beïnvloeden, maar de lange termijnrente is moeilijker te beïnvloeden. Het is de markt die de rente bepaalt. Dat kan alleen beinvloed worden door indirecte factoren.

Momenteel accepteren de beleggers sinds jaren al een negatieve rente op overheidsobligaties in Europa, en niet veel meer op obligaties van grote veilige bedrijven.
Ze doen dit omdat ze veiligheid belangrijker vinden dan rendement.

In de US is de rente de voorbije maanden gestegen van 0,5% tot 1,7% (de 10y). Dat is ongeveer gelijk aan de recentste inflatie.

1,7% is nog steeds laag, historisch gezien. Maar de reële rente is daar niet meer negatief. Het kan volgend kwartaal weer anders zijn. Maar het lijkt erop dat de rente niet zal stoppen met stijgen.

Het kan nog jaren rustig verder kabbelen, met stijgende beurzen. Maar als er plots een bubbel zou barsten (vastgoed, hedge funds die failliet gaan, technologiebedrijven als Deliveroo die het slecht doen op de beurs - want vergis je niet: Uber, Deliveroo e.d. zijn technologiebedrijven - of iets helemaal anders) dan kan het heftig worden.

Een ding weten we zeker: ergens in de toekomst, dicht of ver, ligt de volgende Black Swan op de loer. En waarschijnlijk zal het van een ander soort zijn dat we al hebben gehad (oktober 1987, internetbubbel, kredietcrisis).

Of misschien draait die Black Swan ons een loer, en is het van de soort die we al hebben gehad, tegen alle verwachtingen in. Maar dat is net het karakter van de Black Swan.

Les: zorg dat je belegt in die mate dat je plots een verlies van 50-60% op jouw aandelenportefeuille kan verdragen. Voor sommigen wil dat zeggen dat ze 80% of meer in aandelen kunnen beleggen. Voor andere 20% of minder.

el perro
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer el perro
Verstuur privébericht

Bericht door el perro » 2 april 2021, 19:04

Allemaal wel juist wat je schrijft, 1 opmerking toch:
amturingas schreef: ↑2 april 2021, 18:54 De korte termijnrente kunnen ze direct beïnvloeden, maar de lange termijnrente is moeilijker te beïnvloeden. Het is de markt die de rente bepaalt. Dat kan alleen beinvloed worden door indirecte factoren.
Als ECB zoals nu massaal langetermijnobligaties opkoopt, is dat toch wel rechtstreeks ingrijpen op de langetermijnrente.
Niet bepaald subtiel ;D

amturingas
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

Bericht door amturingas » 2 april 2021, 19:08

el perro schreef: ↑2 april 2021, 19:04 Allemaal wel juist wat je schrijft, 1 opmerking toch:
amturingas schreef: ↑2 april 2021, 18:54 De korte termijnrente kunnen ze direct beïnvloeden, maar de lange termijnrente is moeilijker te beïnvloeden. Het is de markt die de rente bepaalt. Dat kan alleen beinvloed worden door indirecte factoren.
Als ECB zoals nu massaal langetermijnobligaties opkoopt, is dat toch wel rechtstreeks ingrijpen op de langetermijnrente.
Niet bepaald subtiel ;D
Correct. In beperkte mate. Het is maar een zeer klein deeltje van de markt dat ze opkopen. Het doel van dat opkopen, is niet zozeer het beïnvloeden van de rente, maar wel extra geld in de markt te pompen, om de kredieten aan te zwengelen en zo de investeringen aan te moedigen.

Vandaar dat sommige centrale banken ook aandelen ETF's opkopen.

**edit** grootte bond market in euro

De grootte van de markt wordt geschat op 12.200 + 5.650 miljard euro, voor de overheids- en bijna overheidsobligaties + investment grade corporates.

De balans van de ECB was 569 miljard in 2020. Dat is dus relatief weinig in vergelijking met de huidige 17.850 markt (ongeveer 3%).

European SSA

(As of May 2020)

The below outstandings are based on the overall size of the European SSA bond market. This takes into account publicly listed bonds of sovereigns, supranationals, and government agencies incorporated in the EEA (including Switzerland), and denominated in an EEA currency (including CHF).

As of May 2020, this is estimated to constitute 11,070 individual ISINs, with a combined equivalent nominal value of approximately €12.2 trillion.

European IG corporate

The below outstandings are based on the overall size of the European investment grade corporate bond market (including financial and non-financial corporate issuers). This takes into account the publicly listed bonds of issuers incorporated in the EEA (including Switzerland), and denominated in an EEA currency (including CHF). Investment grade is determined by a bond possessing a minimum investment grade rating from at least one of the three main European ratings agencies.

As of May 2020, this is estimated to constitute 17,094 individual ISINs, with a combined equivalent nominal value of approximately €5.65 trillion.

Balanstotaal van de ECB groeide naar € 569 miljard (2019: € 457 miljard)

el perro
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer el perro
Verstuur privébericht

Bericht door el perro » 2 april 2021, 19:33

Zeer klein deeltje?
20% belgische overheidsschuld
https://www.tijd.be/markten-live/nieuws ... d/10257719
Ik meen me ook te herinneren dat ze bepaalde duitse obligaties leeggekocht hadden, maar vind de link niet terug

Naast aankopen zelf is er ook het psychologische effect op rest van de markt: "never fight the fed" zeggen ze in de VS

** edit ** Rente voor bedrijven wordt bepaald als "risicovrije" rente (lees: overheidsrente) + toeslag risico bedrijf
Zo wordt rente op bedrijfsobligaties mee naar beneden getrokken. En hypotheken, die verwijzen naar OLO's.
Laatst gewijzigd door el perro op 2 april 2021, 19:38, 2 keer totaal gewijzigd.

Gesloten
  • Afdrukweergave

22072 berichten
  • Pagina 1126 van 1472
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 1124
  • 1125
  • 1126
  • 1127
  • 1128
  • …
  • 1472
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy