De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Van VGD zit enkel de audit in dat gebouw. De vermogensbeheerder in het gebouw is Truncus.Spruitekop schreef:Inderdaad, VGD. Toch leuk als je dan effe kan gaan kijken via google.
Merci Mario, merci Mario, Merciii!!!
-
- VIP member
- Contacteer:
http://youtu.be/fDaEmlnBl8k" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik vrees dat deze laatste cartouche van Mario weinig kruit zal bevatten. Enfin, niet geschoten altijd mis zeker !?
En een verwijzing naar de mannen van Upton Park op spaargids?
Dat is er over! 
En een verwijzing naar de mannen van Upton Park op spaargids?

- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Blijkbaar moet dat geld van de ECB nooit terugbetaald worden.(hmm-hmm
)
1000 miljard er bij op de balans via een currency-swap.
En dat met positieve rentevoeten aan de overkant van de plas. Wie gaat dat (terug-)betalen?
Wie heeft zoveel ping-ping-ping?
We zitten gewoon op the highway to hell.

1000 miljard er bij op de balans via een currency-swap.
En dat met positieve rentevoeten aan de overkant van de plas. Wie gaat dat (terug-)betalen?
Wie heeft zoveel ping-ping-ping?
We zitten gewoon op the highway to hell.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Beurzen daarstraks 3% in de plus en nu al in de min. 

Inderdaad, viel me juist ook op... Vreugde blijkbaar van korte duur...
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Steeds maar weer grotere kanonnen, steeds maar minder effect.
Als het recept niet lukt dan doen we gewoon meer van dat ...
Er waren er die leerden uit hun fouten, ze waren blij dat de proef mislukte, dan wisten ze dat het zo niet moest.
Hij zal hier in Europa wel het werk van Blankfein doen zeker, of was het van God
Als het recept niet lukt dan doen we gewoon meer van dat ...
Er waren er die leerden uit hun fouten, ze waren blij dat de proef mislukte, dan wisten ze dat het zo niet moest.
Hij zal hier in Europa wel het werk van Blankfein doen zeker, of was het van God

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Zeggen dat de rente stilaan zijn bodem bereikt heeft, dat is knap gedaan van Draghi. Nu hebben de markten niets meer om naar uit te kijken.
Onze 'europese leiders' hebben al hun kruit verschoten.
Deze infantiele renteverlaging is het logische gevolg van heel het europese beleid. De enige geldbron die overschiet is het spaarkapitaal van jef-patat.
De zuurverdiende centjes van de werknemers die 50-60 jaren gewerkt hebben...dié moeten ze hebben!
En ondertussen maar uitdelen aan de hele wereldbol.
Oppassen of ik verga hetzelfde lot als zaman...
Deze infantiele renteverlaging is het logische gevolg van heel het europese beleid. De enige geldbron die overschiet is het spaarkapitaal van jef-patat.
De zuurverdiende centjes van de werknemers die 50-60 jaren gewerkt hebben...dié moeten ze hebben!
En ondertussen maar uitdelen aan de hele wereldbol.
Oppassen of ik verga hetzelfde lot als zaman...
U zegt?Vato schreef:Merci Mario, merci Mario, Merciii!!!
We kunnen beter in Turkije gaan wonen, die krijgen 6 miljard van de Europese Unie.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:

Zonder woorden...

6 miljard ? dat koopt Draghi in 2 dagen op. Maar, ik hou u niet tegen hoor... wel niet terug komen als ge zorg nodig hebt eh.Yaris schreef:We kunnen beter in Turkije gaan wonen, die krijgen 6 miljard van de Europese Unie.
Wat ik vooral niet begrijp is dat na de aankondiging van Draghi de beurs eerst fel naar boven ging en nadien dus knal naar beneden. Veranderen institutionele beleggers hun gedacht op één uur? Vanwaar de ommekeer?