De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Ja, dat is het beste, gewoon doen alsof alles normaal is, sik...derocker schreef:Op dagen als vandaag besef je inderdaad dat er veel belangrijkere dingen zijn dan je aandelen. Net zoals zo velen onder ons heb ik vandaag niet eens naar hun koers gekeken.
Toch weiger ik om toe te geven aan angst en probeer ik zo normaal mogelijk met alles verder te doen.
Diegene die deze rotzooi veroorzaakt hebben komen nu ook weer vertellen dat ze het probleem gaan oplossen.
Hebt gij ook een tekeningske gemaakt met stoepkrijt ?
uiteindelijk is mijn portfolio gisteren toch nog hoger gegaan
- Oudere Jongere
- Hero Member
- Contacteer:
Ik weiger ook toe te geven aan terreur. Maar dat wil niet zeggen dat alles verder gaat als normaal.
Dit is geen afweging van de waarde van menselijk leven ten opzichte van winsten op de beurs. Er is gisteren zwaar uitgehaald naar onze westerse manier van leven. Ons economisch systeem en dus ook de beurs zijn hier rechtstreeks aangevallen.
Hoeveel de beurs gisteren daalde is uiteindelijk niet relevant, zoals veel dagelijkse bewegingen. Ik krijg echter koude rillingen van de gevolgen op lange termijn van de "Ze dronken een glas, ze deden een plas en alles bleef zoals het was"-routine die ik weer in gang zie schieten.
Dit is geen afweging van de waarde van menselijk leven ten opzichte van winsten op de beurs. Er is gisteren zwaar uitgehaald naar onze westerse manier van leven. Ons economisch systeem en dus ook de beurs zijn hier rechtstreeks aangevallen.
Hoeveel de beurs gisteren daalde is uiteindelijk niet relevant, zoals veel dagelijkse bewegingen. Ik krijg echter koude rillingen van de gevolgen op lange termijn van de "Ze dronken een glas, ze deden een plas en alles bleef zoals het was"-routine die ik weer in gang zie schieten.
Politici maken de foute beslissingen wanneer ze in het nauw gedreven worden. De islamisering hebben we namelijk te danken aan de Euro-Arabische Dialoog opgestart in 1975 door de EEG na de eerste oliecrisis uit vrees voor het volledig dichtdraaien van de oliekraan. Nu 40 jaar later maakt Europa weer dezelfde fouten omdat ze in het nauw zitten. Dit heeft lange termijn alleen maar rampzalige gevolgen. Dit betekent het einde van Europa zoals we dat tot op heden kennen.
Wat mij vooral stoort is dat iemand als Jambon, nu hij en zijn NVA aan de macht zijn, als minister van binnenlandse zaken dan nog, maar met weinig ideeën komt om de terreur echt aan te pakken. Men zou toch minstens het volgende kunnen doen:
1. Staatsveiligheid ruimere bevoegdheden geven.. klopt het dat ze nu zelfs na 22u geen huiszoeking mogen doen.. wat voor een onozele maatregel is dat.. heeft de terrorist mss ook zijn nachtrust nodig??
2. Imams die haat prediken daadwerkelijk vervolgen en opsluiten.. en men weet wie die zijn.. moet daar een tekeningkse bij ofzo??.. jongens toch
3. Molenbeek etc.. grondig uitkammen (ook door meer bevoegdheden politie enzo zie punt 2), meer vreemdelingen aanwerven bij politie als infiltranten
4. een anonieme kliklijn vooral sterk promoten in die probleemwijken, desnoods met de chantage dat als er geen lokale medewerking komt van die imigranten ze het land uitgezet zouden kunnen worden. Enfin, beetje druk zetten kan wonderen doen.
5.Brussel éénmaken, het is nu veel te inefficient ook voor de politiediensten
Hoe komt dat Jambon niet met concrete plannen voor de dag komt om eindelijk iets te doen.. dat had al na Parijs gekunnen.. de uitleg dat men machteloos staat pik ik niet langer zie bovenstaande punten. De regering kan wel degelijk veel doen als ze willen, nu hoor je alleen gelatenheid wat voor mij vooral incompetentie van pipo's als Jambon illustreert.
1. Staatsveiligheid ruimere bevoegdheden geven.. klopt het dat ze nu zelfs na 22u geen huiszoeking mogen doen.. wat voor een onozele maatregel is dat.. heeft de terrorist mss ook zijn nachtrust nodig??
2. Imams die haat prediken daadwerkelijk vervolgen en opsluiten.. en men weet wie die zijn.. moet daar een tekeningkse bij ofzo??.. jongens toch
3. Molenbeek etc.. grondig uitkammen (ook door meer bevoegdheden politie enzo zie punt 2), meer vreemdelingen aanwerven bij politie als infiltranten
4. een anonieme kliklijn vooral sterk promoten in die probleemwijken, desnoods met de chantage dat als er geen lokale medewerking komt van die imigranten ze het land uitgezet zouden kunnen worden. Enfin, beetje druk zetten kan wonderen doen.
Hoe komt dat Jambon niet met concrete plannen voor de dag komt om eindelijk iets te doen.. dat had al na Parijs gekunnen.. de uitleg dat men machteloos staat pik ik niet langer zie bovenstaande punten. De regering kan wel degelijk veel doen als ze willen, nu hoor je alleen gelatenheid wat voor mij vooral incompetentie van pipo's als Jambon illustreert.
Precies veel nieuws op de beurs vandaag 

-
- VIP member
- Contacteer:
6. http://www.welt.de/politik/ausland/arti ... r-auf.html" onclick="window.open(this.href);return false;omega6 schreef:Wat mij vooral stoort is dat iemand als Jambon, nu hij en zijn NVA aan de macht zijn, als minister van binnenlandse zaken dan nog, maar met weinig ideeën komt om de terreur echt aan te pakken. Men zou toch minstens het volgende kunnen doen:
(Polen neemt na de terreur geen vluchtelingen meer op. Anders gezegd: stop dweilen met de kraan open.)
Ideetje voor Jambon ? Er zijn er ons dit jaar opnieuw 70.000 beloofd.
Typisch de houding van de Oosteuropese lidstaten: als er subsidies te krijgen zijn zijn ze lid van de Europese Unie maar als het erop aan komt solidair te zijn is het van "trek uw plan".
-
- Full Member
- Contacteer:
Ze hebben een goed voorbeeld hé "hello UK how are you?"
Als Groot-Brittannië eruit trekt en Turkije erbij komt verschuift de EU naar het oosten. Daardoor wordt de Unie steeds minder christelijk, democratisch en welvarend.
-
- Full Member
- Contacteer:
De UK heeft er ook nooit echt helemaal ingezeten (geen euro, geen Schengen). Ze zijn ook niet de grootste betaler (per inwoner). Even een grafiekje (netto bijdrage aan de EU per inwoner):
edit: zijn wel cijfers van 2007 (heb nog geen latere cijfers gevonden)
Over Turkije heb je wel een goed punt. Turkije hoort inderdaad geen lid te zijn van de EU. (ik hoop dan ook dat er of een veto van één van de leden of een referendum over komt).
edit: zijn wel cijfers van 2007 (heb nog geen latere cijfers gevonden)

Over Turkije heb je wel een goed punt. Turkije hoort inderdaad geen lid te zijn van de EU. (ik hoop dan ook dat er of een veto van één van de leden of een referendum over komt).
Ben ik de enige die nooit veel gevoeld heeft voor dat grote Europa. Ik vond West-Europa met die muur best ok. We moeten onze grenzen terug gaan bewaken anders houdt dit echt niet op.
-
- Full Member
- Contacteer:
Wat houdt niet op? De Turkse pizza met een Belgisch biertje? 

stond alleen een muur in berlijn, rest was een gordijn
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Straks gaan ze hier nog beginnen mijmeren over een volledige verdedigingsgordel rond Europa, ik dacht dat er ooit al iemand gestart was met de Atlantikwall.
Kwestie van tewerkstelling en economie op te krikken.

Kwestie van tewerkstelling en economie op te krikken.

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!