De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Ik ben blij dat de markten vandaag terug gestegen zijn. Het is al goed geweest de voorbije dagen. De markten waren weer aan het overdrijven zoals gewoonlijk. Een Brexit kan het einde betekenen van veel dingen maar niet van de wereld.
Zouden we nog lager gaan de komende dagen?
Het zal zijn zoals iemand op de vorige pagina treffend verwoordde:
derocker schreef:Denk dat de "konijnenmarkt" zich gaat voortzetten tot het moment dat we echt nieuws gaan krijgen (Brexit). Gezien "D-Day" nadert worden de konijnensprongen gewoon groter.
Vanmorgen wat Tessenderlo bijgekocht bij opening.
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
Ik kijk naar Agfa. Is vorige keer ontsnapt.
Gisteren een dood katje, dat zag je toen al.
Die staan ook al een tijdje op mijn kijklijst.jens_dev schreef:Ik kijk naar Agfa. Is vorige keer ontsnapt.
Aan deze koersen kan je daar m.i. ook maar weinig risico mee doen.
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
welk potentieel zie jij hier?jens_dev schreef:Ik kijk naar Agfa. Is vorige keer ontsnapt.
is nogal volatiel
Vandaag deel cash (verkoop Delhaize even terug) omgezet in Agfa (originele aankoop 3.2, nu bijgekocht à 2.807)
mooi artikel in de belegger over Agfa.
Beurs is gigantisch snel aan het herstellen omdat de Brexit-campagne stilgelegd werd vanmiddag, een Brits parlementslid is neergeschoten en verkeerd in kritieke toestand.
Cfe kon ik aan de huidige prijs niet meer weerstaan. Nu hopen dat ze niet veel verder wegzakken.
Bedankt om te delen Kevva. Ik vroeg me al af hoe dit kwam, maar kan geen nieuwswebsites bekijken omdat ik de uitslag van Engeland - Wales niet wil zien
Zal de Brexit-poll uitgesteld worden of is het nog te vroeg om dit te zeggen ?

"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
Meer nieuws is er niet, maar ze mogen van mij vanaf morgen weer paniekvoetbal spelen hoorderocker schreef:Bedankt om te delen Kevva. Ik vroeg me al af hoe dit kwam, maar kan geen nieuwswebsites bekijken omdat ik de uitslag van Engeland - Wales niet wil zien![]()

Ik wil de beurzen nog een stuk lager zien vooraleer ik instap.
Het Britse parlementslid is deze middag wel overleden.
Onafgezien of je voor of tegen de Brexit bent, ik hoop dat ze het referendum daar niet voor uitstellen of annuleren. De democratie mag niet wijken voor geweld. Maar het is goed dat beide partijen hun campagnes hebben opgeschort. In plaats van nog een week van polarisatie krijgen we nu misschien een serene stemming
Laatst gewijzigd door Yaris op 16 juni 2016, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.