De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
De grote jongens weten hoe het spel gespeeld wordt. De kleine vissen worden bang voor een brexit en verkopen en zij rapen alles op voor niets. En als de Britten toch voor "leave" stemmen? Geen nood, dan wordt er wel een nieuw referendum gehouden tot het eens "remain" is en daarna nooit meer. Intussen nog meer kansen om aan bottomfishing te doen.
De geschiedenis herhaalt zich.
De geschiedenis herhaalt zich.
Dit wordt een slagveld vandaag. De mensen die voor Brexit kozen zijn aan de winnende hand.
Het Britse pond is in vrije val. Dollar stijgt fors even als goud en zilver.
Het Britse pond is in vrije val. Dollar stijgt fors even als goud en zilver.
GBP in vrije val is zwaar uitgedrukt.
Enkele dagen geleden noteerde het aan 0.8 GBP/ euro, momenteel is dat 0.82. Een jaar of 3 gelden stond het zelfs 0,86.
Nu is men aan het vergelijken met de USD en die heeft de laatste jaren een opmars gekend. De eerste reactie is meestal ook overdreven. ff afwachten naar de volgende dagen, me thinks. Al is het mss wel een kans om USD in GBP om te zetten.
Enkele dagen geleden noteerde het aan 0.8 GBP/ euro, momenteel is dat 0.82. Een jaar of 3 gelden stond het zelfs 0,86.
Nu is men aan het vergelijken met de USD en die heeft de laatste jaren een opmars gekend. De eerste reactie is meestal ook overdreven. ff afwachten naar de volgende dagen, me thinks. Al is het mss wel een kans om USD in GBP om te zetten.
http://www.beursduivel.be/Valuta-Koers/ ... R-GBP.aspx
HLN, als dat de referentie wordt ...
Grafieken liegen niet, je kan ze enkel verschillend interpreteren ...
juli 2013: 1 euro = 0.87 GBP
24.06.2016: 1 euro = 0,82 GBP
Noem mij gerust ongelovig.
HLN, als dat de referentie wordt ...
Grafieken liegen niet, je kan ze enkel verschillend interpreteren ...
juli 2013: 1 euro = 0.87 GBP
24.06.2016: 1 euro = 0,82 GBP
Noem mij gerust ongelovig.
Op zeer korte termijn misschien een optie, maar wel heel riskant, want:pukkie007 schreef:ff afwachten naar de volgende dagen, me thinks. Al is het mss wel een kans om USD in GBP om te zetten.
'05u09
En ook in Noord-Ierland gaan stemmen op voor een nieuw referendum. Declan Kearney van Sinn Féin wil dat Noord-Ieren de kans krijgen zich uit te spreken over hun toekomst. Moet het land onderdeel van het Verenigd Koninkrijk blijven of samengaan met Ierland?
05u06
Op Twitter wordt momenteel vooral gesproken over Schotland. Lidmaatschap van de EU als onderdeel van het Verenigd Koninkrijk was een van de belangrijkste redenen om in 2014 tegen onafhankelijkheid te stemmen. De roep om een nieuw referendum zal klinken, daar zijn de meeste twitteraars zeker van.'
Bron: live feed op hln.be
Als HLN niet goed is: https://m.tijd.be/dossiers_brexit/Britt ... 781615.art
-
lemmykoopah
- Newbie

- Contacteer:
Bepaalde grote Europese bedrijven zoals Shell en Unilever noteren hun aandelen zowel in pounds als in euro's. Stel dat vandaag deze aandelen zodanig crashen dat zich voor mij een koopkans aanbiedt, koop ik deze aandelen dan best in pounds of euros?
pond op laagste peil sinds 1985 volgens BBC
Soja, de mensen van BBC vergelijken wel met de USD ...
Zie ook mijn post hierboven. Natuurlijk een momentopname, straks staat het mss 0,89 GBP/ euro ... who knows.
Zie ook mijn post hierboven. Natuurlijk een momentopname, straks staat het mss 0,89 GBP/ euro ... who knows.
Wie nu nog wil verkopen is mijns inziens te laat.
Benieuwd hoe Lotus reageert.
Solden, maar geen cash.
Benieuwd hoe Lotus reageert.
Solden, maar geen cash.
Hebben jullie ook problemen met XE (zowel app als website)? Misschien overbelast door toevloed bezoekers?
- realisticview
- Sr. Member

- Contacteer:
Idd ... De solden gaan beginnen
Ideale bijkoopkansjes op komst,vandaag laten uitdiepen en wie weet maandag de eerste kansjes.
Mijn lijstje is al gemaakt, nu hopen dat we wat lekkers gaan tegenkomen voor de lange termijn.
Ideale bijkoopkansjes op komst,vandaag laten uitdiepen en wie weet maandag de eerste kansjes.
Mijn lijstje is al gemaakt, nu hopen dat we wat lekkers gaan tegenkomen voor de lange termijn.
Die mannen hebben idd problemen met hun site. Beursduivel mss ff als alternatief nemen. Ben je al aan het verhandelen?pastr schreef: Hebben jullie ook problemen met XE (zowel app als website)? Misschien overbelast door toevloed bezoekers?