De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
't is maar een flauwe troost die €200, zal er vandaag wel een veelvoud verliezenreteiP schreef:Heb alvast een beetje Brexit verzekering genomen via een bookmaker
Blijven ze erin, dan zal ik die €66 wel ruim goedmaken op de beurs.
En de notering stond gisteren aan 8 ipv aan 4
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
-
- Newbie
- Contacteer:
Zijn er mensen hier die de Europese indexen straks bij de opening gaan shorten?
Die 200 euro winst die heb je. ( ok, had er 400 kunnen zijn)reteiP schreef:'t is maar een flauwe troost die €200, zal er vandaag wel een veelvoud verliezenreteiP schreef:Heb alvast een beetje Brexit verzekering genomen via een bookmaker
Blijven ze erin, dan zal ik die €66 wel ruim goedmaken op de beurs.
En de notering stond gisteren aan 8 ipv aan 4
Uw verlies bij de aandelen kunnen op (korte) termijn nog goed gemaakt worden. Ik zou nog niet te hard panikeren.
Op welke post maak je nu virtueel het meeste verlies?
-
- VIP member
- Contacteer:
Vorige maand reeds gedaan (puts gekocht op de eurostxx50). In zulke zaken moet men vooruitziend zijn.lemmykoopah schreef:Zijn er mensen hier die de Europese indexen straks bij de opening gaan shorten?
Puts zijn voor mij een brandverzekering tegen beurskrachs. Premie bedroeg in mijn geval ongeveer 4% (afloopdatum dec '16).
Denk dat het nu te laat is.
Wat is jullie strategie voor vandaag? 

- Oudere Jongere
- Hero Member
- Contacteer:
Vandaag ga je niet veel kunnen doen op de beurs - behalve misschien eens goed geschoren worden. Je moet vooraf posities innemen als je van een strategie wil spreken.AJBS schreef:Wat is jullie strategie voor vandaag?
Ik blijf zitten in cash. Mijn portefeuillewaarde is weliswaar veilig voor vandaag; professioneel is er nu veel onzekerheid (ik werk vaak in het industriële hart van Engeland).
Denk dat dit wel eens de catalyst kan zijn voor een beurscrash...
Ondertussen ligt den beursduivel ook op zijn gat.pukkie007 schreef:Die mannen hebben idd problemen met hun site. Beursduivel mss ff als alternatief nemen. Ben je al aan het verhandelen?pastr schreef: Hebben jullie ook problemen met XE (zowel app als website)? Misschien overbelast door toevloed bezoekers?

Ah, waar vind je dat terug?HDMK schreef:Veel beurzen hebben vandaag hun limiet-aankopen uitgeschakeld . Elk order wordt verwerkt als 'dagorder' zowel aan-als verkoop
Niet bij Binck en DeGiro alleszins. Bron?HDMK schreef:dat staat als waarschuwing bij de diverse brokers alwaar ik klant ben , àlle orders worden uitgevoerd alsof het marketorders zijn , wegens de te verwachten (veel te) hoge aantallen orders
Dat is het tekstje van Keytrade, maar je hebt het wat zitten aanpassen, lijkt het.HDMK schreef:20-06-2016 Brexit referendum
Op 23 juni 2016 vindt het Britse referendum over de mogelijke uitstap uit de Europese Unie plaats ('Brexit'-stemming). Dat referendum zou meer marktbewegingen kunnen veroorzaken, met eventueel grote prijsverschillen (price gaps) en periodes van illiquiditeit.
U moet dus voorzichtig zijn, bijvoorbeeld wanneer u orders plaatst. We kunnen niet garanderen dat de orders op uw orderniveau worden uitgevoerd: orders worden zodra ze doorgegeven zijn, in marktorders omgezet en liquiditeitsproblemen zouden wel eens een grote verschuiving naar de orders kunnen veroorzaken.
Het origineel:
Op 23 juni 2016 vindt het Britse referendum over de mogelijke uitstap uit de Europese Unie plaats ('Brexit'-stemming). Dat referendum zou meer marktbewegingen kunnen veroorzaken, met eventueel grote prijsverschillen (price gaps) en periodes van illiquiditeit.
U moet dus voorzichtig zijn, bijvoorbeeld wanneer u stoplossorders plaatst. We kunnen niet garanderen dat de stoplossorders op uw orderniveau worden uitgevoerd: stoporders worden zodra ze doorgegeven zijn, in marktorders omgezet en liquiditeitsproblemen zouden wel eens een grote verschuiving naar de stoporders kunnen veroorzaken.
kbc min 19,77% het heeft blijkbaar een hele grote invloed de brexit
Ontken je dat je het Keytrade-tekstje overgenomen hebt, maar er zelf wat aanpassingen aan hebt zitten doen?HDMK schreef:In De Tijd staat het anders verwoord
Gij zijt hier fameus uit uw nek aan het kletsen...HDMK schreef:Nee hoor , ben zelfs geen klant bij keytradAJBS schreef:
Ontken je dat je het Keytrade-tekstje overgenomen hebt, maar er zelf wat aanpassingen aan hebt zitten doen?

Ondertussen Bolero wel poen aan het scheppen met kruiwagens vol vandaagpaul schreef:kbc min 19,77% het heeft blijkbaar een hele grote invloed de brexit
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash