De Beurs vandaag
TIP
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Re: De Beurs vandaag
Het is de bedoeling van goud door de laatste TA/TI-steun te krijgen circa $1250 en dan kan deze dalen tot circa $1000. Dat is het enige wat je achter die verklaring moet zoeken want het afbouwen van QE is gewoon economische zelfmoord. 
Dat geeft China 1 tot max. 2 jaar de tijd om hun goudvoorraden te verhogen om deel te nemen aan een wereldhandelsmunt en dat aan extreem lage prijzen. (=onder mijningskosten)

Dat geeft China 1 tot max. 2 jaar de tijd om hun goudvoorraden te verhogen om deel te nemen aan een wereldhandelsmunt en dat aan extreem lage prijzen. (=onder mijningskosten)
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Vandaag 'n artikel gelezen op Beursduivel dat een schoolvoorbeeld is van hoe het niét moet.
De titel is veelbelovend: http://www.beursduivel.be/nieuws/264327 ... -2014.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar wat erna komt, is eigenlijk hetzelfde als zeggen "het kan wit zijn, het kan ook zwart zijn, en eigenlijk is elke kleur daartussen ook mogelijk". Zo ben ik ook beursexpert...
Mensen, hoewel de kans bestaat dat het nummer 8 komend weekend niét getrokken wordt bij de lottotrekking, is er ook een kans dat het nummer 8 wél getrokken wordt. U mag mij danken voor deze uiterst bruikbare tip. 
De titel is veelbelovend: http://www.beursduivel.be/nieuws/264327 ... -2014.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar wat erna komt, is eigenlijk hetzelfde als zeggen "het kan wit zijn, het kan ook zwart zijn, en eigenlijk is elke kleur daartussen ook mogelijk". Zo ben ik ook beursexpert...
Code: Selecteer alles
Op middellange termijn kunnen we volgens Brown aanzienlijke risico’s ondervinden van inflatie of deflatie. Al is het volgens hem onmogelijk om vandaag te zeggen welke van de twee waarschijnlijker is.
Code: Selecteer alles
Beleggers kunnen in 2014 mogelijk de beste rendementen halen uit beleggingen in opkomende markten. ‘Hoewel het nooit mogelijk is om precies te weten wanneer de bodem bereikt is, kunnen opkomende markten in 2013 wel eens zorgen voor de beste rendementen.’

De beurs voorspellen is een beetje zoals het weer voorspellen:
Op heel korte termijn (morgen), en gemiddeld op lange termijn kan je zinnige dingen zeggen. De rest is 'uit de nek kletsen'.
Je kan, als je goed geïnformeerd bent, wellicht iets zinnig zeggen over het weer van morgen, zij het wel zonder garanties.
Je kan gemiddeld op lange termijn zinnige dingen zeggen: bijvoorbeeld de gemiddelde temperatuur van de komende 10 juli-maanden zal hoger zijn dan de gemiddelde temperatuur van de komende 10-december maanden.
Als je echter begint met : Over 7 dagen gaat het 's morgens regenen, of de eerste week van juli zal er een hittegolf zijn, ...
Dan ben je gewoon uit je nek aan 't kletsen, ook al vind je 101 redenen waarom het zo zou kunnen zijn. Je kan er evengoed 101 vinden waarom het zo niet zou zijn.
Het enige 'nuttige' van die analisten is dat ze je soms doen nadenken over mechanismen waar je nog niet hebt bij stilgestaan. Bij mij helpt dit om de voetjes op de grond te houden, en niet al te enthousiast te worden over een of andere belegging.
Verder voorspel ik dat 2014 een schitterend beursjaar wordt.
Of niet.
Of iets tussenin.
Op heel korte termijn (morgen), en gemiddeld op lange termijn kan je zinnige dingen zeggen. De rest is 'uit de nek kletsen'.
Je kan, als je goed geïnformeerd bent, wellicht iets zinnig zeggen over het weer van morgen, zij het wel zonder garanties.
Je kan gemiddeld op lange termijn zinnige dingen zeggen: bijvoorbeeld de gemiddelde temperatuur van de komende 10 juli-maanden zal hoger zijn dan de gemiddelde temperatuur van de komende 10-december maanden.
Als je echter begint met : Over 7 dagen gaat het 's morgens regenen, of de eerste week van juli zal er een hittegolf zijn, ...
Dan ben je gewoon uit je nek aan 't kletsen, ook al vind je 101 redenen waarom het zo zou kunnen zijn. Je kan er evengoed 101 vinden waarom het zo niet zou zijn.
Het enige 'nuttige' van die analisten is dat ze je soms doen nadenken over mechanismen waar je nog niet hebt bij stilgestaan. Bij mij helpt dit om de voetjes op de grond te houden, en niet al te enthousiast te worden over een of andere belegging.
Verder voorspel ik dat 2014 een schitterend beursjaar wordt.
Of niet.
Of iets tussenin.
ik voorspel dat het voor 2013 afgelopen is met winst.... 2014 ... komt eraan ziet u ! 

I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Ziet er niet goed uit vandaag.
Gelukkig redelijk veel cash aan de kant staan.
Nu nog de goeie doelen vinden
Gelukkig redelijk veel cash aan de kant staan.
Nu nog de goeie doelen vinden

72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
De koers van Umicore al eens bekeken ?
Maar 2 stijgers in gans mijn portefeuille (op 6 aandeel-lijnen). Inderdaad niet goed, maar gelukkig valt de schade mee dankzij Cie du Bois Sauvage: +3,85% naar 205 €.
(Andere stijger is RTL Group)
(Andere stijger is RTL Group)
Ja die heb ik dus al in portkarine schreef:De koers van Umicore al eens bekeken ?
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
Ik volg Umicore ook nauw op de voet, maar wacht nog om terug in te stappen.reteiP schreef:Ja die heb ik dus al in portkarine schreef:De koers van Umicore al eens bekeken ?
http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/ ... ij___.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Beleggers die de markten niet zo nauw volgen, kunnen mijn inziens instappen in de DAX30.
Beleggers die de markten niet zo nauw volgen, kunnen mijn inziens instappen in de DAX30.
Zeer sterk banenrapport in de VS vandaag.
Economie is daar duidelijk volop aan heropleving toe, terwijl in Europa daarentegen we nog maar aan het begin van herstel staan.
Economie is daar duidelijk volop aan heropleving toe, terwijl in Europa daarentegen we nog maar aan het begin van herstel staan.
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Barco en Delhaize toch 2 sterke dalers vandaag.
Dat is het officieuze banenrapport als ik me niet vergis. Het officiële komt vrijdag pas.Piper schreef:Zeer sterk banenrapport in de VS vandaag.
@ piper : laat eens weten wanneer je instapt in Umicore.
thx
thx
Begrijp de koersdaling van Barco niet.Brugse Leeuw schreef:Barco en Delhaize toch 2 sterke dalers vandaag.