De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
Er was dan ook geen solide basis aanwezig.reteiP schreef: ↑15 januari 2018, 15:43 De steun is doorbroken in Indonesië vandaag.
http://www.abc.net.au/news/2018-01-15/i ... es/9330672
Zag ik daar ook geen omgekeerde kandelaar?
Laten we een dojikaars branden voor de slachtoffers.
De Europese beurzen zijn na 15.30 u hard naar beneden gegaan en zijn hun dagwinst kwijtgespeeld. Iemand die weet waarom?
De BEL20 eindigt op nul door een vrij sterke daling van Umicore en Aperam. UMI kreeg een lager koersdoel opgeplakt van een of andere analist.
De andere Eurozone-beurzen zijn toch allemaal heel licht gestegen?
De andere Eurozone-beurzen zijn toch allemaal heel licht gestegen?
& Solvay ging ex-dividend...
oh & Umicore kreeg zelfs 2 adviezen. Buy & Sell, 50 & 30
Het slechte nieuws dat de beurzen vandaag deed daveren waren de zware verliezen bij General Electric en Citigroup.
Geen idee. Euro vandaag naar beneden en toch blijft Europa weer haperen terwijl VS weer vlot omhoog gaat. Iemand verklaring voor? Macro cijfers voor Europa lijken nochtans goed.
De VS gaat niet omhoog want Wall Street is momenteel dicht. De VS beurzen zijn gisteren lager gesloten en als reactie daarop daalt Europa. De reden voor de negatieve stemming wereldwijd staat in mijn vorige post.
Mijn aandelen kleuren bloedrood vandaag, behalve SES en Pandora.
Aandelenportefeuille netto met 1167% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,7% (tem 11 jul '25)
Momenteel: 100% cash
Momenteel: 100% cash