De crash van 2016
TIP
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Re: De crash van 2016
Hoe meer accounts hoe meer reclame-inkomsten.Yaris schreef:De webmaster zou twee euro moeten vragen voor elke nieuwe gebruikersnaam die aangemaakt wordt.
De eigenaars van deze site worden er beter van.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Preafrio1 heeft zich zojuist geregistreerd.
Kristof is slimmer dan hij er uit ziet, verkocht op de piek, banken kunnen vanaf nu alleen maar minder populair wordenSpruitekop schreef:Hoe meer accounts hoe meer reclame-inkomsten.Yaris schreef:De webmaster zou twee euro moeten vragen voor elke nieuwe gebruikersnaam die aangemaakt wordt.![]()
De eigenaars van deze site worden er beter van.
En dat die van de Persgroep niet al te snugger zijn kunnen we elke dagen lezen in hun kranten.
Censureren, daar zijn ze wel goed in.
Lap, account weg en berichten verdwenen.
Altijd maar opnieuw die vijandlijst aanvullen 
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
Oei den Dow Jones over de 18000 punten. 
Bring on those rate hikes !
Nohedge zijn shortposities draaien op volle toeren zeker? Dow al boven de 18100 punten.laeka schreef:Oei den Dow Jones over de 18000 punten.
-
pisa
Ik zie hier 1.356 USD spot price.
Begin deze week zat men nog te juichen dat de barrière van 1.400 USD elke minuut kon gesloopt worden.
Net toch iets minder dus.
Begin deze week zat men nog te juichen dat de barrière van 1.400 USD elke minuut kon gesloopt worden.
Net toch iets minder dus.
Op 6 maanden 350$ (per luttele 30 GRAM) gestegen en nu het een paar dollar zakt van de 1375$ top is het toch geen goede investering. 
Zilver zit overigens bijna aan een verdubbeling.
En de mijntjes, daar zal ik maar niet over uitweiden zekers...
Zilver zit overigens bijna aan een verdubbeling.
En de mijntjes, daar zal ik maar niet over uitweiden zekers...
-
pisa
@preafrio1
Natuurlijk, dat klopt idd.
Maar de financiële ondergang van de wereld is weer wat uitgesteld.
Een zeer goed banenrapport in de US en de beurzen vlammen weer volop omhoog.
Het 'momentum' van het goud is weer even voorbij.
Deze namiddag zelfs dip naar 1.345 USD
Natuurlijk, dat klopt idd.
Maar de financiële ondergang van de wereld is weer wat uitgesteld.
Een zeer goed banenrapport in de US en de beurzen vlammen weer volop omhoog.
Het 'momentum' van het goud is weer even voorbij.
Deze namiddag zelfs dip naar 1.345 USD
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Dat banenrapport is 'natte vinger'-werk dat nadien dan telkens wordt bijgesteld.
Het grote probleem is dat eventuele renteverhogingen nefast gaan zijn voor de rente op de VS-schulden.
Het is voor de FED dus kiezen tussen pest en cholera. Ik zou kiezen voor cholera, dat klinkt dan toch nog schoner.
Het grote probleem is dat eventuele renteverhogingen nefast gaan zijn voor de rente op de VS-schulden.
Het is voor de FED dus kiezen tussen pest en cholera. Ik zou kiezen voor cholera, dat klinkt dan toch nog schoner.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
De exacte cijfers worden elke keer aangepast, maar de teneur blijkt wel altijd correct. Het is bij mijn weten nog niet voorgekomen dat een uitstekend rapport werd bijgesteld tot een teleurstellend, laat staan tot een negatief.Spruitekop schreef:Dat banenrapport is 'natte vinger'-werk dat nadien dan telkens wordt bijgesteld.
Ik snap die haast om rentes verhogen niet echt eigenlijk. De voorspelde gevaren van lage rentes (hyperinflatie overal!) blijven uit, en de positieve effecten op de economie zijn volgens berekeningen van onder meer Krugman toch duidelijk meetbaar. Het enige probleem is dat lage rentes de druk om structureel te hervormen wegnemen bij sommige regereingen, maar dat is een drogargument. Als centrale banken hun regeringen ruimte geven om te hervormen en die regeringen niets doen, dan is dat niet de fout van het monetair systeem - wel van Jan-met-de-Pet die tegen elke hervorming die hem op korte termijn pijn doet stemt.
De Fed wil ongetwijfeld een wapen achter de hand houden voor als er weer een financiële crisis uitbreekt. Een rente van een paar procent kan verlaagd worden maar de rente kan niet verder en verder verlaagd worden als ze al bijna op nul staat.