Delhaize aandelen omzetten in aandelen ahold
TIP
Delhaize aandelen omzetten in aandelen ahold
Na de fusie krijgen Delhaize aandeelhouders automatisch 4,75 aandelen ahold in ruil voor 1 aandeel Delhaize.
1- hoe gebeurt die ruil wanneer je geen rond aantal Ahold aandelen bekomt? Stort de bank dan gewoon het restje in cash op de geldrekening?
2- Wat met de toekomstige dividenden? Ahold is een Nederlandse groep: gaan ex-Delhaize aandeelhouders dan 2 maal R.V. moeten betalen op eventuele dividenden (1x in NL, 1 x in B)?
1- hoe gebeurt die ruil wanneer je geen rond aantal Ahold aandelen bekomt? Stort de bank dan gewoon het restje in cash op de geldrekening?
2- Wat met de toekomstige dividenden? Ahold is een Nederlandse groep: gaan ex-Delhaize aandeelhouders dan 2 maal R.V. moeten betalen op eventuele dividenden (1x in NL, 1 x in B)?
Re: Delhaize aandelen omzetten in aandelen ahold
1. inderdaad, overschotjes worden bij altijd uitbetaald.
2. ik vrees dat we hier dubbel zullen moeten betalen. Ik dacht ooit eens iets gelezen te hebben dat testaankoop daarom aanraadde om de Delhaize aandelen te verkopen voor de overdracht.
2. ik vrees dat we hier dubbel zullen moeten betalen. Ik dacht ooit eens iets gelezen te hebben dat testaankoop daarom aanraadde om de Delhaize aandelen te verkopen voor de overdracht.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Delhaize aandelen omzetten in aandelen ahold
Mijne zijn sinds deze week weg en heb er goed aan verdiend.Boogje schreef:1. inderdaad, overschotjes worden bij altijd uitbetaald.
Al dat geruil en dan de speculoostaks, dubbel RV ...
Ze staan zo goed als all time high