Deutsche Bank budget en kredietkaart
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
honda4life
- Newbie

- Contacteer:
Deutsche Bank budget en kredietkaart
Hallo iedereen,
Ik ben onlangs klant geworden bij Deutsche Bank.
Nu leek mij het "budget" een heel leuke functie om wat uitgaven onder te verdelen en ging ik dit eens testen.
Echter heb ik nu een budget "test" genaamd dat op niks trekt, ik krijg dit dan ook niet weg.
Ook bij het aanmaken van een nieuw budget, kan ik deze niet meer koppelen aan mijn rekeningen.
Weet er iemand hoe ik dit oplos?
Volgend probleem:
Vandaag GSM herladen, bij gebrek aan mogelijkheid via bankcontact online te gebruiken, dan maar kredietkaart.
Heb ik ergens een overzicht van mijn uitgaven die ik doe met de kredietkaart.
En ik die Record onoverzichtelijk vond... Helaas mis ik deze functies
Ik ben onlangs klant geworden bij Deutsche Bank.
Nu leek mij het "budget" een heel leuke functie om wat uitgaven onder te verdelen en ging ik dit eens testen.
Echter heb ik nu een budget "test" genaamd dat op niks trekt, ik krijg dit dan ook niet weg.
Ook bij het aanmaken van een nieuw budget, kan ik deze niet meer koppelen aan mijn rekeningen.
Weet er iemand hoe ik dit oplos?
Volgend probleem:
Vandaag GSM herladen, bij gebrek aan mogelijkheid via bankcontact online te gebruiken, dan maar kredietkaart.
Heb ik ergens een overzicht van mijn uitgaven die ik doe met de kredietkaart.
En ik die Record onoverzichtelijk vond... Helaas mis ik deze functies
Re: Deutsche Bank budget en kredietkaart
Ik kan enkel antwoorden op de kredietkaart vraag:
Uitgaven via kredietkaart komen gewoon in het overzicht van je zichtrekening terecht, maar daar zal ongeveer 48u-72u vertraging op zitten (en voor buitenlandse transacties soms nog iets langer).
Voor je budget vraagje kan je altijd een e-mailtje sturen naar de helpdesk, ze bellen je dan op want DB geeft wel nooit antwoord via e-mail. Zo spaar je onkosten om zelf te bellen naar de 078 lijn uit.
Uitgaven via kredietkaart komen gewoon in het overzicht van je zichtrekening terecht, maar daar zal ongeveer 48u-72u vertraging op zitten (en voor buitenlandse transacties soms nog iets langer).
Voor je budget vraagje kan je altijd een e-mailtje sturen naar de helpdesk, ze bellen je dan op want DB geeft wel nooit antwoord via e-mail. Zo spaar je onkosten om zelf te bellen naar de 078 lijn uit.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
honda4life
- Newbie

- Contacteer:
Re: Deutsche Bank budget en kredietkaart
Dat ze terugbellen dat weet ik, nu moet ik wel zeggen dat dit een groot pluspunt is en zeer handig is.
Bedankt voor m'n vraag te beantwoorden!
Bedankt voor m'n vraag te beantwoorden!