Deutsche bank: geld afhalen zonder verlies premie?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Deutsche bank: geld afhalen zonder verlies premie?
Graag jullie mening: Stort op 1/10/2010 10000€ en stort bij op 5/6/2011 5000€. Wil nu op 26/1/2013 10000€ afhalen. Welk geld gaat er dan bij mijn DB spaarrekening af en wat verlies ik aan getrouwheidspremie. Alvast bedankt.
Re: Verlaging rente Deutsche Bank?
Beide stortingen hebben rente opgeleverd, die op 1 Jan 2013 gestort is. Die som zit nu het minst lang GP op te brengen, en zal dus eerst aangesproken worden. Vervolgens is die 10.000€ op 1/10/2012 opnieuw begonnen GP op te brengen, dus zal daar de rest afgaan.
De getrouwheidspremie die je verliest is op het rentebedrag vanaf 1/1/2013 tot nu en op het deel van die 10.000 van 1/10/2012 tot nu.
De getrouwheidspremie die je verliest is op het rentebedrag vanaf 1/1/2013 tot nu en op het deel van die 10.000 van 1/10/2012 tot nu.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dus beste anonymous, mijn verlies zal zeer beperkt zijn moest ik nu deze 10000 afhalen. Alvast bedankt
http://www.hln.be/hln/nl/943/Consument/ ... alen.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Wees blij dat je nog rente krijgt op je spaarboekje, en aan de bank niet moet betalen, omdat ze je spaargeld willen aannemen.
Wees blij dat je nog rente krijgt op je spaarboekje, en aan de bank niet moet betalen, omdat ze je spaargeld willen aannemen.

Wat de laatste 4 reacties met een renteverlaging van Deutsche bank uit 2010 te maken hebben
Een nieuw topic opstarten is misschien te lastig???

Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Re: Deutsche bank: geld afhalen zonder verlies premie?
Wees blij dat je nog rente krijgt bij DB, en niet moet betalen om je geld op een spaarboekje te plaatsen.vlo schreef:Wat de laatste 4 reacties met een renteverlaging van Deutsche bank uit 2010 te maken hebben![]()
![]()
![]()
Re: Deutsche bank: geld afhalen zonder verlies premie?
topic gesplitst
@cash boy: gelieve volgende keer apart topic op te starten, het hoort niet om een topic van 2 jaar oud te heropenen voor iets wat er niets mee te maken heeft
@cash boy: gelieve volgende keer apart topic op te starten, het hoort niet om een topic van 2 jaar oud te heropenen voor iets wat er niets mee te maken heeft