Deutsche bank nieuwe spaarregeling
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
steven$
Deutsche bank nieuwe spaarregeling
Kheb mij juist ook een deutsche bank acount aangevraagd in plaats van alles bij credit europe te zetten plaats ik ook bij deze bank een deel.
Deze bied zelfs nog betere voorwaarden 3% + 1%
en een gratis zichtrekening die zelfs 2% opbrengd!
gratis betaalkaarten
gratis betaalkaarten
Re: Deutsche bank nieuwe spaarregeling
Als je geduld hebt, dan is dit een prima bank. Hoewel de valuta's wel kloppen, duurt het gemakkelijk 3 dagen voor je een gemaakte verrichting in hun online bank systeem kan terugvinden.steven$ schreef: Kheb mij juist ook een deutsche bank acount aangevraagd in plaats van alles bij credit europe te zetten plaats ik ook bij deze bank een deel.
gratis betaalkaarten
Wat wel zeer rot is aan DB is als je geld van je spaarrekening naar een andere bank wil plaatsen. Dat kan je niet op dezelfde dag geregeld hebben. Eerst moet "overnacht" het geld van spaarrekening naar zichtrekening gaan, en dan weer "overnacht" van je zichtrekening naar de rekening die je wil. Dit is een "extra" nacht, waar je bij een normale bank geen last van hebt.
DB is ok als ze de enige bank zijn die de hoogste rente aanbieden, anders zou ik voor een andere bank met dezelfde voorwaarden opteren.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Van die 'overnachting' van dat geld ben ik nog niet zo zeker van. Ik heb dat al eens omzeild, door onmiddellijk nadien het geld toch over te schrijven van zicht naar externe rekening. Je krijgt dan wel een berichtje " saldo onvoldoende ?" , maar je kan dat gewoon negeren.Gorge schreef:Als je geduld hebt, dan is dit een prima bank. Hoewel de valuta's wel kloppen, duurt het gemakkelijk 3 dagen voor je een gemaakte verrichting in hun online bank systeem kan terugvinden.steven$ schreef: Kheb mij juist ook een deutsche bank acount aangevraagd in plaats van alles bij credit europe te zetten plaats ik ook bij deze bank een deel.
gratis betaalkaarten
Wat wel zeer rot is aan DB is als je geld van je spaarrekening naar een andere bank wil plaatsen. Dat kan je niet op dezelfde dag geregeld hebben. Eerst moet "overnacht" het geld van spaarrekening naar zichtrekening gaan, en dan weer "overnacht" van je zichtrekening naar de rekening die je wil. Dit is een "extra" nacht, waar je bij een normale bank geen last van hebt.
DB is ok als ze de enige bank zijn die de hoogste rente aanbieden, anders zou ik voor een andere bank met dezelfde voorwaarden opteren.
Ik geef wel toe dat het heel onhandig en heel verwarrend werken is op die manier met DB.
Ik heb het in het verleden eens geprobeerd, dat lukte, maar de overschrijving naar de externe rekening werd een dag later pas uitgevoerd, waardoor ik toch een extra overnachting "cadeau" kreeg van DB.
Dat heb ik ook bij argenta. Bovendien schreef ik onlangs over van argenta zichtrekening naar CE en de dag erna van KBC zichtrekening naar CE en zelfs dan was het geld van KBC er vroeger als dat van argenta!Gorge schreef: