Deutsche Bank zichtrekening rente
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
iphone_belgium
- Newbie

- Contacteer:
Deutsche Bank zichtrekening rente
Hallo iedereen,
Deutsche Bank verlaagt de rente op de zichtrekening naar 0.50% tijd om te gaan overstappen naar andere bank
Nog mensen die bij Deutsche Bank zijn en wat gaan jullie doen met deze verlaging ?
Deutsche Bank verlaagt de rente op de zichtrekening naar 0.50% tijd om te gaan overstappen naar andere bank
Nog mensen die bij Deutsche Bank zijn en wat gaan jullie doen met deze verlaging ?
Re: Deutsche Bank zichtrekening rente
de rente op een zichtrekening is bruto dus bespaar je de moeite om voor een ZICHTrekening die toch gratis is (nogmaals) een nieuwe bank te nemen.... maar elk doet natuurlijk wat hem wilt..
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Zelfs met 0,50% blijven ze bovenaan de lijst staan, dus ik blijf bij DB.
@iphone_belgium
kan u iets meer vertellen over deze aanpassing? waar haalt u deze informatie? over welke rekening gaat het? vanaf wanneer
kan u iets meer vertellen over deze aanpassing? waar haalt u deze informatie? over welke rekening gaat het? vanaf wanneer
Volgens site nog steeds 1% bruto.Owel moeten ze het nog aanpassen.
https://www.deutschebank.be/nl/betalen- ... ening.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.deutschebank.be/nl/betalen- ... ening.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Klopt, vond onderstaand bericht in mijn berichtenbox:
voor mij in ieder geval geen reden om van zichtrekening te veranderen omwille van de gratis kaartenTariefwijzigingen vanaf 1 februari 2011
Geachte Heer
Hierbij wensen wij u te informeren over twee tariefwijzigingen met ingang van 1 februari 2011.
1) DB E-Account zichtrekening
Vanaf 01/02/2011 wordt de creditrente van de DB E-Account zichtrekening op 0,50% bruto per jaar gebracht. Deze rentevoet is van toepassing vanaf de eerste euro.
2) Geldafhalingen met MasterCard en Visa kredietkaarten
Vanaf 01/02/2011 wordt de tarifering van geldafhalingen aan geldautomaten met een MasterCard (DB Titanium Card, DB Titanium Plus Card) of Visa kaart van Deutsche Bank voordeliger voor u.
Wij zullen een uniek tarief toepassen van 2,50 euro per afhaling, om het even waar ter wereld. In het geval van een afhaling in een andere munt dan de euro, blijft de wisselcommissie uiteraard van toepassing.
Voor alle duidelijkheid, geldafhalingen met de Bancontact betaalkaart van Deutsche Bank blijven gratis aan alle geldautomaten in de eurozone.
Met eventuele vragen kunt u terecht bij onze Cliëntendienst op het nummer 078 156 160, van maandag tot vrijdag tussen 8u30 en 19u en op zaterdag tussen 9u en 12u.
Met vriendelijke groeten
-
wrpint
Voor mij geen enkele reden tot overstappen. Heb slechts 200 à 300 EUR op zichtrekening staan, de rest op spaarrekening. Loon wordt gestort op spaarrekening. Ik zet regelmatig beetje over van spaar naar zicht. Ik apprecieer bij Deutsche Bank de gratis kaarten. Toen ik bij Deutsche Bank klant werd, was ik nog klant bij Rabobank, ABN Amro, Dexia, Citibank welcomeplus. ABN, Dexia en Citibank heb ik buiten gezwierd. Deutsche Bank zal ik niet buitengooien.
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Als je niet moet betalen voor je zichtrekening + kaartjes, das al veel.
Bij de grootbanken betaal je ervoor en trekt de rente op de zichtrekening ook op niks.
Bij de grootbanken betaal je ervoor en trekt de rente op de zichtrekening ook op niks.
Waarnaartoeiphone_belgium schreef:Hallo iedereen,
Keytrade nog steeds 1% + 5 cent actie.ted schreef:Waarnaartoeiphone_belgium schreef:Hallo iedereen,
levert me ongeveer 30 euro/jaar op bij de meeste banken kost een zichtrekening ongeveer 30 euro/jaar.
Winst voor mij 60 euro of een leker etentje.