DHB BANK geen filiaal meer in België
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
DHB BANK geen filiaal meer in België
Ik ben vandaag naar het filiaal van de DHB bank Brussel geweest.
Dit filiaal is gesloten!!!!
Kent iemand de reden waarom er geen filiaal van DHB bank meer is in België.
Groetjes,
Dit filiaal is gesloten!!!!
Kent iemand de reden waarom er geen filiaal van DHB bank meer is in België.
Groetjes,
-
witte merel
- Sr. Member

- Contacteer:
Re: DHB BANK geen filiaal meer in België
Weet iemand of dit waar is? We weten dat ze via mail moeilijk bereikbaar zijn, maar telefonisch lukte dit toch nog een paar dagen geleden. Wie weet hier meer over?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Personeelsleden die buiten een sigaret stonden te roken hebben mij gezegd dat er in België geen enkel agentschap meer is.
Ik heb naar de reden gevraagd en die konden ze me niet geven.
Groetjes,
Ik heb naar de reden gevraagd en die konden ze me niet geven.
Groetjes,
-
webmaster
Wij ontvingen volgend bericht van de directie van DHB Bank:
Op het forum is er discussie omtrent de sluiting van de DHB filialen in België. Deze informatie is echter foutief.
DHB heeft onlangs beslist, als gevolg van haar nieuw strategisch plan, om enkele ativiteiten stop te zetten en zich verder toe te leggen op haar kernactiviteiten, nl. deposito's en kredieten voor particulieren. In dit opzicht zijn vanaf 20 september 2010 in België enkel de internationale overboekingen en de loketverrichtingen stopgezet. Hierdoor is wellicht de bovenvermelde verwarring ontstaan.
Het hoofdkantoor van de DHB Bank België blijft open in de Koningsstraat 168, 1000 Brussel, eveneens als de agentschappen in Charleroi en Luik.
Onze klanten zijn voldoende op voorhand verwittigd van deze veranderingen, die in praktijk niks wijzigen aan de dienstverlening voor onze deposito- en kredietklanten.
Op het forum is er discussie omtrent de sluiting van de DHB filialen in België. Deze informatie is echter foutief.
DHB heeft onlangs beslist, als gevolg van haar nieuw strategisch plan, om enkele ativiteiten stop te zetten en zich verder toe te leggen op haar kernactiviteiten, nl. deposito's en kredieten voor particulieren. In dit opzicht zijn vanaf 20 september 2010 in België enkel de internationale overboekingen en de loketverrichtingen stopgezet. Hierdoor is wellicht de bovenvermelde verwarring ontstaan.
Het hoofdkantoor van de DHB Bank België blijft open in de Koningsstraat 168, 1000 Brussel, eveneens als de agentschappen in Charleroi en Luik.
Onze klanten zijn voldoende op voorhand verwittigd van deze veranderingen, die in praktijk niks wijzigen aan de dienstverlening voor onze deposito- en kredietklanten.