dilemma
TIP
Re: dilemma
Platin, ik zou hier niet op ingaan maar een tegenvoorstel doen en vragen om 100% of meer uit te betalen.
P.S.: Hoop wel dat dit een gezond bedrijf is.
Laatst gewijzigd door Piper op 16 augustus 2013, 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, maar na die 20 jaar heb je dan nog altijd je aandelen. Ik zou niet verkopen als je het geld niet nodig hebt.platin schreef:anderzijds voor dat bedrag aan dividenden is betaald kan 20 jaar of langer zijn.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
telkens er dividend is , mindert deel aandelen.Yaris schreef:Ja, maar na die 20 jaar heb je dan nog altijd je aandelen. Ik zou niet verkopen als je het geld niet nodig hebt.platin schreef:anderzijds voor dat bedrag aan dividenden is betaald kan 20 jaar of langer zijn.
Estate Guru believer.
Er 50% verlies aan doen is wel heel veel.
Piper schreef:Platin, ik zou hier niet op ingaan maar een tegenvoorstel doen en vragen om 100% of meer uit te betalen.
het is te nemen of laten.
Estate Guru believer.
Daar we niet weten over welk bedrijf u aandelen hebt is een advies geven onmogelijk, algemeen kan je stellen dat 50 % van de huidige waarde niet veel is.
platin schreef:Piper schreef:Platin, ik zou hier niet op ingaan maar een tegenvoorstel doen en vragen om 100% of meer uit te betalen.
het is te nemen of laten.
Platin, de soep wordt nooit zo heet geëten als ze wordt opgediend.
Wat is het aandeel intrinsiek waard?
Wat zijn de verwachtingen van het bedrijf? Sector? Toekomstmogelijkheden?
Misschien eventueel houden tot crisis meer weggeëbt is en het aandeel meer waard is.
Wat ga je met dat geld doen? Heb je een beter alternatief klaar om in te beleggen?
Over wat gaat dit topic?? Ik zie het eerste bericht van platin niet!!
wegens een paar leukerds (via pb ) topic verwijderd.dries944 schreef:Over wat gaat dit topic?? Ik zie het eerste bericht van platin niet!!
Estate Guru believer.
Trek je daar niks van aan,belangrijkste is da de mensen kunnen volgen en eventueel deftig kunnen reageren!
Ik denk dat het ging over het bezit van werkgevers aandelen die vast geklikt zijn. ( reden brugpensioen) m.a.w als dividend wordt er wat verkocht.dries944 schreef:Over wat gaat dit topic?? Ik zie het eerste bericht van platin niet!!
en vraag heden om terug koop aan 50 % vast geklikte waarde.Nakal schreef:Ik denk dat het ging over het bezit van werkgevers aandelen die vast geklikt zijn. ( reden brugpensioen) m.a.w als dividend wordt er wat verkocht.dries944 schreef:Over wat gaat dit topic?? Ik zie het eerste bericht van platin niet!!
dus verkopen of bijhouden.
gaat wel over 10000 den €.
dus werkgever wil heden de helft van de vast geklikte waarde uitbetalen.
anders wachten tot er dividend is en verkoop telkens er dividend is.
achterliggende reden

meer dividend aan minder aandeelhouders

en het is alles of niks verkopen .
Estate Guru believer.
Nieuwe vorm van amusement op Spaargids: zoek de vraag.
Ik volg nog niet helemaal. Kan je enkel en alleen aan je werkgever verkopen? Vroeger had je op de Belgische beurs een afdeling voor zulke zaken (resten van coupons voor inschrijvingen, kasbons van banken etc..., alles wat geen vaste notering heeft). Weet niet of dit nu nog bestaat.platin schreef:en vraag heden om terug koop aan 50 % vast geklikte waarde.Nakal schreef:
Ik denk dat het ging over het bezit van werkgevers aandelen die vast geklikt zijn. ( reden brugpensioen) m.a.w als dividend wordt er wat verkocht.
en het is alles of niks verkopen .