dividend cera aandelen
TIP
Re: dividend cera aandelen
Bedankt voor het Excel bestand. De informatie die ik had gekregen, dat je nu nog maar 3125€ zou krijgen bij uitstap, is dus niet correct.
Hangt er vanaf hoeveel D-aandelen ge verkoopt.Hector schreef:Bedankt voor het Excel bestand. De informatie die ik had gekregen, dat je nu nog maar 3125€ zou krijgen bij uitstap, is dus niet correct.
De koers van 1 aand. KBC Ancora was in juni 2007 ong. 90,00 €, nu nog 12,54 €.
50 D-aandelen zijn nu 5.685,90 € waard, gekapitaliseerd dividendoverschot inbegrepen.
Supertool! Bedankt!Urbain schreef:1 B aandeel = 6.20 €
1 D aandeel = 4,2 aand. KBC Ancora + gekapitaliseerd dividendoverschot
1 E aandeel = 50.00 €
Dividend 2011 : 2.50 %
KBC Ancora is de ( vroegere Cera ) holding die KBC controleert !
Bereken de waarde van uw aandelen met bijgaand Excel bestand
Ook bedankt !
Ik wist niet eens dat de waarde van die D-aandelen variabel was. Blijkbaar is de koers vandaag weeral wat lager dan gisteren.
http://www.kbcancora.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik wist niet eens dat de waarde van die D-aandelen variabel was. Blijkbaar is de koers vandaag weeral wat lager dan gisteren.
http://www.kbcancora.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
of http://www.beursduivel.be/koersen.php?p ... RA&type=1j" onclick="window.open(this.href);return false;
Die link naar beursduivel ziet er veel interessanter uit : ik moet dat allemaal nog wel wat bestuderen, want ik heb daar totaal geen ervaring mee.
Ja, als je de beurskoersen wilt raadplegen van Belgische, Nederlandse of Franse aandelen is beursduivel een van de betere sites.Nefertari schreef:Die link naar beursduivel ziet er veel interessanter uit : ik moet dat allemaal nog wel wat bestuderen, want ik heb daar totaal geen ervaring mee.
Re: cera aandelen
Wie gaat er op 22 december nee zeggen te Leuven om 08.00 uur tegen de statutenwijziging.
Wat een laffe zaak is dat eigenlijk weeral: een 9-tal dagen voor het jaareinde nog vlug effe zorgen dat we niet meer kunnen verkopen. En welke oen gaat er daar eigenlijk "ja" stemmen???????
Dit zaakje stink weer ferm.
Wat een laffe zaak is dat eigenlijk weeral: een 9-tal dagen voor het jaareinde nog vlug effe zorgen dat we niet meer kunnen verkopen. En welke oen gaat er daar eigenlijk "ja" stemmen???????
Dit zaakje stink weer ferm.
Heb ik ook al mijn hoofd over zitten breken !
Ik overwoog al een tijdje om mijn cera aandelen te verkopen in 2012.
Gelukkig gaat het bij mij niet over een groot bedrag en kan de verkoop wat mij betreft nog een tijd uitgesteld worden.
Maar de vraag is : zal het in 2013 wél kunnen (en zal het nog iets opbrengen) ?
Ik overwoog al een tijdje om mijn cera aandelen te verkopen in 2012.
Gelukkig gaat het bij mij niet over een groot bedrag en kan de verkoop wat mij betreft nog een tijd uitgesteld worden.
Maar de vraag is : zal het in 2013 wél kunnen (en zal het nog iets opbrengen) ?
Heeft t zin om nee te gaan stemmen? (heeft het uberhaupt zin om te stemmen, tis belgie en democratie dient hier voor schijn)
Als dit tot gevolg heeft dat we volgend jaar (massaal) kunnen uitstappen... zal ik komen stemmen.
Maar bij een fallissement wat krijgen we dan? Hoe gaat men de waarde bepalen met die kbc ancorra koers? Staatsgarantie op aandelen is hier nog letterlijker (duidelijker aanwezig) te nemen dan bij arco.
En mijn vriendin heeft van thuis uit sowieso nog n hoop van die ancorra liggen... Indertijd was spreiden nog niet 'hot' zeker ... naar de plaatselijke kbc directeur luisteren daarintegen....
Als dit tot gevolg heeft dat we volgend jaar (massaal) kunnen uitstappen... zal ik komen stemmen.
Maar bij een fallissement wat krijgen we dan? Hoe gaat men de waarde bepalen met die kbc ancorra koers? Staatsgarantie op aandelen is hier nog letterlijker (duidelijker aanwezig) te nemen dan bij arco.
En mijn vriendin heeft van thuis uit sowieso nog n hoop van die ancorra liggen... Indertijd was spreiden nog niet 'hot' zeker ... naar de plaatselijke kbc directeur luisteren daarintegen....
Ach, nu verkopen is niet het verstandigste. Hopen dat er betere tijden komen in het bankenlandschap en dan zullen we blij zijn dat we niet verkocht hebben.
Hoedanook, hadden jullie dit niet al van mijlenver zien aankomen? Dat men op een of andere manier een massale uittocht ging vermijden, voelde mijn kleine teen al aankomen na het debacle met Arcopar.
Hoedanook, hadden jullie dit niet al van mijlenver zien aankomen? Dat men op een of andere manier een massale uittocht ging vermijden, voelde mijn kleine teen al aankomen na het debacle met Arcopar.
Heb jij die Ancora's nog niet verkocht??Filip285 schreef:Heeft t zin om nee te gaan stemmen? (heeft het uberhaupt zin om te stemmen, tis belgie en democratie dient hier voor schijn)
Enige jaren geleden stonden die abnormaal hoog. Tegen het advies in van KBC heb ik ze verpatst. En zie nu, wie had er gelijk?
Ik, die geen financieel/economisch diploma heb.
Ze hebben mij natuurlijk nog die B-aandelen doen behouden. Kan niet zakken meneer. En 6mnd/jaar te verkopen. En het gaat maar over 250 euro.
80% van het geen ze zeggen zijn halve waarheden en leugens.
Soms vraag ik mij af waarom er daar zoveel "adviseurs" rondlopen. Ze bieden geen enkele maar werkelijk geen enkele meerwaarde.
Het dividend voor het boekjaar 2012 is bepaald op 0,5 %.
In 2013 kan er niet vrijwillig uitgetreden worden. We zullen nog eens 6 maanden afwachten ;-)
In 2013 kan er niet vrijwillig uitgetreden worden. We zullen nog eens 6 maanden afwachten ;-)
Wat nog altijd meer is dan het vorige jaar 
1 B aandeel = €6,2Hector schreef:
Dan is het spijtig dat je ze niet vroeger hebt verkocht. Enkele jaren geleden heb ik ze verkocht en er ongeveer 16000€ voor teruggekregen. Momenteel krijg je nog amper 3125€ terug bij verkoop.
Van 14 mei 2013 tot 31 december 2013 bedraagt het GDO per D-aandeel 61,26 euro. + 4,2 aandelen KBC Ancora.
die vorige week vrijdag €15,38 verhandeld werden.
Dus 1 D aandeel is €125,856
Ik kom zo op een waarde van ongeveer € 6.600 voor mijn 50 B en D aandelen. Ik meen mij ook te herinneren dat dit gaat om een investering van omgerekend €1.000.
Het dividendpercentage is niet 2,5 % maar 0,5%
Ik behoud ze.