DKV bezorgt me geen attest van aansluiting
DKV bezorgt me geen attest van aansluiting
Daar ik wens over te stappen probeer ik al meer dan 1 maand een attest van DKV te ontvangen om bij mijn nieuwe verzekeraar te bewijzen dat ik al een hospitalisatieverzekering heb, en dus geen wachttijd meer moet doorlopen.
Eerst via hun site: dan krijg ik een zeer onduidelijk document met het bedrag dat ik nu per maand betaal. Mijn nieuwe verzekeraar wil dit niet aanvaarden, maar daar kan ik wel inkomen.
Telefonisch geraak ik er niet binnen; terwijl ik hier typ ligt men gsm op speaker, en dit al zeker 15 minuten.
Op mijn laatste mail krijg ik gewoon geen antwoord.
Waar kan ik terecht om wat te klagen?
Thx!
Eerst via hun site: dan krijg ik een zeer onduidelijk document met het bedrag dat ik nu per maand betaal. Mijn nieuwe verzekeraar wil dit niet aanvaarden, maar daar kan ik wel inkomen.
Telefonisch geraak ik er niet binnen; terwijl ik hier typ ligt men gsm op speaker, en dit al zeker 15 minuten.
Op mijn laatste mail krijg ik gewoon geen antwoord.
Waar kan ik terecht om wat te klagen?
Thx!
Re: DKV bezorgt me geen attest van aansluiting
Heb je geen polis van DKV met daarbij de betalingsbewijzen welke je aansluiting kunnen bevestigen???
misschien uw nieuwe makelaar laten vragen aan DKV om het bewuste attest op te sturen, hij kan dan gelijk ook je opzeg formuleren.
misschien uw nieuwe makelaar laten vragen aan DKV om het bewuste attest op te sturen, hij kan dan gelijk ook je opzeg formuleren.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Toen ik een paar jaar geleden overstapte van de ene hospitalisatieverzekering naar een andere, heb ik niet de moeite gedaan om bij mijn vorige verzekeraar te gaan bedelen om dat attest.
Ik heb gewoon mijn laatste vervaldagbericht van de polis en het betalingsbewijs opgestuurd naar mijn nieuwe verzekeraar en deze heeft dit zonder problemen aanvaard als bewijs.
Ik heb gewoon mijn laatste vervaldagbericht van de polis en het betalingsbewijs opgestuurd naar mijn nieuwe verzekeraar en deze heeft dit zonder problemen aanvaard als bewijs.
makelaars hebben een speciaal telefoonnummer waar je niet moet wachten