Dubbel plezier voor MAES liefhebbers in de Delhaize
- centiempje
- Hero Member
- Contacteer:
Dubbel plezier voor MAES liefhebbers in de Delhaize
Delhaize doet (zoals elk jaar) weer een actie met 'gratis producten verzamelen', meestal levert dit mij weinig op, omdat ze nu eenmaal duurder zijn dan andere winkels en je zelfs dan nog goedkoper af bent bij een andere winkel.
Maar deze keer dus niet, mijn man houdt van pils (veel pils haha), en wij kopen dus ons bier (Jupiler of Maes) enkel als ze in actie staan (je kent het wel Jupiler 2+1 gratis / Maes 18+6 gratis), maar deze keer staat de Maes (overal overigens) aan 12+12 gratis, dus betaal je voor een bak bier minder dan 6 euro, dus sla ik weer wat bier in
Echter, nu krijg je PER BAK nog eens 10 "goals" (stempels) en die 10 stempels staan gelijk aan 5 zakken grills (moet je wel het lef hebben om 5 spaarkaarten te vragen en er telkens 2 stempels op te zetten) of aan andere producten uiteraard. Wel dik de moeite deze keer, want eigenlijk krijg je het geld dat je betaalt voor die bak bier (en meer) in natura terug (als je je stempels slim verdeelt). Moet je natuurlijk houden van Grills, maar zoals gezegd, genoeg andere producten nog (zwan worstjes, chocolade, koeken, pasta).
PS Houdt je wel vast als je veel koopt, want de kassiersters zijn niet gewend van te hoofdrekenen
Maar deze keer dus niet, mijn man houdt van pils (veel pils haha), en wij kopen dus ons bier (Jupiler of Maes) enkel als ze in actie staan (je kent het wel Jupiler 2+1 gratis / Maes 18+6 gratis), maar deze keer staat de Maes (overal overigens) aan 12+12 gratis, dus betaal je voor een bak bier minder dan 6 euro, dus sla ik weer wat bier in

Echter, nu krijg je PER BAK nog eens 10 "goals" (stempels) en die 10 stempels staan gelijk aan 5 zakken grills (moet je wel het lef hebben om 5 spaarkaarten te vragen en er telkens 2 stempels op te zetten) of aan andere producten uiteraard. Wel dik de moeite deze keer, want eigenlijk krijg je het geld dat je betaalt voor die bak bier (en meer) in natura terug (als je je stempels slim verdeelt). Moet je natuurlijk houden van Grills, maar zoals gezegd, genoeg andere producten nog (zwan worstjes, chocolade, koeken, pasta).
PS Houdt je wel vast als je veel koopt, want de kassiersters zijn niet gewend van te hoofdrekenen

Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!
Re: Dubbel plezier voor MAES liefhebbers in de Delhaize
straks bier halen. bedankt!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- centiempje
- Hero Member
- Contacteer:
Graag gedaan.
Overigens, als je plaats hebt (wat wij wel hebben), is stockeren van dingen die in giga promotie zijn EN lang houdbaar zijn, altijd een goede zaak. Wij kopen echt enkel en alleen pils als die in korting staat
Overigens, als je plaats hebt (wat wij wel hebben), is stockeren van dingen die in giga promotie zijn EN lang houdbaar zijn, altijd een goede zaak. Wij kopen echt enkel en alleen pils als die in korting staat

Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!
Die Maesactie van 12+12 is elk jaar hoor en is niet beperkt tot Delhaize.
Je kunt trouwens beter naar een drankenhandel gaan want die hebben grotere winkelkarretjes en daar is het meestal makkelijker om met een aanhangwagen voor de deur te parkeren.
Daar komt dan nog bij dat drankenhandels vaak meer onsite stockageruimte hebben...wat voordelig is bij deze OP=OP-actie...
Je kunt trouwens beter naar een drankenhandel gaan want die hebben grotere winkelkarretjes en daar is het meestal makkelijker om met een aanhangwagen voor de deur te parkeren.

Misschien moet je eens kijken of je geen gedroogd bier kunt vinden aan een goede prijs? Dat blijft erg lang goed...of je het lekker vindt is een andere zaakcentiempje schreef:Graag gedaan.

- centiempje
- Hero Member
- Contacteer:
Pastr,
Je eerste reactie is overbodig, in mijn startpost staat namelijk dat de actie van Maes overal is...
Je tweede reactie is dan weer triestig, dit is een topic in besparingstips en als ik nu plaats heb voor 4 bakken ipv 1 zoals de meeste mensen, waarom dan niet???
Je eerste reactie is overbodig, in mijn startpost staat namelijk dat de actie van Maes overal is...
Je tweede reactie is dan weer triestig, dit is een topic in besparingstips en als ik nu plaats heb voor 4 bakken ipv 1 zoals de meeste mensen, waarom dan niet???

Twee bakken gekocht, één betaald.
Twintig stempels gekregen die dan weer goed zijn voor een product ter waarde van €5,90
Goeie tip.
Over het algemeen doe ik niet mee aan die spaaracties, maar dit vind ik de moeite.
Pils best niet TE lang bewaren. Het durft wel eens naar karton te gaan smaken en/of te schuimen bij het opendoen nog lang voor de vervaldatum.
Twintig stempels gekregen die dan weer goed zijn voor een product ter waarde van €5,90
Goeie tip.
Over het algemeen doe ik niet mee aan die spaaracties, maar dit vind ik de moeite.
Pils best niet TE lang bewaren. Het durft wel eens naar karton te gaan smaken en/of te schuimen bij het opendoen nog lang voor de vervaldatum.
- centiempje
- Hero Member
- Contacteer:
Hehe, geen nood, mijn man gaat niet uit (komt oud zeker haha), dus als hij een pintje drinkt, is dat altijd thuis. Er gaat elke maand wel een bakje op hoor (of meer)
Overigens, smaken naar karton??? Maar goed, ik drink geen pils, er bestaan wel betere dingen om te drinken

Overigens, smaken naar karton??? Maar goed, ik drink geen pils, er bestaan wel betere dingen om te drinken

...waarom pas je het dan niet aan in het onderwerp van je post? Nu lijkt het of een winkel die niet echt populair is bij bespaarders een actie doet met Maes, terwijl die actie net in alle verkooppunten is.centiempje schreef:Pastr,
Wat is er triestig aan een extra tip om misschien nog meer te kunnen besparen? Als jij voor een appel en een ei de hand kunt leggen op een pallet gedroogd bier uit 1 of ander ontwikkelingsland, waarom niet? Die "centiempje schreef:Je tweede reactie is dan weer triestig, dit is een topic in besparingstips en als ik nu plaats heb voor 4 bakken ipv 1 zoals de meeste mensen, waarom dan niet???

- centiempje
- Hero Member
- Contacteer:
Pastr,
omdat de titel gaat om het DUBBELE plezier, dus de actie 12+12 EN de stempelactie.
Die 2de reactie vond ik triestig net omdat het niet om dezelfde kwaliteit gaat en het eerder 'uitlachend' overkwam.
Overigens, zoals eerder gezegd, ik drink geen pils, als ik dan toch bier ga drinken, dan drink ik wel een Hoegaarden, of misschien een Wieze
omdat de titel gaat om het DUBBELE plezier, dus de actie 12+12 EN de stempelactie.
Die 2de reactie vond ik triestig net omdat het niet om dezelfde kwaliteit gaat en het eerder 'uitlachend' overkwam.

Overigens, zoals eerder gezegd, ik drink geen pils, als ik dan toch bier ga drinken, dan drink ik wel een Hoegaarden, of misschien een Wieze

... nog meer Maescentiempje schreef:Echter, nu krijg je PER BAK nog eens 10 "goals" (stempels) en die 10 stempels staan gelijk aan 5 zakken grills [...] of

- centiempje
- Hero Member
- Contacteer:
Haha, zapp, dat is nog waar ook, Maes Cool staat er ook tussen, nog niet eens bij stil gestaan

Ik dacht je bedoelde dubbel zoveel plezier omdat je voor dezelfde prijs een dubbele hoeveelheid alcohol krijgt...was niet duidelijk.centiempje schreef:Pastr,
Ok, allebei elkaar misverstaan duscentiempje schreef:Die 2de reactie vond ik triestig net omdat het niet om dezelfde kwaliteit gaat en het eerder 'uitlachend' overkwam.![]()

- centiempje
- Hero Member
- Contacteer:
Ha, Pastr,
ok, rechtzetting dus, ik had het dus inderdaad op die actie EN stempelactie.
Ja, ik vond je precies nogal 'uitlachend', maar goed, een geschreven woord kan dus compleet anders overkomen dan een gesproken woord... zand erover
ok, rechtzetting dus, ik had het dus inderdaad op die actie EN stempelactie.
Ja, ik vond je precies nogal 'uitlachend', maar goed, een geschreven woord kan dus compleet anders overkomen dan een gesproken woord... zand erover

Bedankt voor de tip met de zomer voor de boeg een het EK is een bak pils geen overbodige luxe