dwangsom 5 000,00 euro per dag
Re: dwangsom 5 000,00 euro per dag
AlbertO zal niet betalen!
- DoubleDigitsOrBust
- Full Member
- Contacteer:
Het blijft toch iets vreemd. Dat maakt dat alle kinderen die afkomstig zijn van de spermabank opeens kunnen via dwangsom eisen te weten wie hun vader is?
Waarom moet weten wie je vader is een recht zijn/worden??

https://www.hln.be/wetenschap-planeet/d ... ~a857784f/
In België hebben donorkinderen nog steeds het recht niet om te weten waar ze vandaan komen, daar hun verwekking voornamelijk onder anonieme noemer gebeurt”, zegt Steph Raymaekers van de vzw Donorkinderen.
In België hebben donorkinderen nog steeds het recht niet om te weten waar ze vandaan komen, daar hun verwekking voornamelijk onder anonieme noemer gebeurt”, zegt Steph Raymaekers van de vzw Donorkinderen.
Dat zou juist de reden zijn van de weigering door Albert.DoubleDigitsOrBust schreef: ↑17 mei 2019, 19:59 Het blijft toch iets vreemd. Dat maakt dat alle kinderen die afkomstig zijn van de spermabank opeens kunnen via dwangsom eisen te weten wie hun vader is?Waarom moet weten wie je vader is een recht zijn/worden??
Berten is naar verluidt immers een zéér productieve man geweest en na Delfien staan er nog tientallen anderen klaar om te cashen.
Zou Fluppe ook al naast de pot gepust hebben?
1 week geleden verzonden via de postduif
1 week geleden verzonden via de postduif
Binnenkort kan iedereen naar de rechtbank gaan om te beweren dat Albert hun vader is
( en in het achterhoofd al denken aan de win-for-live van 5 000,00 = 150 000,00 euro per MAAND °
( en in het achterhoofd al denken aan de win-for-live van 5 000,00 = 150 000,00 euro per MAAND °
Mijn maat zei dat zijn moeder met Albert De Coninck gepoept heeft.
Hij gaat een DNA staal vragen.
Hij gaat een DNA staal vragen.
-
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Dat zou wat zijn, een bijeenkomst van al die lookalikes in Laken. En als het paleis te klein is: in de serres passen 2.000 man.
VTM uitnodigen !
VTM uitnodigen !
Eigenlijk moeten we Albert feliciteren voor zijn standvastheid en zijn verantwoordelijkheid tegenover de financiën van het land.
Stel je voor dat hij 32 keer naast de pot heeft gepist en dat daar 10 kinderen uit gekomen zijn. Als die allemaal recht hebben op een dotatie...
Stel je voor dat hij 32 keer naast de pot heeft gepist en dat daar 10 kinderen uit gekomen zijn. Als die allemaal recht hebben op een dotatie...
Dit schept vooral een precedent voor alle mannen die ooit een vriendinnetje, een liefje, een onenightstand, of een minnares hadden bij wie ze het zonder condoom deden.
En ik geloof dat er héél veel in dat geval zijn (in de veronderstelling dat het geen kwaad kon omdat hun partner zogenaamd aan de pil was).
Stel je als man voor, dat er vroeg of laat iemand komt eisen dat je jouw DNA moet laten afnemen, omdat die persoon te weten kwam dat zijn/haar moeder ooit iets gehad heeft met jou.
Ik denk dat er momenteel heel wat mannen met schrik zitten.
En ik geloof dat er héél veel in dat geval zijn (in de veronderstelling dat het geen kwaad kon omdat hun partner zogenaamd aan de pil was).
Stel je als man voor, dat er vroeg of laat iemand komt eisen dat je jouw DNA moet laten afnemen, omdat die persoon te weten kwam dat zijn/haar moeder ooit iets gehad heeft met jou.
Ik denk dat er momenteel heel wat mannen met schrik zitten.
In Nederland dacht ik zelfs dat een spermadonor zou kunnen opdraaien voor onderhoudsgeld
In belgie nog niet -zou ook een schending van de privacy zijn
In belgie nog niet -zou ook een schending van de privacy zijn
Albert heeft vandaag een staal afgestaan. Enfin, dat wil hij ons doen geloven. Hij kan evengoed een staal van een asielzoeker in het Noordstation gevraagd hebben in ruil voor €5000, dat zou goedkoper geweest zijn.