dwangsom 5 000,00 euro per dag
Re: dwangsom 5 000,00 euro per dag
en kan ze niet van 2 walletjes eten ?
Als de niet wettige vader haar in zijn testament zet wel ja, maar dan gaat ze er niet veel van overhouden als de fiscus langs komt met erfenisrechten als " vreemde "
Serieus prijskaartje dat aan de Titel van " prinses " hangt als je het mij vraagt???
Serieus prijskaartje dat aan de Titel van " prinses " hangt als je het mij vraagt???
maar via een schenking zou het tarief veel lager zijn
Als vreemde toch nog 7% , en de schenker moet nog 3 jaar in leven blijven. Anders volle pot ..
Als mijn dochter mij niet zou erkennen ( verloochenen / verraad plegen ) als wettelijke vader, omdat ze persé de wettelijke dochter van iemand anders zou willen zijn,,, daar waar ik haar heb grootgebracht, zou ze van mij niks krijgen. sjot onder haar kont,en de deur uit ja.. Hoe hard kun je iemand kwetsen???
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20130130_00451850
Als mijn dochter mij niet zou erkennen ( verloochenen / verraad plegen ) als wettelijke vader, omdat ze persé de wettelijke dochter van iemand anders zou willen zijn,,, daar waar ik haar heb grootgebracht, zou ze van mij niks krijgen. sjot onder haar kont,en de deur uit ja.. Hoe hard kun je iemand kwetsen???
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20130130_00451850
Denk dat Delphine hare bek gehouden had ze veel meer had kunnen erven van Boël dan van de Armoezaaier Albert!
Dus het zal haar enkel om de erkenning gaan?
Dus het zal haar enkel om de erkenning gaan?
Enerzijds kunnen mannen "niet biologische kinderen" wél wettelijk erkennen;
Anderzijds kan men mannen die een biologisch kind verwekten bij een vrouw met wie ze niet gehuwd waren, niet verplichten om dat kind wettelijk te erkennen.
Maw: een DNA-bewijs dat Boël een biologische dochter zou zijn, betekent nog niet dat er automatisch een wettelijke erkenning op moet volgen.
Bovendien is papa Boël momenteel nog altijd de wettelijke vader.
Voor mijn persoonlijk gevoel is D.Boël alleen uit op sensatie, zodat zij in korte tijd een "wereldberoemde kunstenares" is geworden, die kinderachtige, beledigende papier-maché-penissen maakt in onze tricolore en daardoor niet alleen ons koningshuis, maar ook alle Belgen in het belachelijke probeert te trekken.DoubleDigitsOrBust schreef: ↑30 mei 2019, 22:14 Dat ze telkens in het nieuws komt en op die manier een bekende kunstenaar is zal er niets mee te maken hebben zeker?![]()

- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Het koningshuis heeft echt Delfien niet nodig om zichzelf in het belachelijke te trekken.Nefertari schreef: ↑31 mei 2019, 11:37 Voor mijn persoonlijk gevoel is D.Boël alleen uit op sensatie, zodat zij in korte tijd een "wereldberoemde kunstenares" is geworden, die kinderachtige, beledigende papier-maché-penissen maakt in onze tricolore en daardoor niet alleen ons koningshuis, maar ook alle Belgen in het belachelijke probeert te trekken.
![]()
En de rest van de Belgen? Wel het is gezond om af en toe in het belachelijke getrokken te worden. Het verhindert ons om onzelf te au serieux te nemen.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Dat Koningshuis is bijna even oninteressant als Familie of Thuis. Er gebeurd vanalles en elk typetje is daar een clown op zich!
We hebben alleen nog een homo of transgender nodig en iemand die de rol van verkrachter wil spelen.
We hebben alleen nog een homo of transgender nodig en iemand die de rol van verkrachter wil spelen.
Mmmmmmmmmmmmmmmm Lea Di Rupo wilt graag eens BDW te pakken nemen voor zijn geslacht operatie.........
Voila daar hebt ge Uwe wens, alles voor de prijs van 1

- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Blijkbaar heeft 'den Berre' nog tal van andere koekoeksjongen rondvliegen.
Straks is die 5000€/dag nog eens per kuiken.
Straks is die 5000€/dag nog eens per kuiken.

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
- Jr. Member
dat is met alle koningshuizen hetzelfde : hoeren en boeren!
Is zo oud als de straat. Gebeurd in alle klassen, waarom mag een koningshuis niet scheefpoepen??YelitBiros schreef: ↑2 januari 2020, 16:32 dat is met alle koningshuizen hetzelfde : hoeren en boeren!
NO BIG DEAL.
Wie trekt de Belgen in het belachelijke?De saksen coburgs doen dat zelf. Kom uit de juiste vagina en de centjes komen eraan. Grote bedragen en dan nog extra pikken bij de marine of klagen dat ze niet toekomen. Ook elke keer bij hun speechkes de verdraagzaamheid promoten. Hun mond houden en zelf wat meer uitdelen dat kunnen ze beter doen. Van mij mogen ze asap vertrekken. Ik zal hun vliegtickets nog wel betalen.Nefertari schreef: ↑31 mei 2019, 11:37Voor mijn persoonlijk gevoel is D.Boël alleen uit op sensatie, zodat zij in korte tijd een "wereldberoemde kunstenares" is geworden, die kinderachtige, beledigende papier-maché-penissen maakt in onze tricolore en daardoor niet alleen ons koningshuis, maar ook alle Belgen in het belachelijke probeert te trekken.DoubleDigitsOrBust schreef: ↑30 mei 2019, 22:14 Dat ze telkens in het nieuws komt en op die manier een bekende kunstenaar is zal er niets mee te maken hebben zeker?![]()
![]()
En inderdaad scheef poepen doen we bijna allemaal maar er is toch een groot verschil. Wij draaien op voor onze fouten en hun fouten? Dat betalen wij ook.
Dat is inderdaad de reden waarom hij koppig blijft ontkennen dat zij, zijn dochter is. Hij gaat deze rechtzaak uiteindelijk definitief verliezen en hij zal haar moeten erkennen en ook dat beseft hij weldegelijk. MAAR dat de procedure JAREN aangesleept ontmoedigt andere buitenechtelijke kinderen om ook hetzelfde te doen als Boël.Spruitekop schreef: ↑2 januari 2020, 16:09 Blijkbaar heeft 'den Berre' nog tal van andere koekoeksjongen rondvliegen.
Straks is die 5000€/dag nog eens per kuiken.![]()
Ze weten namelijk dat Albert dan ook die rechtzaken zal rekken tot in het oneindige. En niet iedereen heeft namelijk de middelen die Boël tot haar beschikking heeft .. en daar draait het om.