Econocom Group
TIP
Econocom Group
Nog geen topic hierover.
Nochtans één van de analisten favorieten. Terecht?
Iemand deze in port? Ik nog niet, maar volg ze wel op de voet.
71% aandelen, 19% obligaties, 10% cash
Re: Econocom Group
Ik heb Econocom. Sterk en gezond bedrijf, noteert goedkoop met een koers/winst van amper 10, zeer bekwaam management, massa aan cash in handen, blijft verder groeien.reteiP schreef:Nog geen topic hierover.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
heb er ook een aantal al enkele jaren onder mijn hoofdkussen liggen.
Blijven nu wat hangen door een overname, volg de analisten dat ze terug onder stoom gaan geraken.
Blijven nu wat hangen door een overname, volg de analisten dat ze terug onder stoom gaan geraken.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
-
marcheyrman
- Newbie

- Contacteer:
Hier wordt deftig met de steun geflirt (5,50) . Opvolgen om bij te kopen.
Grt, Marc
Grt, Marc
heb je voorbeeld gevolgd,
heb positie terug aangevuld nadat ik boven de 6,20 (achterafgezien bijna top maar dat is meer luck dan iets anders) net onder de 5,3
kunnen zeker nog wat zakken.
In mijn ogen een van de groeipareltjes in Brussel, sterk management dat grote participatie heeft, groeiende winst en dividend, enz...
heb positie terug aangevuld nadat ik boven de 6,20 (achterafgezien bijna top maar dat is meer luck dan iets anders) net onder de 5,3
kunnen zeker nog wat zakken.
In mijn ogen een van de groeipareltjes in Brussel, sterk management dat grote participatie heeft, groeiende winst en dividend, enz...
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Kende de laatste dagen opnieuw wat koopinteresse.zeezout schreef:heb er ook een aantal al enkele jaren onder mijn hoofdkussen liggen.
Inderdaad Zeezout, een aandeel om nog jaren onder ons hoofdkussen te leggen.
Overname Osiatis wordt pas in het najaar afgerond in plaats van deze zomer.
Momenteel is Econocom eigen aandelen aan het inkopen om die overname mee te financiëren.Piper schreef:Overname Osiatis wordt pas in het najaar afgerond in plaats van deze zomer.
Mooie stijging vandaag en dit omdat ING het aandeel Econocom op zijn favorietenlijstje plaatst.
Op mijn breed favorietenlijstje staat Econocom reeds geruime tijd.
Op mijn breed favorietenlijstje staat Econocom reeds geruime tijd.
Logisch ook, ziet er om geen redenen verzwakt uit,
En met zo'n lage PEG ratio + de dividenden stijgen jaar na jaar. = Koopje.
Via Osiatis een arbitragevoordeel van ~2.5%.
ReteilP, was inderdaad een verstandige keuze.reteiP schreef:Logisch ook, ziet er om geen redenen verzwakt uit,
Ik heb ook getwijfeld om wat Osiatis te kopen, maar uiteindelijk niet gedaan.
Ik twijfel eigenlijk wel om ze net voor de deal te verkopen, en dan Econocom opnieuw te kopen.
Want ik verwacht toch wel dat er heel wat Fransen Econocom van de hand zullen doen.
Enerzijds omdat het dan een relatief kleine positie zal worden, en anderzijds omdat ze plots met een dubbele RV zitten.
Want ik verwacht toch wel dat er heel wat Fransen Econocom van de hand zullen doen.
Enerzijds omdat het dan een relatief kleine positie zal worden, en anderzijds omdat ze plots met een dubbele RV zitten.
ReteilP, de hamvraag is wanneer die deal nu precies doorgaat?
Piper schreef:ReteilP, de hamvraag is wanneer die deal nu precies doorgaat?
overname is rond en bod start binnenkort.
aandeelhouders kunnen kiezen tussen 10 euro cash of 4 cash+ 1 aandeel Econocom of 5 Econocom voor 3 osiatis,
Econocom heeft er dus belang mee de koers ruim boven de 6 euro te houden.
Gokje wagen en nu verkopen om daarna lager terug in te kopen kan lonend zijn.
Piper jij sprak ergens dat Econocom zelf aandelen ingekocht had voor deze overname.
Waar heb je die info gevonden ?
Zeezout, deze mededeling komt van het bedrijf zelf.
Situatie rond Econocom is mij volledig bekend, maar ik ken nog geen exacte datum van overname. Misschien gaan ze dat ook pas achteraf mededelen.
Situatie rond Econocom is mij volledig bekend, maar ik ken nog geen exacte datum van overname. Misschien gaan ze dat ook pas achteraf mededelen.