Economische prestaties banken als N26, Revolut
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Economische prestaties banken als N26, Revolut
Banken (betaalplatformen?) zoals N26 en Revolut zijn nu toch ook al een aantal jaren bezig.
Ik zie daar regelmatig reclame voor op Facebook. Ze boren een specifieke doelgroep aan. Tech & hip. Kaarten van metaal gemaakt. Prima, iedereen zoekt zijn eigen publiek.
Maar wat ik mij afvraag; maken die reeds winst eigenlijk? Wat zijn zo een beetje de geldstromen?
Zijn er hier mensen die daar iets vanaf weten hoe goed, slecht of neutraal die dergelijke banken doen eigenlijk op financieel vlak?
Ik zie daar regelmatig reclame voor op Facebook. Ze boren een specifieke doelgroep aan. Tech & hip. Kaarten van metaal gemaakt. Prima, iedereen zoekt zijn eigen publiek.
Maar wat ik mij afvraag; maken die reeds winst eigenlijk? Wat zijn zo een beetje de geldstromen?
Zijn er hier mensen die daar iets vanaf weten hoe goed, slecht of neutraal die dergelijke banken doen eigenlijk op financieel vlak?
Re: Economische prestaties banken als N26, Revolut
Het beste advies dat ik je kan geven is om een ad blocker te installeren.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Economische prestaties banken als N26, Revolut
Die steunen op private equity om snel te groeien. Eerste doelstelling is marktaandeel veroveren, daarna zorgen dat de aandeelhouders kunnen cashen via overname of IPO en dan pas zal winstgevendheid een aandachtspunt worden.