een geldbesparende app: myshopi
een geldbesparende app: myshopi
Ik heb sedert kort een app op mijn android : myshopi.
dit is een boodschappenlijstje die je kan aanmaken voor zowat iedere modale supermarkt. heel handig.
de app stuurt je ook regelmatig promoties die spelen en die je kan gebruiken. regelmatig zijn er gratis aanbiedingen.
je koopt een artikel, betaalt het, maak een foto van je kasticket en uploaden maar....binnen enkele dagen staat je aankoopbedrag op je rekening. Heb dit al veel toegepast en het werkt perfect & snel !
Dit weekend zelfs een paar dure nylonkousen gekocht voor 8 € per stuk. Het tweede paar krijg ik gewoon terugbetaald.
Wel, dàt vind IK nu super
dit is een boodschappenlijstje die je kan aanmaken voor zowat iedere modale supermarkt. heel handig.
de app stuurt je ook regelmatig promoties die spelen en die je kan gebruiken. regelmatig zijn er gratis aanbiedingen.
je koopt een artikel, betaalt het, maak een foto van je kasticket en uploaden maar....binnen enkele dagen staat je aankoopbedrag op je rekening. Heb dit al veel toegepast en het werkt perfect & snel !
Dit weekend zelfs een paar dure nylonkousen gekocht voor 8 € per stuk. Het tweede paar krijg ik gewoon terugbetaald.
Wel, dàt vind IK nu super
- WebsterMC
- Sr. Member

- Contacteer:
Re: een geldbesparende app
ik heb daar al een 20 euro mee teruggekregen met die app. Super simpel en binnen een week na aanvraag terugbetaald!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
freetotax2005
- Sr. Member

- Contacteer:
Re: een geldbesparende app
Werkt heel netjes
myShopi heeft u reeds 47.33 euro op uw bankrekening betaald.
myShopi heeft u reeds 47.33 euro op uw bankrekening betaald.
Re: een geldbesparende app: myshopi
Ik gebruik dit regelmatig, ik snap alleen niet goed, waarom niet meer mensen hier van gebruik maken, hebben allemaal geld teveel.
Dit jaar heb ik aan 100 % terugbetaalde producten de 1.000 € overschreden.
Dit jaar heb ik aan 100 % terugbetaalde producten de 1.000 € overschreden.
Voor terugbetalingen en kortingen van "myshopi" heb je helemaal geen "app" of geen dure smartphone meer nodig.
Dat kan ook door gewoon thuis een foto (met digitaal fototoestel) te nemen van het kasticket en dit in te voeren op hun website, en de streepjescode en je bankgegevens in te vullen.
Dat kan ook door gewoon thuis een foto (met digitaal fototoestel) te nemen van het kasticket en dit in te voeren op hun website, en de streepjescode en je bankgegevens in te vullen.
Enkel voor Android mogelijk of ook voor iOS verkrijgbaar ?
- WebsterMC
- Sr. Member

- Contacteer:
ik gebruikt het op mijn Iphone, dus ook voor IOS! gewoon zoeken op myshopi in de app store
Voor my shopi heb je alleen een scanner nodig om je kassaticket door te scannen, heb het daarnet nog gedaan, twee flessern Schwepps gekocht, één word terugbetaald, winst 1.95 €, en binnen enkele dagen staat het op mijn bankrekening.
Bij supermarkt Match is het "dubbele bonnen" tot einde dit jaar, al je kortingsbonnen worden verdubbelt, heb al 62 € winst gemaakt,
Ik zoek het allemaal uit, grijns, ik heb er plezier in.
Bij supermarkt Match is het "dubbele bonnen" tot einde dit jaar, al je kortingsbonnen worden verdubbelt, heb al 62 € winst gemaakt,
Ik zoek het allemaal uit, grijns, ik heb er plezier in.
Kan zijn dat ik hier de bal volledig mis sla, patrick1, maar... Was Match niet de duurste supermarktketen van Belgie? Ik vraag mij af of je niet beter af bent door al die bonnen achterwege te laten, alleen datgene te kopen dat je werkelijk nodig hebt en dit vervolgens daar te kopen waar dat het gane jaar door het goedkoopst is?
Kijk, voor vele producten heb ik 'dikke bonnen', van 2 € en meer, waardoor ik vele producten gratis of bijna gratis heb. Ik spaar deze bonnen steeds tot het 'dubbele bonnen' zijn. Om een voorbeeld te geven, wasverzachter, tandpasta, mosterd, koekjes, had ik zo gratis of bijna gratis.