Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening
     
      Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Vraag het aan de financiële instelling Vraag het aan MoneYou
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Eerste indruk

MoneYou geeft antwoord op je vragen omtrent hun producten en diensten
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
172 berichten
  • Pagina 3 van 12
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 12
  • Volgende
Gebruikersavatar
MoneYou
Woordvoerder
Woordvoerder
Berichten: 95
Lid geworden op: 05 sep 2012
Contacteer:
Contacteer MoneYou
Verstuur privébericht Website

Re: Eerste indruk

  • Citeer

Bericht door MoneYou » 6 september 2012, 21:38

k wil mijn eerste storting doen van de tegenrekening naar de flexrekening maar het lukt niet,
er deed zich een fout voor,Om die reden werd uw transactie niet uitgevoerd.
Tis bij deutsche bank,iemand nog dit probleem??
Tis een gewone overschrijving,geen sepa, ligt het mss daaraan moneyou??
Ik zal dit morgenvroeg navragen bij mijn collega. Als ik het goed begrijp, krijgt u de foutmelding in de online bankomgeving van Deutsche Bank zelf. Klopt dit?

Heeft u ook al een keer via sepa geprobeerd?
Omhoog

Gebruikersavatar
dries944
Hero Member
Hero Member
Berichten: 566
Lid geworden op: 28 jan 2011
Contacteer:
Contacteer dries944
Verstuur privébericht

Re: Eerste indruk

  • Citeer

Bericht door dries944 » 6 september 2012, 22:00

Ja da klopt, juist sepa geprobeerd en da is wel gelukt.
Raar maar waar.
Omhoog

Wolfke1
Newbie
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 mar 2012
Contacteer:
Contacteer Wolfke1
Verstuur privébericht

Re: Eerste indruk

  • Citeer

Bericht door Wolfke1 » 7 september 2012, 09:15

Gisteren om 18:31 mail gehad dat rekening geactiveerd is. Gebruikersnaam direct gewijzigd zodat deze te onthouden is. Alles is dus vlot verlopen. Site ziet er degelijk en gebruiksvriendelijk uit.
Omhoog

Gebruikersavatar
MoneYou
Woordvoerder
Woordvoerder
Berichten: 95
Lid geworden op: 05 sep 2012
Contacteer:
Contacteer MoneYou
Verstuur privébericht Website

Re: Eerste indruk

  • Citeer

Bericht door MoneYou » 7 september 2012, 10:01

Ja da klopt, juist sepa geprobeerd en da is wel gelukt.
Raar maar waar.
Een van mijn collega's heeft Deutsche Bank hier net over gecontacteerd. Ze zullen het verder bekijken.
Omhoog

Gebruikersavatar
WebsterMC
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 439
Lid geworden op: 05 jan 2010
Locatie: Oost-Vlaanderen
Contacteer:
Contacteer WebsterMC
Verstuur privébericht

Re: Eerste indruk

  • Citeer

Bericht door WebsterMC » 7 september 2012, 11:05

Vandaag zie ik dat mijn initiële storting is toegekomen. Alleen nog verifiëren waarschijnlijk.

Het zal wat langer duren omdat het van een gemeenschappelijke rekening naar gemeenschappelijke rekening is...
Omhoog

anonymous

Re: Eerste indruk

  • Citeer

Bericht door anonymous » 7 september 2012, 11:09

Ondertussen is bij mij ook alles toegekomen, maar nog niet volledig actief.
Er staat nog geen groen vinkje bij:
* Voer een eerste overschrijving uit vanaf uw opgegeven zichtrekening naar uw toekomstige MoneYou Spaarrekening. Uw MoneYou rekeningnummer kunt u bovenaan terugvinden.
en
* We hebben uw aanvraag goed ontvangen

De andere 3 zaken zijn wel aangevinkt. En boven aan staat er wel:
Saldo v/d rekening :1,00 EUR
Omhoog

Gebruikersavatar
pzo
Newbie
Newbie
Berichten: 44
Lid geworden op: 25 mei 2012
Contacteer:
Contacteer pzo
Verstuur privébericht

Re: Eerste indruk

  • Citeer

Bericht door pzo » 7 september 2012, 11:15

Dat had ik gisteren ook. Vandaag staat het vinkje er wel maar is mijn saldo ineens terug 0,00 euro???

Er is dus 1 euro verdwenen!!!
Omhoog

Gebruikersavatar
MoneYou
Woordvoerder
Woordvoerder
Berichten: 95
Lid geworden op: 05 sep 2012
Contacteer:
Contacteer MoneYou
Verstuur privébericht Website

Re: Eerste indruk

  • Citeer

Bericht door MoneYou » 7 september 2012, 13:55

radixconvertor schreef:
Wat gebeurt er met de 2 bestaande spaarrekeningen van Abnamro.be? (Directinvest)
DirectInvest klanten krijgen zeer binnenkort een brief waarin de MoneYou spaarrekening met meer informatie hieronder. De MoneYou Spaarrekening zal de DirectInvest spaarrekening vervangen.

Hiervoor hoeft u als DirectInvest klant niets te doen. Wij regelen alles voor u en schakelen uw DirectInvest rekening automatisch om in de loop van november. De opgebouwde getrouwheidspremie neemt u uiteraard mee.

Mocht u niet akkoord gaan met de voorgestelde omschakeling, dan kunt u ons dat laten weten. Hoe dat moet, zal ook vermeld worden in de brief.

Voor vragen over de omschakeling kunt u bellen naar het nummer 03 222 04 01 of mailen naar banking.center@be.abnamro.com.
Omhoog

anonymous

Re: Eerste indruk

  • Citeer

Bericht door anonymous » 7 september 2012, 14:56

Inmiddels is mijn rekening actief. Heb originele bericht bovenaan ook aangevuld.
Tijd verfstreken tussen het formulier invullen en actieve rekening was 48u.
(Tijd benodigd om ID op te sturen, validatie-euro over te schrijven etc)

Voorlopig maakt het een goeie indruk. Ben enkel benieuwd of ze de rentes aan de top houden, of het een 1dagsvlieg zal zijn.
Omhoog

Tellanogo
Full Member
Full Member
Berichten: 131
Lid geworden op: 15 sep 2008
Contacteer:
Contacteer Tellanogo
Verstuur privébericht

Re: Eerste indruk

  • Citeer

Bericht door Tellanogo » 7 september 2012, 15:33

Keytrade kende de BIC code wel al. Geen problemen hier op dat vlak. Wel probleem om gezamelijke rekening te activeren via een overschrijving.

Voor de rest vind ik het totnogtoe al heel vlot verlopen, een pak sneller dan bij NIBC begin dit jaar. Site is duidelijk, simpel en overzichtelijk: meer moet dat niet zijn. Wel nog even afwachten hoe de site eruit ziet na de activatie, maar denk niet dat dit zal tegenvallen. Als zij een blijvend hoge rente blijven aanbieden zie ik MY wel brokken maken.
Omhoog

Gebruikersavatar
MoneYou
Woordvoerder
Woordvoerder
Berichten: 95
Lid geworden op: 05 sep 2012
Contacteer:
Contacteer MoneYou
Verstuur privébericht Website

Re: Eerste indruk

  • Citeer

Bericht door MoneYou » 7 september 2012, 21:11

pzo schreef:Dat had ik gisteren ook. Vandaag staat het vinkje er wel maar is mijn saldo ineens terug 0,00 euro???

Er is dus 1 euro verdwenen!!!
Zou het kunnen dat de betaling van de tegenrekening is geweigerd en het geld is teruggestort?
Omhoog

Ief
Full Member
Full Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 10 okt 2008
Contacteer:
Contacteer Ief
Verstuur privébericht

Re: Eerste indruk

  • Citeer

Bericht door Ief » 7 september 2012, 21:51

Ook bij mij alles in orde (openen rekening, storting, verificatie van gegevens) in 48u. Mooi zo. 8)
Omhoog

johann
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 434
Lid geworden op: 15 apr 2009
Contacteer:
Contacteer johann
Verstuur privébericht

Re: Eerste indruk

  • Citeer

Bericht door johann » 7 september 2012, 22:02

Ik sluit me graag aan bij de positieve 'eerste indrukken': de aanvraagprocedure is ongecompliceerd en verloopt erg vlot. Online heb ik nooit eerder zo vlot een rekening kunnen openen. Ook de webinterface is 'behoorlijk': zonder veel poespas en dus duidelijk, al is het een tikkeltje omslachtig om de details van een geboekte verrichting te bekijken. Alleen op het uittreksel blijkt bijvoorbeeld het adres te staan van de 'afzender' van een overschrijving. Niet zo erg vermits je normaal geen 'vreemde' overschrijvingen zal ontvangen op een spaarrekening, maar bij andere banksystemen is die info ook elders te vinden.

Maar... Er is een 'maar'. Ik zou die opmerking over adressen niet maken, mocht ik niet iets vreemd aan de hand hebben. Ik heb tot nu toe drie overschrijvingen naar mijn nieuwe MoneYou-rekening gedaan: een initiële vanaf mijn Argenta-zichtrekening, na validatie een tweede vanaf dezelfde rekening, en nog een derde vanaf een zichtrekening bij Rabo. Met overschrijving 1 is er geen probleem en overschrijving 3 is nog onderweg (hoewel gisterenavond gelanceerd en volgens de overdrachttijden die op dit forum te vinden zijn, dus al geboekt zou moeten zijn, maar soit dat zal dan wel voor maandag zijn). Met overschrijving 2 is het deels fout gelopen: het bedrag is correct geregistreerd, maar als afzender verschijnt op het rekeninguittreksel een andere naam (én adres) dan de mijne. Oeps. Een vreemde fout die ik nooit eerder ben tegengekomen en des te vreemder is omdat het met de eerste overschrijving wel perfect is verlopen. Ik hoop dat dit volkomen eenmalig is, en niet wijst op bugs in het informaticasysteem. Met die verdwijnende euro's waarvan in andere posts sprake is, geeft me dit niet meteen het beste gevoel... Meteen een gelegenheid om de kundigheid van de klantendienst uit te testen, zal ik voorlopig maar denken?
Omhoog

Gebruikersavatar
MoneYou
Woordvoerder
Woordvoerder
Berichten: 95
Lid geworden op: 05 sep 2012
Contacteer:
Contacteer MoneYou
Verstuur privébericht Website

Re: Eerste indruk

  • Citeer

Bericht door MoneYou » 8 september 2012, 09:03

MoneYou schreef:
Ja da klopt, juist sepa geprobeerd en da is wel gelukt.
Raar maar waar.
Een van mijn collega's heeft Deutsche Bank hier net over gecontacteerd. Ze zullen het verder bekijken.
Deutsche Bank heeft ons ondertussen laten weten dat ze het protocol nummer van MoneYou hebben geüpdatet in hun systemen. Dit zou geen probleem meer mogen zijn.
Omhoog

Mikey
Jr. Member
Jr. Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 09 jun 2011
Contacteer:
Contacteer Mikey
Verstuur privébericht

Re: Eerste indruk

  • Citeer

Bericht door Mikey » 8 september 2012, 13:14

MoneYou schreef:Deutsche Bank heeft ons ondertussen laten weten dat ze het protocol nummer van MoneYou hebben geüpdatet in hun systemen. Dit zou geen probleem meer mogen zijn.
Ik ben ook een Deutsche Bank klant en een gewone overschrijving lukt nog altijd niet. Heb dan maar een SEPA overschrijving gedaan.
Omhoog

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

172 berichten
  • Pagina 3 van 12
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 12
  • Volgende

Terug naar “Vraag het aan MoneYou”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht
 

 

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

  • Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

  • Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy