einde om tv-reclame door te spoelen !
Re: einde om tv-reclame door te spoelen !
de 'paniekzaaiers' van spaargids zijn weer bezig.
ipv oplossingen zoeken, gaan vechten tegen windmolens
en uiteindelijk capituleren. Jullie zijn zoooo voorspelbaar.
Mijn sat/kabelontvanger neemt alles netjes op, op externe schijf (dus mijn eigendom, bij telecash/proxiprul weg als je box crasht)
streamen nr tv keuken/gsm/ipad in perfecte kwaliteit. No prob. Niet die Yelo Play rommel die je opnames niet weergeeft.
Gewoon 2 sec duwen op fast forward...komt 5' op scherm, ok....bam, zit na reclame....
Succes met jullie op te jagen. Opgelet, slecht voor jullie hart... Man, Man, Man,...
ipv oplossingen zoeken, gaan vechten tegen windmolens

Mijn sat/kabelontvanger neemt alles netjes op, op externe schijf (dus mijn eigendom, bij telecash/proxiprul weg als je box crasht)
streamen nr tv keuken/gsm/ipad in perfecte kwaliteit. No prob. Niet die Yelo Play rommel die je opnames niet weergeeft.
Gewoon 2 sec duwen op fast forward...komt 5' op scherm, ok....bam, zit na reclame....
Succes met jullie op te jagen. Opgelet, slecht voor jullie hart... Man, Man, Man,...

Laatst gewijzigd door gast9876 op 16 augustus 2021, 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ja, dat is altijd zo hé ... niets is ooit voor eeuwig vermoedelijk.
Laat ons hopen dat het in dit geval ook niet zo is en dat we ooit met z'n allen terug mogen betalen om niet continue reclame te moeten slikken

Inderdaad ...ludo schreef: ↑16 augustus 2021, 22:44 Het komt erop neer dat u vanaf dan de reclameblokken van geen enkele VTM- en Play-zender nog zult kunnen doorspoelen als u uitgesteld kijkt met terugkijk-tv. Wel zult u de programma’s zelf kunnen doorspoelen – tot aan het volgende reclameblok, dus. Dat is nieuw, ook voor de VTM-zenders: die programma’s kunt u nu helemáál niet doorspoelen. In dat opzicht verhoogt uw kijkcomfort enigszins, maar de bottom line is wel: u zult altijd en overal naar de reclame moeten kijken.
Als u programma’s opneemt, ligt de zaak anders. Dan kunt u de reclameblokken wel nog doorspoelen. Dat is een kwestie van psychologie: men gaat ervan uit dat mensen het niet zouden pikken dat een programma dat ze ‘zelf’ opnemen, niet kan worden doorgespoeld. Maar: u krijgt voortaan vóór het begin van elk opgenomen programma een reclameblokje van één minuut te zien, dat u niet kunt doorspoelen. Hetzelfde principe als bij internetvideo, dus. Dat zijn veel mensen intussen gewend, is de redenering, dat pikken ze wél.
Geef jij hier dan eens uitgebreide info, wat hebben we nodig, en hoe moeten we dat doen???satsurfer schreef: ↑16 augustus 2021, 22:45 de 'paniekzaaiers' van spaargids zijn weer bezig.
ipv oplossingen zoeken, gaan vechten tegen windmolens![]()
Succes met jullie op te jagen. Opgelet, slecht voor jullie hart... Man, Man, Man,...![]()
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Inderdaad ... leuk dat je een alternatief hebt waar je tevreden van bent ...satsurfer schreef: ↑16 augustus 2021, 22:45 de 'paniekzaaiers' van spaargids zijn weer bezig.
ipv oplossingen zoeken, gaan vechten tegen windmolensen uiteindelijk capituleren. Jullie zijn zoooo voorspelbaar.
![]()
Succes met jullie op te jagen. Opgelet, slecht voor jullie hart... Man, Man, Man,...![]()

ooit met z'n allen terug mogen betalen om niet continue reclame te moeten slikkenEarthNvstr1 schreef: ↑16 augustus 2021, 22:49Ja, dat is altijd zo hé ... niets is ooit voor eeuwig vermoedelijk.
Laat ons hopen dat het in dit geval ook niet zo is en dat we ooit met z'n allen terug mogen betalen om niet continue reclame te moeten slikken![]()
Inderdaad ...ludo schreef: ↑16 augustus 2021, 22:44 Het komt erop neer dat u vanaf dan de reclameblokken van geen enkele VTM- en Play-zender nog zult kunnen doorspoelen als u uitgesteld kijkt met terugkijk-tv. Wel zult u de programma’s zelf kunnen doorspoelen – tot aan het volgende reclameblok, dus. Dat is nieuw, ook voor de VTM-zenders: die programma’s kunt u nu helemáál niet doorspoelen. In dat opzicht verhoogt uw kijkcomfort enigszins, maar de bottom line is wel: u zult altijd en overal naar de reclame moeten kijken.
Als u programma’s opneemt, ligt de zaak anders. Dan kunt u de reclameblokken wel nog doorspoelen. Dat is een kwestie van psychologie: men gaat ervan uit dat mensen het niet zouden pikken dat een programma dat ze ‘zelf’ opnemen, niet kan worden doorgespoeld. Maar: u krijgt voortaan vóór het begin van elk opgenomen programma een reclameblokje van één minuut te zien, dat u niet kunt doorspoelen. Hetzelfde principe als bij internetvideo, dus. Dat zijn veel mensen intussen gewend, is de redenering, dat pikken ze wél.

We hebben nog nooit betaald bij mijn weten..
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
En het is niet alleen de reclame, maar ook de info die door je strot geduwd worden van een nakende film, die binnen paar dagen te zien is op kanaal x en z enz; enz.
En als er als eens een film is, hebben we die jaren geleden al gezien voor de zoveelste keer..
Maar ja, zonder tv is voor de meeste ook geen leven, voor mij toch niet, dus slik ik die bullshit maar zoals het mij voorgeschoteld wordt..
Als jullie 1 euro moeten investeren omdat proximus/Telecash het toch 'gratis' geeft, capituleren jullie al.
idem als je moet 75€ aansluitkosten EDp moet betalen ipv 125€ bij Edp zelf. Dan huilen jullie al en zijn alle goede voornemens plots weg.
Dat je in de plaats zelf een deftige router koopt (avm fritzbox 7590 ipv 7530 met minder antennes) ipv brol bbox3(+) op 2dehands +/- 100€
Enigma2 Satontvanger +/- 100€ + schotel + koppen.
en/of IPTV.
TVV kunnen je nooit laten doorspoelen met eigen opnames op Enigma2
Daaaag Telecash en Proxiprul.
Hier zijn we vet mee, met die uitleg..satsurfer schreef: ↑17 augustus 2021, 11:35Als jullie 1 euro moeten investeren omdat proximus/Telecash het toch 'gratis' geeft, capituleren jullie al.
idem als je moet 75€ aansluitkosten EDp moet betalen ipv 125€ bij Edp zelf. Dan huilen jullie al en zijn alle goede voornemens plots weg.
Dat je in de plaats zelf een deftige router koopt (avm fritzbox 7590 ipv 7530 met minder antennes) ipv brol bbox3(+) op 2dehands +/- 100€
Enigma2 Satontvanger +/- 100€ + schotel + koppen.
en/of IPTV.
TVV kunnen je nooit laten doorspoelen met eigen opnames op Enigma2
Daaaag Telecash en Proxiprul.
Niet iedereen woont in West-Vlaanderen en kan en mag of is in de mogelijkheid zo, maar bijv. een schotel te plaatsen.
Buiten beschouwing gelaten gebruik van enigma ontvangers.
Dan nog de software update's om alles aan de praat te houden. (bijv. de zender wissels op de transponders)
Of dit alles aan iedereen gegeven is?
Allemaal niet moeilijk als hobbyist, maar de doorsnee gebruiker?
Over de nadelen spreekt u niet nog zoiets beeld uitval door weer omstandigheden.
Lnb's die plots maar een polarisatie meer doorgeven, als leek begin er maar aan.
Coderingen die wijzigen, cams die onbruikbaar worden.
Voorgaande is het hele plaatje.
Maar ja bij u zal het voorgaande wel nog nooit zijn voorgevallen.
Hoe je gaat kijken naar TVVlaanderen in een enigma ontvanger als ci+ vereist is volgend jaar, benieuwd dat te lezen.
Kijk zelf al sinds 1988 naar schotel-tv.
Mijn verhaal is enigszins anders, dan neem edpnet, neem een enigma, neem een fritzbox.
Estate Guru believer.
Geen problemen hier. Ik kijk geen tv.
"Hé! Er is geen bal op de tv. Alleen een film met Doris Day.” (Doe Maar, 1982)
"Hé! Er is geen bal op de tv. Alleen een film met Doris Day.” (Doe Maar, 1982)
Inderdaad. En dan had zo'n ding 9 knopjes voor de 9 kanalen. Er zat dan een klepje en achter dat klepje kon je met een stokje en een wieltje elk van de 9 presets apart instellen.EarthNvstr1 schreef: ↑16 augustus 2021, 20:55Ik ook hoor ... ik had zelfs ooit een zwart-wit TV zo groot als een A4-blad.
Edit: met "zo groot als een A4-blad bedoel ik dan het scherm oppervlak natuurlijk"... het volume van dat toestel was uiteraard veel meer dan 1 A4-blad...
Maar in 2003 heb ik dan toch maar een kleuren-TV geregeld.
Overigens was de NPO3-documentaire "Hitler in kleur. Unieke beelden" niet zo'n succes op dat ding.