Eindejaarspromoties multimedia
Eindejaarspromoties multimedia
Vrienden, graag zou ik een nieuwe smartphone en laptop kopen.
Hebben jullie weet van komende promoties in groothandelszaken?
Re: Eindejaarspromoties multimedia
http://www.aliexpress.com/premium/MTK65 ... isViewCP=y" onclick="window.open(this.href);return false;
Gans Jaar promotie's.
Gans Jaar promotie's.
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
BertVWS schreef:Vrienden, graag zou ik een nieuwe smartphone en laptop kopen.
Bij http://www.groupon.be/deals/nationale-d ... s/30215149" onclick="window.open(this.href);return false; is er momenteel een aanbieding voor een Acer laptop, 15 inch, voor 299 €.
Of wachten tot de solden in januari, of dan tweedehandssites raadplegen, veel nutteloze cadeau's van onder de Kerstboom vind je daar dan, het moment om koopjes te doen. Tips van een gierigaard.
Inderdaad! Dat geldt voor juwelen, horloges en zeker ook voor kleine electronica (smartphones, tablets, gps-toestellen, broodroosters, nescafe-machines,...). Wachten tot na de feestperiode is hopen geld besparen.patrick1 schreef:Of wachten tot de solden in januari, of dan tweedehandssites raadplegen, veel nutteloze cadeau's van onder de Kerstboom vind je daar dan, het moment om koopjes te doen. Tips van een gierigaard.
Koopjes bij Apple, enkel vandaag
Vandaag is het Black Friday, de officiële start van de eindejaarskoopjes in de VS. Traditioneel kun je op die dag ook in België bij Apple koopjes doen. Bijvoorbeeld 35 euro korting op een iPad Air. Maar opgelet: enkel vandaag en enkel als je online bestelt via hun Apple Store.
Re: Koopjes bij Apple, enkel vandaag
Inderdaad. http://store.apple.com/be-nl?aid=WWW-EM ... ack_Friday" onclick="window.open(this.href);return false;Yaris schreef:Vandaag is het Black Friday, de officiële start van de eindejaarskoopjes in de VS. Traditioneel kun je op die dag ook in België bij Apple koopjes doen. Bijvoorbeeld 35 euro korting op een iPad Air. Maar opgelet: enkel vandaag en enkel als je online bestelt via hun Apple Store.
Diverse aanbiedingen, ook op accessoires.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Ben op zoek naar degelijk laptop voor thuisgebruik.
Echter ik ken niet veel van laptops en hun belangrijke aandachtspunten.
Deze laptop vond ik op een door jullie aangeraden website:
http://www.bestbuy.com/site/hp-pavilion ... Id=2854029" onclick="window.open(this.href);return false;
Zou +/- €250 kosten. Topprijs als je het mij vraagt.
Online kopen doe ik nooit. Daarom zit ik een beetje met een twijfelgevoel. Word ik niet in de zak gezet? Lijkt me zo onwaarschijnlijk, zo'n mooi toestel voor zo'n prijsje.
http://www.bestbuy.com/site/hp-pavilion ... Id=2854029" onclick="window.open(this.href);return false;
Online kopen doe ik nooit. Daarom zit ik een beetje met een twijfelgevoel. Word ik niet in de zak gezet? Lijkt me zo onwaarschijnlijk, zo'n mooi toestel voor zo'n prijsje.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Lijkt inderdaad een mooi "machientje" maar let er wel op dat het een qwerty-klavier gaat zijn. Ook in Nederland moet je daar mee opletten, ook zij gebruiken qwerty. Persoonlijk gebruik ik beiden door elkaar en ook dat went. 

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
AI, das goed opgemerkt. Jammer dat het QWERTY is. Ziet er nochtans een topper uit.
Als je op een buitenlandse site een computer of elektrotoestel aankoopt moet je oppassen dat je het netsnoer hier in een stopcontact kunnen steken. De stekkers zijn in ieder land verschillend. Hoewel, met een universele reisadapter is daar een mouw aan te passen.

$399 is E285, das al iets meer dan 250. En moet je daar geen BTW op betalen als je dat invoert in Belgie?BertVWS schreef:Ben op zoek naar degelijk laptop voor thuisgebruik.
Waar ga je ermee naartoe als er iets kapot is?
Dan vervang ik gewoon het netsnoer hé Yaris, op zich is dit geen probleem.Yaris schreef:Als je op een buitenlandse site een computer of elektrotoestel aankoopt moet je oppassen dat je het netsnoer hier in een stopcontact kunnen steken. De stekkers zijn in ieder land verschillend. Hoewel, met een universele reisadapter is daar een mouw aan te passen.
Garantie valt idd weg, dan ga ik naar mijn plaatselijke PCrestaurateur

Uiteraard. En daarbij, de laptop in kwestie is nu niet bepaald een hoogvlieger. Dat is zeker geen buitenkans, maar gewoon een correct geprijsde, enigszins verouderde PC.Poldermol schreef:$399 is E285, das al iets meer dan 250. En moet je daar geen BTW op betalen als je dat invoert in Belgie?