Elektrische wagens - Pro en contra
-
contextbinder
- Hero Member

- Berichten: 789
- Lid geworden op: 27 dec 2013
- Contacteer:
Re: Elektrische wagens - Pro en contra
Ik vermoed dat de vraagstelling zal luiden: Mag elektrisch rijden goedkoper zijn dan diesel etc..
Het is gewoon goedkoper, productie, onderhoud, ... noem maar op. Het grote probleem zijn de inkomsten .... want het cliché blijft overeind: wie gaat dat betalen?
Als iedereen morgen met de fiets gaat rijden is de overheid failliet en zal men km taks op fietsen moeten heffen. Het gehele verdienmodel dat gekoppeld is aan wagens moet herbekeken worden - achter de coulissen zijn ze hier wellicht mee bezig.
- PinkPanther1970
- Full Member

- Berichten: 179
- Lid geworden op: 22 mei 2016
- Contacteer:
Re: Elektrische wagens - Pro en contra
Back to reality…
https://www.hln.be/auto/zo-ver-komen-de ... ~acfaa7f3/
Zou graag ook eens zien wat er nog overblijft bij temperaturen rond het vriespunt...
https://www.hln.be/auto/zo-ver-komen-de ... ~acfaa7f3/
Zou graag ook eens zien wat er nog overblijft bij temperaturen rond het vriespunt...
Re: Elektrische wagens - Pro en contra
Je kan er voor of tegen zijn maar een ding is zeker, de elektrische wagen komt er en is dringend nodig voor het milieu. De techniek zal wel volgen.
- PinkPanther1970
- Full Member

- Berichten: 179
- Lid geworden op: 22 mei 2016
- Contacteer:
Re: Elektrische wagens - Pro en contra
Hij is slechter voor het milieu maar dat willen onze groene krijsende hysterici niet in hun verstand, alle argumenten en bewijzen ten spijt.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Re: Elektrische wagens - Pro en contra
Duidelijk beter voor het milieu.
Maar de FB generatie ziet er weer fake news in. Als deze trend zich doorzet hebben we binnen 10 jaar overal een type Trump aan de macht.
Maar de FB generatie ziet er weer fake news in. Als deze trend zich doorzet hebben we binnen 10 jaar overal een type Trump aan de macht.
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
Re: Elektrische wagens - Pro en contra
Go Trump, zou ik zeggen dan. Of is een racistische Almaci beter?
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Re: Elektrische wagens - Pro en contra
Ja je moet inderdaad tussen die 2 kiezen 
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
Re: Elektrische wagens - Pro en contra
Liever een straat vol elektrische wagens dan luide stinkende verbrandingsmotoren.
Dan zwijg ik nog over de luide stinkende scooters en moto's.
Dan zwijg ik nog over de luide stinkende scooters en moto's.
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
Re: Elektrische wagens - Pro en contra
Ik vind het anders wel goed klinken. En het rook ooit ook goed, dat is nu wel anders met hun filters, katalysatoren en EGR's waar een mens doodziek van wordt.
Dus beter een irritant piepje op stille elektrische voertuigen zodat je ze hoort komen en niet onder de wielen in loopt?
Dus beter een irritant piepje op stille elektrische voertuigen zodat je ze hoort komen en niet onder de wielen in loopt?
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Re: Elektrische wagens - Pro en contra
Of mensen zouden kunnen leren kijken voor ze de openbare weg op springen. Zou de fietsers ook veel kopzorgen besparen. En die zijn dan nog even zwak als weggebruiker op zo'n moment.
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
- PinkPanther1970
- Full Member

- Berichten: 179
- Lid geworden op: 22 mei 2016
- Contacteer:
Re: Elektrische wagens - Pro en contra
Nee gewoon de fietsers die slachtoffer zijn van de kwalijke gewoonte van veel Belgen om het voet- en fietspad als verlengde van hun oprit te zien. Of als werfzone, of gewoon als parkeerplek.PinkPanther1970 schreef: ↑19 juni 2019, 12:34Bedoel je de nieuwe goden van de weg die geen enkele verkeersregel moeten respecteren?
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash





